onları alıcaksın önce bağlaacaksın sonra tırnaklarını kelpeten le cekip yeidirdikten sonra bıyık sakal varsa onları cımbızla cekiceksin gözkapaklarına neşterle iz atıcaksın bak bakiim bidaha yapıyolarmı
:hmy::
:sunny:
::baaas::
O salaklari motosikletin uzerinde o sekilde gorunce dehsete dustum.
Ama su cumleleri okuyunca dustugum dehsetin yaninda palavra kalir.
Saka degil mi bu yazdiklarin.
Ne olur saka de!!!!!:cyclopsan
eleman boşuna avukat aramıyor))
http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/65361-aranizda-avukat-vs-varmi.html