- Katılım
- 21 Mar 2009
- Mesajlar
- 767
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arklar ya ben birsey sormak istiyorum yaklasık 4 ay önce gece 4 kişi tarafından sıkıstırılıp dövülmüştüm bu sahıslar hala pesimde nerede görseler dövmeyecalısıyorlar arkalarık sağlam ben bunlar hakkında suc duyusunda bulunsam her hangi bi sey olurmu ? yani sime yararmı yoksa bi katıl tutup yada parayla adam döven brini bulup bu lavukları dövdiriyimmi???