aranızda avukat vs varmı??

Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arklar ya ben birsey sormak istiyorum yaklasık 4 ay önce gece 4 kişi tarafından sıkıstırılıp dövülmüştüm bu sahıslar hala pesimde nerede görseler dövmeyecalısıyorlar arkalarık sağlam ben bunlar hakkında suc duyusunda bulunsam her hangi bi sey olurmu ? yani sime yararmı yoksa bi katıl tutup yada parayla adam döven brini bulup bu lavukları dövdiriyimmi???
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
merhaba arklar ya ben birsey sormak istiyorum yaklasık 4 ay önce gece 4 kişi tarafından sıkıstırılıp dövülmüştüm bu sahıslar hala pesimde nerede görseler dövmeyecalısıyorlar arkalarık sağlam ben bunlar hakkında suc duyusunda bulunsam her hangi bi sey olurmu ? yani sime yararmı yoksa bi katıl tutup yada parayla adam döven brini bulup bu lavukları dövdiriyimmi???

Avukatlik yapan bir katil tutarsan daha net sonuç alirsin diye dusunuyorum.
Bir tasla iki kus.:wiinkk:



Ramazan basladi mi orda?
Birden aklima geldi
.::sluu::
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Avukatlik yapan bir katil tutarsan daha net sonuç alirsin diye dusunuyorum.
Bir tasla iki kus.:wiinkk:



Ramazan basladi mi orda?
Birden aklima geldi
.::sluu::

hmm garip bi secim :D ramazan basladı evet 2. güne girces
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
hmm garip bi secim :D ramazan basladı evet 2. güne girces

Niye garip olsun.
Hatta katil avukat, adamlari daha once bir dovsun. .
Boylece tum istediklerin karsilanmis oluyor.
Hem adamlari dovdurtmus oluyorsun, hem katil tutup oldurmus oluyorsun, hem de avukat ihtiyacini karsilamis oluyorsun.

Ulem kendimi seviyorum ha.:)
Zekaya bak bendeki.
Pufffff.:bounce:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
karakola git şikayetçi ol
alırlar ifadelerini ileride bir saldırıa ugradıgında ilk şüphelilier olurlar.gözleri korkar.
hukuksal açıdan bir sakınca yok . ilk hamleyi sen yaparsan daha ii olur yarın öbür gün onlara sen saldırırsan savunman olur:)
bir darp olayı yaşarsan hemen adli tıb a git.
önce rapor al sonra karakola. barıştırma şansları da olmaz :)
o saatten sonra amcası dayısıda gelse işlem devam eder..
 
Katılım
6 Tem 2009
Mesajlar
60
Arkadaşım saçmalama, ne katili yahu?!?!
Bu ne biçim bir akıl danışma yöntemi?
Şimdi sana evet katil tut desek hakkaten tutacak mısın? Bu mudur yani? İnsan hayatı bu kadar ucuz mu?
Bu ülkenin kanunları var, hukuk sistemi var. Yapmayın etmeyin, böyle saçma sapan fikirlere kapılmayın lütfen.
KaPTaNH çok güzel açıklamış durumu. Yapman gerekenler bunlardır.
Karakolda baştansavma bir tavırla karşılaşırsan da hiç bekleme direkt savcılığa git ve suç duyurusunda bulun.
Ama sakın ola ki öyle katilmiş bilmemneymiş, saçma saçma yollara başvurmadan, "insan gibi" hallet bu işi.

Bir de ufak tavsiye; güçlü ol, dik dur, korksan da belli etme. Kolay gelsin.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bende bir soru sormak istiyorum. Bu dört zat-ı muhterem acaba neden seni dövme gereği duydular? Bir de bu gereksinimlerini giderdikleri halde hala neden peşindeler?
Tavsiye; Karakola git, ama sıcağı sıcağına gitseydin polis tutanak tutup seni hastaneye sevk etseydi ve 2-3 gün rapor alsaydın nezarete atarlardı şahısları. Şimdi ise karakola çağırıp ifadelerini alacaklar ve serbest bırakacaklardır. Bu da iki seçenekli bir sonuç doğurur.
1- Senden tırsmasalar bile polisten tırstıkları için peşini bırakırlar.
2- Senden tırsmadıkları zaten belli, polisten de tırsmıyorlarsa işte işin o zaman daha kötü olacaktır. Sen bizi nasıl polise şikayet edersin naralarıyla iki katı fazla dayak yiyebilirsin.
Seçim senin...
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
94
karakola git şikayetci ol.
savcılığa git sikayet dilekçesi ver.
dayak ye karakola git adlitıbba sevkettir şikayetci ol.
kırık mırık varsa dava açılır adamlar tutuksuz yargılanır . tırsarlarsa tırsarlar .
tırsmazlarsa arkadaşlarını topla,sponsor ol .seni döverlerken kurtarma bahanesi ile onları dövsünler.
neticede en az üç kere dayak gözüküyor kısmetine :)))
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
158
katil matil tutup o çakallar gibi arkana adam alıp dövdürmekle öldürmekle olmaz bu işler
ya suç duyurusunda bulunacaksin emniyet müdürlüğüne
yadaaa
delikanlılık yapıp sen indireksin onları tek tek her gördüğün yerde yada delikanlılığını gösterip teke tek kapışacaksin

ha onlar anlamaz diosan delikanlılıktan en iyisi 155
polise söledin die sanmaki üstüne daha çok gelirler hükümet bu yavaş üstüne gelsinler :cat::bounce:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya arkadaşlar ben bunların elinden dayak yiyip kaçtım tabi görünürde biraz morluk ve kan vardı karakola gittim tanıdık komser olduğu halde uraşma bunlarla falan filan dedi sikayetci olmadan yolladı mahallemize bi istinye bide tarabya karakolu bakıyor bu olay istinye karakolunun cercevesinde olduğu icin bi tek oraya gidebiliyordum..o katil olayıda abartma sonucta bunlar ölünce rahatlıyacak olsam giderim motorla falan ezerim ozaman öldürürüm 6 ay yer cıkarım ... ( önüme atladı ) misali ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst