polis ve motorsiklet!

vfr

Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
31
Evet arkadaşlar polis deyince, Toplumsal olaylarda, polisin görevi kamu düzenini ve güvenliğini sağlamak tır.
bizim türk polisi eline geçen bu fırsat sayesinde adam oldum havasına girip benim dedigim dogrudur. sen kim oluyorsun der gibi davranmaktadır. insanlarımıza. genel olarakta motorsiklet biniyorsan işte yandın 2. sınıf vatandaşsındır.
Ama bazi polisler mesleki degil kisiliklerinden olan bu karsi olmalari gereken sifatlari tasiyabiliyorlar.O da tum mesleklerde ki kadar bozukluktur.

geçen cumartesi başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.
motorsikletim scooter 200 lük sym öğle vakti bir yerden dönüyordum. kaskım takılı vaziyette hiç farkına bile varmadığım bir araç solladım bu ara süratim 120 falandı. neyse solladıktan 500 mt kadar ileride sola giriş yapmam gerekiyordu. fakat arkadan bir araç öyle hızlıydı ki sola geçmeden onu beklemem gerekti yoksa adam beni biçebilirdi.araç yanıma geldi ve polis saga çek dedi. peki dedim.çünkü herşeyim tamdı. ehliyetten vizeye kadar. adam sinirli bir vaziyette kimlik göstererek sivil polis oldugunu 18 yaş altı çocuk suçlarına baktığını söyledi. bu arada ben 32 yaşındayım:pale:.ne bu sürat sana yetişemedim 120 yaptım arkandan gelemdeim diye başladı bağırmaya. ve elinde telefon hem bagırıyor hem trafik ekiplerini çagırıyor.
ya noluyoruz demeye kalmadı ehliyet istedi verdik. sonra ekipler karakola gelmemizi istedi. bende hayır ekipler gelsin burda olay yerinde tesbit etsinler suçum neymiş diye tartışmaya girdik.kimlik istedi direndim vermedim

neyse ekipleri tekrar çagırdı sonunda ekipler geldi. ve sorun ne onlar bile anlayamadı. ama bu polistir ne yapsa yeridir deyip dogru karakola gittik bu arada sivil polis bizden evvel karakola gidip amiri doldurdu. ne dediyse artık amir bana derdin ne diye sordu? CEVAP dürüst vatandaş olmak diye cevap verdim. eger pilakam olmasaydı kaçar gider ve derdim olmaz dedim
öyle yapsaydın ozaman dedi ve 61 ytl ceza kesildi

hala zoruma gidiyor. boşu boşuna ceza yedik. diye
sizlerle paylaşmak istedim saygılar.
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Olayın nasıl olduğunu tam olarak bilemiyoruz ama polisin durumdan vazife çıkarması ilginç.

Sıkma canın.

Geçmiş olsun.
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
bosuna aynasız demıyoruz kendılerını padısah sanıyorlar sana gecmıs olsun arkadaısm dedıgın gıbı motorsıklet kullanıyorsan 2.sınıf vatandassın polıslerın ne gıcıgı varsa motorlara 4teker suruculerıne boyle davranmıyorlar
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
218
yaşadıklarını okudum lanet olsun demek geliyor insanın içinden :farao:
 

vfr

Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
31
93 yılından beridir motorsiklete binmekteyim bu bir hastalık haline geldi. fakat2005 yılına kadar kaçak bindim. 2005 yılında artık ehliyet alalım dedik alır almaz ceza yadik 90 km hızla radar cezası. ve ehliyet alalı dur deyince durdugumuzdan dolayı 3 bin tl yi geçti trafik cezam ya arkadan yolluyor ya elimize tutuşturuyorlar cezayı. DÜRÜST VATANDAŞ OLMANIN ZARARLARI.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ben 130 la giderken çevik kuvvet yakalamıştı. arabaya atıp götürdüler beni motorum yolda kaldı:queen:

ben de 57 lira mı ne ceza yemiştim. biraz da bağırtı yedim oysa kibar kibar anlatmıştım durumu.trafiği tehlikeye atmaktan ceza yazdılar
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Hepiniz mi illegalsiniz arkadaş :p

yok abi ben çok legal im saygılıyım . çevik kuvvet önüme kırdı ben 5 metre önce durdum ondan . sanırım uyaracak yavaş git diye sandım. adam bana neden duruyorsun dedi ben efendim nasıl derken beni götürdüler O günde Başbakanımız gelmişti osmaniyeye sanırım onun anısına bana 57 lira yazdılar:queen:
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
76
evet bir çok meslekte olduğu gibi insanlar bulundukları konumun en üstte olduğunu ve diğer insanları ezebilecekleri haklarının olduğunu sanıyorlar. oysane demişler 'mağmurlanma padişahım senden büyük Allah var'. her insan karşısındaki insan kadar yücedir bunu unutmamak lazım.
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
393
bir laf var; "birinin karakterini anlamak mı istiyorsun, eline iktidar ver, anlarsın" diye...çok severim...altına imzamı atarım
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
bunlarda tam aynasız bikeresinde yunus poli bana ana avrat söğdü dövcek diyede korktum:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Benim ödediğim vergilerle maaşını alan, görevi benim huzurumu ve güvenliğimi sağlamak olan bir devlet memurunun, yetkilerini kişisel kompleksleri ve egolarını tatmin etmek için kullanması kabul edilemez. Bu tip kendini bilmez insanlar nedeniyle teşkilatın imajı da yerlerdedir zaten. Kimse polisi sevmez, neden acaba? Nedeni belli..

bir laf var; "birinin karakterini anlamak mı istiyorsun, eline iktidar ver, anlarsın" diye...çok severim...altına imzamı atarım

Tamamen katılıyorum.
Benzer bir söz:
"Çingeneye silah vermişler, babasını vurmuş."
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
393
rica edicem her teşkilatın içinde çürük elmalar olur geyiği dönmesin yine... bence bu her teşkilatın içinde çürük elmalar olur lafı yerine, "her teşkilatın içinde ara sıra işini doğru ve layığıyla yapan insanlar çıkar" lafını kullanalım...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:36 AM ----------

yunusun ana avrat sövmesi iyi bişey çünkü ankarada tekme atıp düşüren sevimli yunuslara sahibiz. (motorla seyir halinde iken)
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
rica edicem her teşkilatın içinde çürük elmalar olur geyiği dönmesin yine... bence bu her teşkilatın içinde çürük elmalar olur lafı yerine, "her teşkilatın içinde ara sıra işini doğru ve layığıyla yapan insanlar çıkar" lafını kullanalım...

:cat: Doğru söze ne denir..........?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:36 AM ----------

yunusun ana avrat sövmesi iyi bişey çünkü ankarada tekme atıp düşüren sevimli yunuslara sahibiz. (motorla seyir halinde iken)

Bunada ohhhaaaaaaaaaa denir yuh artık......:farao:

Bu arada sana cezayı hangi kuralı ihlal ettiğin için yazmışlar...?
 
Katılım
1 Nis 2009
Mesajlar
731
Kardeş memurun usturubu nekadar hatalı olsada hırsızın hiçmi suçu yok. Arkadaş şehir içi hız sınırı olan 50 km üzerine bir 70 daha yapıp 120 yaptım diyor. Bu arkadaş bu hızla karşıdan karşıya gecen Ailenizden birine çarpabilirdi.

Birde olayı karşıdan dinlemek gerekir diye düşünüyorum. Haksız olduğun halde üstüne ters cevap verirsen ve oda ünüformasına saygı duyman gereken bir polis memuru ise sana bu şekilde davranması çokda normal. Polisimiz şuanda eskisine oranla çok çok daha medeni davranıyor. Buna lütfen kimsenin itarazı olmasın. Halen Karakollardaki jopla iç organ kontrolleri unutulmadı bu ülkede.
Ben Memnunum Polis memurlarımızdan. Ailemde veya arkadaşlarımın arasındada hiç polis yok belirteyim.
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
393
bence artık polis bana şöyle kötü davrandı polis bana şöyle yaptı haberlerini yazmayıp, polis şu işimde yardımcı oldu, şöyle dara düştüm allah razı olsun çok yardımcı oldular, emniyette işimi 15 dakikada halledebildim tarzı haberleri ver(ebilir)irsek daha güzel olur :p

polisin insan dövmesi haber değildir polisin insan sevmesi haberdir anlayışıyla :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:58 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:57 AM ----------

bu arada bi gün şehir içinde hız sınırını aşmamayı denedim, hem araba hem motorla, arabayla yediğim küfrün, motorla da atlattığım tehlikenin haddi hesabı olmadı...
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Evet arkadaşlar polis deyince, Toplumsal olaylarda, polisin görevi kamu düzenini ve güvenliğini sağlamak tır.
bizim türk polisi eline geçen bu fırsat sayesinde adam oldum havasına girip benim dedigim dogrudur. sen kim oluyorsun der gibi davranmaktadır. insanlarımıza. genel olarakta motorsiklet biniyorsan işte yandın 2. sınıf vatandaşsındır.
Ama bazi polisler mesleki degil kisiliklerinden olan bu karsi olmalari gereken sifatlari tasiyabiliyorlar.O da tum mesleklerde ki kadar bozukluktur.

geçen cumartesi başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.
motorsikletim scooter 200 lük sym öğle vakti bir yerden dönüyordum. kaskım takılı vaziyette hiç farkına bile varmadığım bir araç solladım bu ara süratim 120 falandı. neyse solladıktan 500 mt kadar ileride sola giriş yapmam gerekiyordu. fakat arkadan bir araç öyle hızlıydı ki sola geçmeden onu beklemem gerekti yoksa adam beni biçebilirdi.araç yanıma geldi ve polis saga çek dedi. peki dedim.çünkü herşeyim tamdı. ehliyetten vizeye kadar. adam sinirli bir vaziyette kimlik göstererek sivil polis oldugunu 18 yaş altı çocuk suçlarına baktığını söyledi. bu arada ben 32 yaşındayım:pale:.ne bu sürat sana yetişemedim 120 yaptım arkandan gelemdeim diye başladı bağırmaya. ve elinde telefon hem bagırıyor hem trafik ekiplerini çagırıyor.
ya noluyoruz demeye kalmadı ehliyet istedi verdik. sonra ekipler karakola gelmemizi istedi. bende hayır ekipler gelsin burda olay yerinde tesbit etsinler suçum neymiş diye tartışmaya girdik.kimlik istedi direndim vermedim

neyse ekipleri tekrar çagırdı sonunda ekipler geldi. ve sorun ne onlar bile anlayamadı. ama bu polistir ne yapsa yeridir deyip dogru karakola gittik bu arada sivil polis bizden evvel karakola gidip amiri doldurdu. ne dediyse artık amir bana derdin ne diye sordu? CEVAP dürüst vatandaş olmak diye cevap verdim. eger pilakam olmasaydı kaçar gider ve derdim olmaz dedim
öyle yapsaydın ozaman dedi ve 61 ytl ceza kesildi

hala zoruma gidiyor. boşu boşuna ceza yedik. diye
sizlerle paylaşmak istedim saygılar.

dua et 120 ile gittigin icin 260 ytl yememissin.Farzetki kapali alanda sigara ictin...:cat:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
dua et 120 ile gittigin icin 260 ytl yememissin.Farzetki kapali alanda sigara ictin...:cat:

sorun ceza yeme değil abi. yeri gelir seve seve öderiz.
hani motodayız ya adamların karşısındakine yaptığı davranış bozukluğu sorun.aynı şahıs ben arabayla hız yapsam beyefendi hızsınırını aştınız deyip bitecek olay:rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst