ADDINOL Motor yağını nasıl bilirsiniz.

Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
126
Bu gün işim vardı dışarı çıktım birde motosiklet için ya alim dedim. Castrol sordum bana bunun daha iyi olduğunu söledi beğenmessen memnun kalmassan iadeedersin dedi. Tabi klasik satıcı taktikleri fiyatıda pahalıydı ucuz olsaydı almicaktım zaten :p 4l aldım alman malı bir ürün. Kullanan varmı aramızda. Kullanacağım motor yamaha xvs 650 a
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
126
hadiya ozaman kalitelidir belki

Pahalı olunca iyi olmuyor tabiki ama :D. Motosiklet yağından motor yağından pek anlamam motuluda yeni duydum diyebilirim. Suzuki yetkili servisinde satılıyordu liştresi 30 küsür. Dolaşıcak halim yoktu pek kullanan vardır dedim bu kadar övdüklerine göre ama hiç biryerde bulamadım :D İyi şeyler söyleyende yok kötü şeyler söyleyende
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok kardeş..bence ..bildiğin ve güvendiğin markadan şaşma derim..
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Ya = Yağ
Söledi = Söyledi
Almicaktım = Almayacaktım.
Kalmassan = Kalmazsan
beğenmessen = Beğenmezsen, veya beğenmez isen.
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
126
Ya = Yağ
Söledi = Söyledi
Almicaktım = Almayacaktım.
Kalmassan = Kalmazsan
beğenmessen = Beğenmezsen, veya beğenmez isen.

Basit yazım hatalarını bu şekilde düzeltmeye çalışanlardan hiç hoşlanmıyorum. Ama bende klawyeyi rezalet bir şekilde kullanıyorum. Ş ler ç lerle ç ler ö lerle bir karışıyorki sorma :D hatılattığın için sağol. Ama bu şekilde söylemen biraz yersiz olmuş "dimi".
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
arkadaslar bulabilirseniz elfden sasmayin dicem ben cunku formula 1de renault kullaniyor..........:cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Hangi marka yağ kullanırsanız kullanın motosiklet yağı olduğundan emin olun. 4 zamanlı motora 2t almamaya dikkat edin...

Bu arada memnun kalmazsan iade edersin ne demek acaba. Motordan mı çekecekmiş geri.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nasıl bilirdik?
iyi bilirdik, Allah rahmet eğlesin

nasıl bilirdik?
bilmezdik, Allah rahmet eğlesin

:cherry::cherry:
ben bilmezdim, tavsiyede edemeyecğim o yüzden.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst