- Katılım
- 24 Tem 2009
- Mesajlar
- 126
- Konu Yazar
- #1
Bu gün işim vardı dışarı çıktım birde motosiklet için ya alim dedim. Castrol sordum bana bunun daha iyi olduğunu söledi beğenmessen memnun kalmassan iadeedersin dedi. Tabi klasik satıcı taktikleri fiyatıda pahalıydı ucuz olsaydı almicaktım zaten
4l aldım alman malı bir ürün. Kullanan varmı aramızda. Kullanacağım motor yamaha xvs 650 a