[MT İzmir] 14 Ağustos Cuma 'Çim Adam ve Çim Bayanlar Alsancak Çimlerde' Buluşması

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ay ay askerden gelmişmiş de bi sürü de topik açmışmış :mrgreen: Yaşıyorsunuz İzmir'de wallahi billahi :rendeer: Yayılın bakalım çimlere yayılın :mrgreen:

:mrgreen:
Ben geldim,sizde gelirseniz tam olacak :wiinkk:
Müsait bir zamanınızda bekliyoruz biliyosunuz..
Emre ye selamlar :rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
21
inşallah bende orada olacağım bi aksilik çıkmazsa,görüşmek üzere..
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
siz geçen hafta hiç aramayın sormayın sonra gitar deyin hehe:p neyse bu hafta büyük ihtimalle gitarımızla ordayız bi aksilik kaza bela olmazsa cesi abim duydum bak sesini :cat:

biz herzaman dostlarımızın sesini duyarız muzaferim cumaya gürüşmek özere :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:06 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:05 AM ----------

pek yakındea bu sinemada yanınızda olacagım maxsimum 15,20 gün

iyi olur unutçaz nerdeyse bir birimizi oğuz abim kardeşlerini unuturmu insan gelde hasret giderelim :rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya biz İzmir'den geçtik yine ama Çeşme'ye uğradık anlayacağın bizim müsait zaman seneye kaldı :pale:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Siz gelinceye kadar biz İstanbul'a geleceğiz bu gidişle :) Sağlık olsun,biz buralardayız ve her zaman kapımız açık,biliyorsunuz :wiinkk:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bilmukavele kardeşim :rendeer:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
şafak 1 vee fotoğraf makineleri hazırlanıyordur umarım güzel bir gece olacak kare kare her anı yakalayalım:queen:
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
arkadaslar yarın aksam bende orda olcam.gökalp im dönemedim sana kusura bakma cok sıkıntılı ve yoğun bi hafta geciriyorum toplantıda konusuruz detaylı herkese kazasız sürüşler...
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
adamın topiklerinde bile şafakmı saydıracan be muzaffer
şimdi şafak saymaya başlayınca forrap kendi açtığı topaktan soğuyacak,
ama şaka maka şafak 30 saat:p,
yolu geçenler iskele kenarını bi kolaçan etsin yarına hazırmı diye,
yarın görüşürüz :rendeer:
herkes fotojenik olsun ona göre :mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Şafak kim ? :)
Ben fotojenik gelicem,hatta hijyenik olma düşüncem de var..

Bir misafirimiz olabilir,bir aksilik çıkmazsa yönetimdeki çömezim Görkem de gelecek :) (Bak yine askeri terim :p)..

Gün batımı,sahil,hoş sohbet,fotoğraf,çim,gitar ve Muzaffer Hoşses in katkılarıyla güzel bir akşam bizleri bekliyor..

Görüşmek üzere..:cat:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Şafak kim ? :)
Ben fotojenik gelicem,hatta hijyenik olma düşüncem de var..

Bir misafirimiz olabilir,bir aksilik çıkmazsa yönetimdeki çömezim Görkem de gelecek :) (Bak yine askeri terim :p)..

Gün batımı,sahil,hoş sohbet,fotoğraf,çim,gitar ve Muzaffer Hoşses in katkılarıyla güzel bir akşam bizleri bekliyor..

Görüşmek üzere..:cat:

şafak benm ikinci adım :p
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
Şafak kim ? :)

Gün batımı,sahil,hoş sohbet,fotoğraf,çim,gitar ve Muzaffer Hoşses in katkılarıyla güzel bir akşam bizleri bekliyor..

Görüşmek üzere..:cat:

öle güzel anlatmışsınki yarını şimdiden yaşadım sanki :cat:

topac bu kadar eğlenceli olduğuna göre eminim buluşma süper geçecek daha şimdiden belli oldu varsa başka gitarlı kapsın gelsin çok sesli koro yaparız:queen:

kazasız belasız son 26 saatimizi geçirip kavuşalım ::cheeeeer
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
arkadaslar yarın aksam bende orda olcam.gökalp im dönemedim sana kusura bakma cok sıkıntılı ve yoğun bi hafta geciriyorum toplantıda konusuruz detaylı herkese kazasız sürüşler...

canın sağ olsun kardeşim,acısını cıkartıcam ama :wiinkk:

katılabilirsem görüşürüz :cat:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
iyi akşamlar cemaat, dostlar burdaymış buraya yazayım bende...
yarın akşam görüşmek üzere:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst