[MT İzmir] 14 Ağustos Cuma 'Çim Adam ve Çim Bayanlar Alsancak Çimlerde' Buluşması

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
bendede var resimler pazar olmadan yüklerim :)

gökhan siz utkuyla atlayıp gittiniz motora, geri geleceğinizi biliyordum ama ne zaman geleceğiniz hakkında bişey söylemediğiniz ve benimde işim olduğu için ayrıldım toplantıdan, selam bıraktım size umarım almışsınızdır :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
hadi bekliyoruz resimleri gelemdik bari bakalım neler kaçırmışız...:queen:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
evetttt fotolar geliyorrrr

gecemizin başı iskele ve sevgili motosikletlerimiz...
geceninbalangc.jpg


alsancağın ıslak nemli çimlerine yayılan biz mt liler:queen:
mtimbar.jpg


o da neee ufak bir motosiklet tutkunu kaska sulanıyor ::tutkuy::
kaski.jpg


kaskını kurtarmaya çalışan arkadaşımızın pazarlık sohbeti :queen:

kask2.jpg

vee aşkımla düetimiz bitanem benim ::xs22:::joker:
akmlaark.jpg


yine ben gitar çalarken....::utangac:
gitarz.jpg

veeee kuşadası fatihi kuzeyin paylaşılmazıı rus çarlarının kıskandığı adam...:rendeer:::pulp::
ruskazonova.jpg


şarkılardan çok etkilenen kazanovamız çok çok uzaklardaki birini düşünerek bir efkar sigarası yakar::blusssh:
efkarsigaras.jpg


veeeee o bir pala o bir motosiklet tutkunu o bir yeni terhiz asker o bir o bir pala modum forrapim::coool::::tutkuy::
palamod.jpg


vee herdaim ekürisi kod adı cem olan yarı pala arkadaşı enderrr (doğuştan standup özelliği sayesinde gecemize mükemmel renk kattı gidenler çok şey kaçırdı:flower::queen::rendeer:)
palavecem.jpg


ve saat 12 ye yaklaşırken geride kalanlar işte sadece bukadarcıktık:pale: ama gece yeni başlıyordu gidenler bunu bilmiyordu:queen:::xrock::::dpac::

geriyekalanlar1.jpg


veeee mangala geçmek için kalkışş part2....
part2yegei.jpg


videolarıda hazırlayıp ekleyeceğim arkadaşlar...

katılan katılıp erken kaçmak zorunda olan katılamayan beni çağırıpta kendisi BODRUMLARDA olan :p herkeze teşekkürler...


not: inciraltında hepimiz bazı gerçekleri öğrendik...
1. gecenin 3 ünde mangal yakmaya çalışırken türk sanat müziği çekilmiyor...
2. düğünden çıkıp gelen arabayı sahile çekip sesi son ses açıp roman çalanlar hiç çekilmiyor...
3. MANGAL CO2 SALINIMI YAPTIĞI İÇİN ÇOK ZARARLI:queen::queen::queen::king:
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
21:30 da kalkmış,bir de konuşuyor mu :cyclopsan
İki tanesini Alsancak iskelenin karşısında sallandıracaksın,bak bir daha yapıyorlarmı..

Daynırcım,o saatte kalkmışsın,itiraz hakkın yok ::147::::ban::
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
o saatte kalkmadım Gökalp abi ve Gökhan şahidim. o saatte volkan abi kalkmış olmasın :p :mrgreen:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
:mrgreen: evet evet sen değildin doğru suçu yok forrapim modum bu arakdaş daha geç kalktı :cherry: ama sen gelmeden gitmişti :queen::p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Müebbetten 20 yıla döner ceza o zaman..
İyi hali göz önüne alınır,15 e pazarlıkla el sıkışırız.

Daynırcım biz buralardayız,daha nice tekrarları olacaktır:wiinkk:
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
bendede var resimler pazar olmadan yüklerim :)

gökhan siz utkuyla atlayıp gittiniz motora, geri geleceğinizi biliyordum ama ne zaman geleceğiniz hakkında bişey söylemediğiniz ve benimde işim olduğu için ayrıldım toplantıdan, selam bıraktım size umarım almışsınızdır :)

Aldık abi selamını :) Utku benim motorla turlamak istedi bi sunset yapıp döndük yavaş geldik biraz :)

görüşürüz abi diğer toplantıda :wiinkk:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
ya ben sadece 1 tane foto görebiliyorum diğerleri yok:silent:

hallettim oni fotolar için çok teşekkürler kısa süre kalsakda görüşmek güzeldi haftaya yine inşallah:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
aa ne demek tabiiki 1-2 parça çalacaz :p biz birazdan çıkıyoruz sen okuldan mı geleceksin öyleyse şirinyerde buluşalım birlikte inelim?:wiinkk:

muzocum mesajını yeni görüyorum bi anlamı kalmadı ama cevapsız bırakmayayım...

muzo ben okulda değilim karşıyakadan gelecem toplantıya, mesajını görseydim şirinyere gelip sana eşlik ederdim ama maalesef yeni görüyorum :queen::queen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
muzocum mesajını yeni görüyorum bi anlamı kalmadı ama cevapsız bırakmayayım...

muzo ben okulda değilim karşıyakadan gelecem toplantıya, mesajını görseydim şirinyere gelip sana eşlik ederdim ama maalesef yeni görüyorum :queen::queen:

:queen::queen::queen::queen: abi cokmu üzüldün cevap veremedin diye
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
oh oh çalın oynayın valla...allah neşenize neşe katsın...işte hep böyle...:pr::cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Valla baya gelip giden olmuş aralıklı da olsa.Güzel isimler varmış,ünlü kişiler..Bi ben zamanında gelemedim.Bak şimdi daha fazla üzüldüm.
Fotoğraflar için teşekkürler arkadaşlar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst