16 Ağustos'ta Fatih Historia AVM Önüne, Benzin Zamları Protestosuna Gidiyoruz

Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Benzin zammını protesto için eller kornaya!

Tüketiciler Birliği, benzin zamlarına karşı tepkilerini 16 Ağustos Pazar günü yapılacak eylemde, korna çalarak dile getirecek. Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Nazım Kaya, akaryakıta tavan fiyat uygulamasına geçilmesinden beri, tüketici lehine hiçbir gelişme olmadığını ileri sürdü.

ÖTV düzenlemesi ve ardından gelen artışlarla benzinin litresinin, kısa sürede ciddi rakamlara ulaştığını ifade eden Kaya, "Tüketiciler kandırılıyor. Önce fiyatı düşürüp tüketicinin dikkati çekildi. Sonra arkası kesilmeyen zamlar geldi. Akaryakıta dünyanın en fazla vergisini ödeyen ülkenin insanları olarak bu artışları kabul etmiyoruz" dedi.

16 Ağustos saat 11.00'de
Akaryakıt zamlarının geri alınması, ÖTV'de bir düzenleme yapılarak fiyatların aşağı çekilmesi için tüketiciler olarak, 16 Ağustos pazar günü eylem yapacaklarını vurgulayan Kaya, "Tüketicileri Pazar günü saat 11.00'de İstanbul Fatih Historia Alışveriş Merkezi önünde bekliyoruz. Korna çalarak sesimizi duyurmayı, tepkimizi dile getirmeyi hedefliyoruz. Tüketicilerin, her şeyin farkında olduğunu bilsinler" diye konuştu.

--------------------------------------------------------------------

Arkadaşlar, yukarıdaki haber enginer6 nickli arkadaşımız tarafından moto sohbet kısmında verilmişti..
Lakin sitede konuya karşı müthiş bir ilgisizlik gördüm..Kimse mesaj yazmamış bile..

Ben ve birkaç arkadaşım bu protesto etkinliğine motosikletlerimizle birlikte katılmaya karar verdik..

Umarım sizler de haftalardır geyik döndürdüğümüz benzine gene zam vb. başlıklardaki klavye gücünüzü fiili bir eyleme dönüştürerek bu etkinliğe katılırsınız..

Buluşma yeri olarak Anadolu ve Avrupa yakası hep birlikte saat 10:15'de Beşiktaş'ta Kadıköy Vapur İskelesi Önünde buluşup grup sürüşüyle Fatih'e gitmeyi planlıyoruz..
Historia AVM Vatan Caddesi üzerinde, ulaşımı gayet kolay..

Mekana ulaşım ve kroki için tıklayın: Historia AVM
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gayet şahane bi uygulama.
burda atıp tutan klavye delikanlılarını yeşil sahalarda görmek isteriz :)
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Aslında motorlu araç kullanan herkesin katılması gerek amma nerde bizim millet de
o rahatlığını keyfini bozacakta oraya gelecek bir de protesto edecek ölme eşşeğim ölme
durumları sahilde gezmek mangal yapmak varken litre litre benzin harcamak
varken yalan olur bu protestoda.Katılan ve duyarlılık gösteren arkadaşlarımı kutlarım.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Aslında motorlu araç kullanan herkesin katılması gerek amma nerde bizim millet de
o rahatlığını keyfini bozacakta oraya gelecek bir de protesto edecek ölme eşşeğim ölme
durumları sahilde gezmek mangal yapmak varken litre litre benzin harcamak
varken yalan olur bu protestoda.Katılan ve duyarlılık gösteren arkadaşlarımı kutlarım.

e sen gelsene arkadaş..
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
e sen gelsene arkadaş..

Motosikletim vaya arabam olmuş olsa idi kesinlikle orda olurdum fakat
mesele oda değil duyarlı olmak adına yine katılırdım ama dizimde menisküs
rahatsızlığım sebebi ile yürümekte zorluk çekiyorum malesef aranızda olamayacağım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şimdilik buluşma yeri olarak saat 10:30 'da Beşiktaş'ta vapur iskelesinin önünde buluşup grup sürüşüyle Fatih'e gitmeyi planlıyoruz..
Historia AVM Vatan Caddesi üzerinde, ulaşımı gayet kolay...

Merhaba 10:30'da orada olacağım..Umarım duyarlı arkadaşlarla iyi organize olabiliriz...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
osbourne burdan beraber gidelim ben tuzladayim..... ben gelirim E-5 üzerinde buluşuruz olmazmı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heh işte be.
sonunda ''gelirim '' diyenleri de görebildik..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vaay sedat ım senide gorecegız he :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
€nergy;1726608' Alıntı:
vaay sedat ım senide gorecegız he :)

Ben gelmezsem olurmu hacı:cherry::cherry: bi ara 100 lük cup almayi düşündüm o derece allahtan motoru alan olmadi:mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:32 PM ----------

bende gelirim.... benzin zamları yüzünden bisikletle gezmeye başladım... sadet dostum buluşuruz...

Anadolu yakası toplanip gideriz E-5 üzerinden
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Motosikletim vaya arabam olmuş olsa idi kesinlikle orda olurdum fakat
mesele oda değil duyarlı olmak adına yine katılırdım ama dizimde menisküs
rahatsızlığım sebebi ile yürümekte zorluk çekiyorum malesef aranızda olamayacağım.

Çok geçmiş olsun :rendeer: Duyarlılığın için teşekkürler..

osbourne burdan beraber gidelim ben tuzladayim..... ben gelirim E-5 üzerinde buluşuruz olmazmı

Olur olur..herşey olur..yeterki katılım sağlayalım..Motosiklet.net pankartı için modlardan yardımcı olan olurmu acaba?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ANADOLU YAKASI TOPLANMA YERİ SAAT 10,00 CADDEBOSTAN SAHİL

uyar mı herkese ?


---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:19 PM ----------

Çok geçmiş olsun :rendeer: Duyarlılığın için teşekkürler..



Olur olur..herşey olur..yeterki katılım sağlayalım..Motosiklet.net pankartı için modlardan yardımcı olan olurmu acaba?



soralım abi.
yakın civarda oturan modlar var.
ellerinde tertibat varsa yardımcı olcaklarını düşünüyorum :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst