- Katılım
- 21 Mar 2009
- Mesajlar
- 5,554
- Konu Yazar
- #1
Benzin zammını protesto için eller kornaya!
Tüketiciler Birliği, benzin zamlarına karşı tepkilerini 16 Ağustos Pazar günü yapılacak eylemde, korna çalarak dile getirecek. Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Nazım Kaya, akaryakıta tavan fiyat uygulamasına geçilmesinden beri, tüketici lehine hiçbir gelişme olmadığını ileri sürdü.
ÖTV düzenlemesi ve ardından gelen artışlarla benzinin litresinin, kısa sürede ciddi rakamlara ulaştığını ifade eden Kaya, "Tüketiciler kandırılıyor. Önce fiyatı düşürüp tüketicinin dikkati çekildi. Sonra arkası kesilmeyen zamlar geldi. Akaryakıta dünyanın en fazla vergisini ödeyen ülkenin insanları olarak bu artışları kabul etmiyoruz" dedi.
16 Ağustos saat 11.00'de
Akaryakıt zamlarının geri alınması, ÖTV'de bir düzenleme yapılarak fiyatların aşağı çekilmesi için tüketiciler olarak, 16 Ağustos pazar günü eylem yapacaklarını vurgulayan Kaya, "Tüketicileri Pazar günü saat 11.00'de İstanbul Fatih Historia Alışveriş Merkezi önünde bekliyoruz. Korna çalarak sesimizi duyurmayı, tepkimizi dile getirmeyi hedefliyoruz. Tüketicilerin, her şeyin farkında olduğunu bilsinler" diye konuştu.
--------------------------------------------------------------------
Arkadaşlar, yukarıdaki haber enginer6 nickli arkadaşımız tarafından moto sohbet kısmında verilmişti..
Lakin sitede konuya karşı müthiş bir ilgisizlik gördüm..Kimse mesaj yazmamış bile..
Ben ve birkaç arkadaşım bu protesto etkinliğine motosikletlerimizle birlikte katılmaya karar verdik..
Umarım sizler de haftalardır geyik döndürdüğümüz benzine gene zam vb. başlıklardaki klavye gücünüzü fiili bir eyleme dönüştürerek bu etkinliğe katılırsınız..
Buluşma yeri olarak Anadolu ve Avrupa yakası hep birlikte saat 10:15'de Beşiktaş'ta Kadıköy Vapur İskelesi Önünde buluşup grup sürüşüyle Fatih'e gitmeyi planlıyoruz..
Historia AVM Vatan Caddesi üzerinde, ulaşımı gayet kolay..
Mekana ulaşım ve kroki için tıklayın: Historia AVM
Tüketiciler Birliği, benzin zamlarına karşı tepkilerini 16 Ağustos Pazar günü yapılacak eylemde, korna çalarak dile getirecek. Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Nazım Kaya, akaryakıta tavan fiyat uygulamasına geçilmesinden beri, tüketici lehine hiçbir gelişme olmadığını ileri sürdü.
ÖTV düzenlemesi ve ardından gelen artışlarla benzinin litresinin, kısa sürede ciddi rakamlara ulaştığını ifade eden Kaya, "Tüketiciler kandırılıyor. Önce fiyatı düşürüp tüketicinin dikkati çekildi. Sonra arkası kesilmeyen zamlar geldi. Akaryakıta dünyanın en fazla vergisini ödeyen ülkenin insanları olarak bu artışları kabul etmiyoruz" dedi.
16 Ağustos saat 11.00'de
Akaryakıt zamlarının geri alınması, ÖTV'de bir düzenleme yapılarak fiyatların aşağı çekilmesi için tüketiciler olarak, 16 Ağustos pazar günü eylem yapacaklarını vurgulayan Kaya, "Tüketicileri Pazar günü saat 11.00'de İstanbul Fatih Historia Alışveriş Merkezi önünde bekliyoruz. Korna çalarak sesimizi duyurmayı, tepkimizi dile getirmeyi hedefliyoruz. Tüketicilerin, her şeyin farkında olduğunu bilsinler" diye konuştu.
--------------------------------------------------------------------
Arkadaşlar, yukarıdaki haber enginer6 nickli arkadaşımız tarafından moto sohbet kısmında verilmişti..
Lakin sitede konuya karşı müthiş bir ilgisizlik gördüm..Kimse mesaj yazmamış bile..
Ben ve birkaç arkadaşım bu protesto etkinliğine motosikletlerimizle birlikte katılmaya karar verdik..
Umarım sizler de haftalardır geyik döndürdüğümüz benzine gene zam vb. başlıklardaki klavye gücünüzü fiili bir eyleme dönüştürerek bu etkinliğe katılırsınız..
Buluşma yeri olarak Anadolu ve Avrupa yakası hep birlikte saat 10:15'de Beşiktaş'ta Kadıköy Vapur İskelesi Önünde buluşup grup sürüşüyle Fatih'e gitmeyi planlıyoruz..
Historia AVM Vatan Caddesi üzerinde, ulaşımı gayet kolay..
Mekana ulaşım ve kroki için tıklayın: Historia AVM
Son düzenleme: