- Katılım
- 15 Ağu 2008
- Mesajlar
- 604
- Konu Yazar
- #1
Tüketici Birliği benzin zamlarını protesto ediyor... İnternette gezerken rastladığım bu haberi okuyunca, sitemizde konuyla ilgili açılmış başlıklar geldi. Motosiklet kullanıcıları olarak Tüketiciler Birliğinin bu protestosuna katılırsak sesimizi daha kolay duyurabiliriz belki. Protesto 16 ağustos günü Fatih'te historia alışveriş merkezi önünde yapılacakmış... duyurulur
Akaryakıt zamlarına kornalı protesto
Tüketiciler Birliği, benzin zamlarına karşı tepkilerini 16 Ağustos Pazar günü yapılacak eylemde, korna çalarak dile getirecek.
Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Nazım Kaya, yaptığı açıklamada, akaryakıta tavan fiyat uygulamasına geçilmesinden beri, tüketici lehine hiçbir gelişme olmadığını ileri sürdü.
ÖTV düzenlemesi ve ardından gelen artışlarla benzinin litresinin, kısa sürede ciddi rakamlara ulaştığını ifade eden Kaya, “Tüketiciler kandırılıyor. Önce fiyatı düşürüp tüketicinin dikkati çekildi. Sonra arkası kesilmeyen zamlar geldi. Akaryakıta dünyanın en fazla vergisini ödeyen ülkenin insanları olarak bu artışları kabul etmiyoruz” dedi.
Akaryakıt zamlarının geri alınması, ÖTV'de bir düzenleme yapılarak fiyatların aşağı çekilmesi için tüketiciler olarak, 16 Ağustos pazar günü eylem yapacaklarını vurgulayan Kaya, “Tüketicileri Pazar günü saat 11.00'de İstanbul Fatih Historia Alışveriş Merkezi önünde bekliyoruz. Korna çalarak sesimizi duyurmayı, tepkimizi dile getirmeyi hedefliyoruz. Tüketicilerin, her şeyin farkında olduğunu bilsinler” diye konuştu
alıntıdır: Hürriyet.com.tr
Akaryakıt zamlarına kornalı protesto
Tüketiciler Birliği, benzin zamlarına karşı tepkilerini 16 Ağustos Pazar günü yapılacak eylemde, korna çalarak dile getirecek.
Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Nazım Kaya, yaptığı açıklamada, akaryakıta tavan fiyat uygulamasına geçilmesinden beri, tüketici lehine hiçbir gelişme olmadığını ileri sürdü.
ÖTV düzenlemesi ve ardından gelen artışlarla benzinin litresinin, kısa sürede ciddi rakamlara ulaştığını ifade eden Kaya, “Tüketiciler kandırılıyor. Önce fiyatı düşürüp tüketicinin dikkati çekildi. Sonra arkası kesilmeyen zamlar geldi. Akaryakıta dünyanın en fazla vergisini ödeyen ülkenin insanları olarak bu artışları kabul etmiyoruz” dedi.
Akaryakıt zamlarının geri alınması, ÖTV'de bir düzenleme yapılarak fiyatların aşağı çekilmesi için tüketiciler olarak, 16 Ağustos pazar günü eylem yapacaklarını vurgulayan Kaya, “Tüketicileri Pazar günü saat 11.00'de İstanbul Fatih Historia Alışveriş Merkezi önünde bekliyoruz. Korna çalarak sesimizi duyurmayı, tepkimizi dile getirmeyi hedefliyoruz. Tüketicilerin, her şeyin farkında olduğunu bilsinler” diye konuştu
alıntıdır: Hürriyet.com.tr