Yamaha Virago 535 için projeler ve paylaşım konusu

Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
102
sen bi yolunu bulmuşsundurda ben sorayım yinede aklıma geldi motoru sağa yatırınca çanta sürtmüyomu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cebinde kalan para miktarınıda belirterek olaya ayrı bir gerilim katıyosun :)

air brush var mı planların arasında?

motosiklette kişiye özel oynamalar yapmak benimde hoşuma gidiyor. bigün pahalı bi motosiklet alırsamda bozacağım fabrika çıkışını :)

ızgara telinden far koruması yaptım bende :p

Airrbrush konusunda araştırmalarıma ve eğitimime devam etmeye çalışıyorum ancak şu an kompresörüm yok bu yuzden pratık yapamıyorum, kompresor alamıyorum hıc param kalmadıgından bır de bu sorunum var... Ama tt custom choppers ın airbrushcısı Batur abi ile ileride umarım güzel işler çıkartırız bu motor üzerinde...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:12 PM ----------

bence sürtmez çünkü çanta solda :p

Koptum::xs06::

Sürtmez deneyip takıyoruz heralde değil mi? :)
O kadar plan yapıyorum ilerisini görmeye çalışıyorum onu hesaba katmamış olmam aptallık olurdu merak etmeyin sürtmeyecek

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:14 PM ----------

Sizi bir de şuan çantanın sarkarak duruyor olması da etkiliyor tabi, ben çantayı eskitmeyi düşündüğüm için zaten sürtse bile bir gün, pek belli olmayacak :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
çanta iyiymis.
Yangin sondurucuyu oraya koyarsin.
Ilk yardim edevati için de yer kalir.
:p
Muhtemelen motoru ilk park etme çalismalarinda o çantaya takilip dusecegin için gerekli olan malzemeleri kisaca saydim.
çantanin biraz daha buyugunu takarsan, orta boy bir hemsireye de yer kalabilir.:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçin siz dalganızı :)

Yangın söndürücüyü uzun yol düşünürsem oraya bir tane sığdırmayı dusundum aslına bakarsanız ama gırer mı bılemıyorum, cogunuz dusunmez ama fazla kurcalanan motorlar hep teknik hata payı yukselen motorlarda olabilir yapılan eksık calısmalardan oturu bu yuzden boyle motorlarda yangın sondurucusu tasımak cok onemlı motorunuzun gozunuzun onunde cayır cayır yanısına tanık olabılırsınız...

Antalya sıcaklarında bineceğim için tam bu çantanın içine oturan güzel, bmw firmasının kullanıcılarına hedıye ettiği bir termos var elimde onu koyarım belki...

Gidonun yakınlarına bir yere biber gazı için cep tasarlamakla uğraşıyorum ama işin içinden çıkamadım motor bir toplanıp çıksın atolyeden daha rahat karar vereceğim o konu hakkında...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:39 PM ----------

250 lik hyosung naked ın ön maşasını oturtsam mı motora dedim, dediğimle kaldım iğrenç bir şey oluyor aklınızda bulunsun, motoruma takmayı dusundugum naked ın ayaklıklarını ınceledım bugun, şasiye baglı bır parcayla butunleşik vaziyette... bu durumda onları takabilmem de güç olur epey.

Okul başlayınca motorun özlemi daha farklı oluyormuş insan şöyle ders çıkışı biraz gazlamak istiyor, sıcağın altında Ankara sıcagında günde 4 saat ingilizce dersinin tadına bakınca bugun daha iyi anladım bunu... Neyse çarşambaya çıkıyor ama motorumu sevgili ustacım rehin alabilir bir ön caddedeki dükkanımıza götürmeme izin vermeyebilir an itibari ile 15 türk lirası param var motorum adına fon açtırmayı düşünüyorum iyi battım...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:52 PM ----------

"Kuvvetmira"

ızgara telinden bahsedince sen aklıma geldi;

Geçtiğimiz hafta cumartesi günü arkadaşımın evine gittim ve mutfaklarında kullandıkları altlığa hayran kaldım (tencere, sıcak yemek vs koymak ıcın olan şey)

Yalvardım yakardım alamadım tam benım ıstedığım arka koltuk iptalini yapmam için gereken parça!

Vermedi namussuz::158::

2 sene önce Tepehome'dan satın almıslar sımdıye kalmamıstır oyle bır sey, bir şekilde çokmem lazım ona, tabı cocukta arkadasından soyle bır sey duymaya sasırdı: "Berk,... abicim şu demir parçasını alabilir miyim acaba motora takıcam da?." cevabını burada paylaşmak istemiyorum pek etik değil nitekim alamadım sonuç olarak zaten
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çantayı satın alamadım subap ayarı karburator ayarı senkron ayarı benzin şamandırası problemi tornacı kapakçı vs işleriyle 350 yi buluyor atolyeden çıkmam... Epeyce bir süre motora dokunamam gibi geliyor, sonumuz hayır olsun..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Paranın buyuk bır kısmını hazırladım umarım ustam biraz daha yardımcı olur bana :(
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
he yau, dedim motor ööle bağırsaklar dışarda rehin kalacak ustada. sevindim hacı, düş artık yollara :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi bari iki üç kişi okuyor konuyu:)

Millet 250 lirasını hallettim geri kalan 100 lirayı ne yapacagım bılmıyorum 1-2 hafta ıcınde öderim dedim tamam dedi zaten oda
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vaaay konu fedaisi Mert:queen:
Eyvallah dostum :)

Bugun verdiğin linki inceledim gerçekten başarılı işler var...
Sanada alıcaz umarım bir 535 bu gidişle?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çarşamba yani bugun saat 4:30 gibi motoru almaya gideceğim, bol bol resim ve video çekerim,kimler neyi merak ediyor yazarlarsa istedikleri şeylerin detaylı kayıtlarınıda yapabilirim 1-2 gün içerisinde.
 
Katılım
6 Tem 2009
Mesajlar
60
iyi bari iki üç kişi okuyor konuyu:)

Emin ol ki, benim gibi konuyu takip edip henüz birşeyler yazmayanlar da vardır. Merak etme, 2-3 kişi değildir yani :wiinkk:
Ben de Viragolar'ın hastasıyım. Özellikle xv250 ve xv535'lere bitiyorum. Şimdilik bakıp bakıp iç geçirmekle yetinmek zorunda olsam da, umuyorum ki birkaç ay içerisinde ben Viragolanacağım :)
O zaman da fikrini almak, tecrübelerinden yararlanmak için daha sık çalacağım kapını :)
Estetik değer ve stil sahibi bir insansın bu her halinden belli oluyor. Ayrıca motosikletin de 10 numara.
Gelişmeleri merakla bekliyorum.
Herşey gönlünce olsun, kazasız belasız, ağız tadıyla inşallah..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emin ol ki, benim gibi konuyu takip edip henüz birşeyler yazmayanlar da vardır. Merak etme, 2-3 kişi değildir yani :wiinkk:
Ben de Viragolar'ın hastasıyım. Özellikle xv250 ve xv535'lere bitiyorum. Şimdilik bakıp bakıp iç geçirmekle yetinmek zorunda olsam da, umuyorum ki birkaç ay içerisinde ben Viragolanacağım :)
O zaman da fikrini almak, tecrübelerinden yararlanmak için daha sık çalacağım kapını :)
Estetik değer ve stil sahibi bir insansın bu her halinden belli oluyor. Ayrıca motosikletin de 10 numara.
Gelişmeleri merakla bekliyorum.
Herşey gönlünce olsun, kazasız belasız, ağız tadıyla inşallah..

Bilemiyorum değişik bir duygu böyle boşluğa konuşuyormuş gibi oluyor insan o yüzden şikayet ediyorum, umarım sen de istediğin Virago'ya kavuşursun en yakın zamanda, ben seve seve yardım ederim aklımın erdiğince sana, beğenin ve güzel dileklerin içinde ayrıca teşekkür ederim, sevgiler.


Bugun motor bitmedi arkadaşlar,yarına biter umarım tak tak bitmiyor:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sormayın ya....

Çok uzun sürüyor cidden şaşmazdan parçaların gelmesini falan bekledik, bugun işin 4 de 2 si bitti, yarın susturucular takılacak, subap ayarı,karburator ayarı, senkron ayarı yapılacak sonra yine bitmiyor!

Motor İskitlerden ostim sanayi sitesine gidecek:)
Şimdi susturucularımın benım motorumun kromajlı boru kapakları ıle aralarında kucuk bır cırkın goruntu var tam baglantı noktalarında. Oralara guzel halkalar yapılıp bütünlük sağlanacak. Sonra yine bitmiyor, motorun sarj etme problemi ile ugraşacağız, motor yattığı için kablolalarını falan kontrol edecegız sorun belkı sandıgımızdan cok daha ufak olabılır.

Yarına bir aksilik olmaz ise motor çıkar fakat ben arkadaşıma ders çalışmaya gideceğim o yüzden yarın tecrübe etme ve resim çekme şansım pek olmaz gibi geliyor.

Bu işlerde acele edenin başına çok şey geliyor, ben acele etmiyorum tatlı tatlı toparlansın motorum, ömürlük bir makina ortaya çıkartmak için uğraşıyoruz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok birleştiriyoruz bende toplama işlemi sırasında ustama yardımcı oluyorum bu da motoru daha yakından tanıma fırsatı sağlıyor, öğrenerek ilerliyorum ustam sağolsun.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
25
bence süper fikir, bişey yapacak olman gerekmese bile yapabileceklerini görmek süper!:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:53 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:49 AM ----------

bu arada bence süper bi cam aklında olsun derim:wiinkk:


 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst