Yamaha Virago 535 için projeler ve paylaşım konusu

Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Ne demek rica ederim :) Bu arada eski işim hırdavat pazarlama üzerine olduğu için, kompresörler ile ilgili küçük bir ayrıntı verebilirim dilersen. KL marka 50lt'lik 2 hp'lik kompresörler mevcuttur piyasada. Bunun üzerinde ayrıca regülatörü bulunmaktadır. Airbrush denemelerim için kendime almıştım. Yalnız ufak bir hatırlatma yapayım. Oldukça sesli çalışıyor. Fiyat olarakta piyasada, 200-250 TL arasında olması lazım yanlış hatırlamıyorsam.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugun ders çalışmaya arkadaşımın yanına gittim Zirve kent'e. Adamların mutfaktaki altlıkları tam benim arka koltuğumu söktüğümde yerine takılması için üretilmiş sanki kafayı taktım ona... İkidir güzellikle istiyorum tersleyip duruyor bu gidişle çalmak durumunda kalacağım. Zevkine, okulda adamın anahtarlarını, cep telefonunu, kulaklığını, kalemlerini, boyalarını, fırçalarını, projelerini yürütüyorum, Berk'le sınıf arkadaşı olduğumuz 8 yıldır, ondan bir şeyler çalmak benim en büyük sporum. Çaldığım şeyleri farkedincede telefonuma okuması çok zevkli mesajlar geliyor tabi kendisinden.Bu çalma muhabbeti Berk ile benim aramda naber nasılsın ne yaptın bugun tarzı bir olay, bir kere anahtarlığını çaldım bunun geri vermeyi unutmuşum bu sefer okul çıkışında:p kapıda kalmış :mrgreen: Mutfaktaki altlık daha kolay benim için ama anne ve babasına bunu çaldığımı haber vermem gerekecek çünkü bu ortak kullandıklari bir şey sonuçta:)

Bir daha evlerine gittiğimde hem altlığı çalarım hem resmini çekerim...
Gerçi fakültede kolay oluyorda evden ayrılırken kapıdan geçirdiği için o koskoca şeyi nasıl kaçırıcam bilmiyorum:silent:


Bu arada ciddiye alanlar olur belki diye söylüyorum,
Evet ciddiye alın çalıyorum...
Ama her seferinde geri veriyoruz:p


Sırf sıkıcı gecen bır gunde o hırsızlıgı yaparken ki adrenalin patlamasını yaşamak için bir şeyler aşırırız birbirimizden. Din dersinden bile kopya çekiyorduk lisede bununla... Sırf heyecanlanmak için:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:13 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:35 AM ----------

Ne demek rica ederim :) Bu arada eski işim hırdavat pazarlama üzerine olduğu için, kompresörler ile ilgili küçük bir ayrıntı verebilirim dilersen. KL marka 50lt'lik 2 hp'lik kompresörler mevcuttur piyasada. Bunun üzerinde ayrıca regülatörü bulunmaktadır. Airbrush denemelerim için kendime almıştım. Yalnız ufak bir hatırlatma yapayım. Oldukça sesli çalışıyor. Fiyat olarakta piyasada, 200-250 TL arasında olması lazım yanlış hatırlamıyorsam.

Aslına bakarsan çok kafa ütülemeyen bir şey olsa daha rahat ederim fakültede çalışırken, şu an elimdeki kompresör yağlı sistem ve çok şikayetçiyim, 150 liraya falan mevcutmuş İstanbulda bu bahsettiğim 1-2 kiloluk aletler... Bakalım burada bulamazsak eğer...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikletim İskitler'den Ostim'e bu sabah 8.30 gibi yola çıktı. Boruların üstündeki kaplamaları ve kromajlı kelepçeleri takıldıktan sonra geri dönecek. Motorun borcununu bitirebilirsem atolye ye, bir an önce şu sosis çantayı almak istiyorum, bir de plakayı sökeceğim müsait olursam.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:56 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:25 AM ----------

Normal Viragolardan daha büyük bir arka tekere sahip olmama rağmen plakalığı ve plakayı sökünce motorun arkası biraz çirkin duracaktır. Üzerine biri oturduğunda bu olay büyük ölçüde yok olur ama park halindeyken çamurluk biraz havada olacağından canımı sıkacaktır, şu arka yay işine bir türlü çözüm bulamadım.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Sesini duyamamamız kötü oldu.Bu canavarın sesini merak ediyordum. Başka sitelerden yüklemeyi denedin mi?:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok abi, sadece youtube üyeliğim var, motor gelsin Ostim'den, sonra sesini yeniden kayda alacağım, olmazsa rapidshare e yükleriz isteyen oradan indirip izler. Ben motorun önceki ve sonraki hallerini aşama aşama gösteren bir video hazırlamayı dusunuyordum ama bu aralar ugrasacak zamanım olmuyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugun motorum geldi, demir ustamın her şeyi parayla yapma ve müşterisini emebildikçe emebilme mantığından ötürü biraz canım sıkkın, üst kelepçeyi yapmış alt kelepçeyi yapmadığı gibi saçma bir şekilde motora tutturmuş kromajlı kapağı... Ben bu şekilde binmem bu motora... Bugun çok öfkelendim bir daha tanımadığım ustalara parayı önceden vermeyeceğim, her yapacağı uygulama dahil 200 lira verdim kendisine bugun ben dukkan da yokken 15-20 lıra daha almış kaynak parası vs diye... Dostluk kolay kazanılmıyor gerçekten.

Bugun motorun plakalıgını soktum yana şaftın oraya takacaktım babam ve amcam karşı çıktılar polisler durdurur diye. Saçmalık... Polis takacak olsa helikopter sesisine takar motorumdaki:cherry:
tapa tapa tapa tapa tapa....:thumleft:::evil:::flower:::alkiis::

690' Isıya dayanıklı meşhur sprey boyam ıle bugun motorun kararmış, boyası atmış yerlerine el attım epey duruşu değişti motorun...

Bol bol resim ve video çektik bugun, hala başım ağrıyor ve titriyorum::shifty2:::156::


İlerleyen saatlerde resimleri ekleyeceğim, plakada yamukluk vardı,bugun ölçtüm 2mm aşağıda duruyormuş bir taraf, hemen matkapla deliklerin yuvaları ile oynayıp düzeltip taktım.

Plakayı motorla birleştiren bir parça var birazdan resimlerde de göreceksiniz, benden önceki uyuşuk sahipler ve tüm uyuşuk Virago sahipleri bu parçayı motor (komple) yıkandıktan sonra sökmedikleri için bu parçanın altı pas oluyor bugun onu söküp çamurlukta bıraktıgı pisliği ve kendini temizledim sonra komple boyadım... WD40 la çok işimiz oldu bugun yine...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konumun sakinleri uyanın motorum artık gürlüyor:cat:

Yaptığım modifikasyonlarla biraz street fighter biraz bobber kırması bir şey oluyor.Flame thrower kit bağlayıp tüm sanayiyi ateşe vermeyide düşünüyorum fakat şimdi yine susturucularımın sökülmesini düşünemiyorum bile, artık aklıma geldikçe kusasım geliyor. Viragolar her ne kadar cruiser olsalar da oturuş pozisyonu, şasisinin ufak oluşu ve ayakların konumu olarak bir çok cruiser a kullanım rahatlığında fark atar bunuda ek bilgi olarak sunmak istedim.

Ustamın korkunç işçiliğinden sonra motorun ayıbını kapatmak ıcın ısıya dayanıklı boya ıle başladım operasyonlara... Nikelajcıda kapattıracağım alttaki saçmalığı şimdilik dursun...

Motorun arka kısmında burası hep gözüme batıyordu, iğrenç değil mi?



Artık öpülesi::zwink::




plakayı motorla bırlıkte tutan arkadas bu...




motor o olmadan böyle




susturmayıcılarım...










Genel görünüşten bir kaç fotoğraf, vahşi görünüyor değil mi?
Siz bide bunu tüplerden alev atarken görün...












Sis ve kötü koşul avcısı, eski stil farımla birlikte bir kare...



Şu yaz okulu mevzusu olmasaydı motorda her gün bir şeyi değiştirirdim fakat şimdi boş vaktim olsa bile hep yakında gireceğim sınavların stressi olduğu için kafamdakileri rahat uygulamakta güçlük çekiyorum motora...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:30 PM ----------

Bugun motorun altında görünmeyen yerlere temizlik gereken yerlerede rötüş yaptım, görünmeyen yerlerinde kusursuz olması (plaka tutucunun altı, motosikletin altı, beyın ve hava flıtresı ıcın yapılmıs kapakların iç temizliği vs.) motorun nasıl bakıldığına dair ip uçları verir, insanlarda da böyledir uzmanlar karşınızdaki hatunun gerçekten ne kadar bakımlı olduğunu anlamak için ayaklarına bakın derler mesela...

Evet hayata dair olan konuşmamdan sonra motorumla geçirdiğim erotik dakikalardan bir kaç kare göstereyim sizlere...







Borulardan bazılarının alt kısımlarına sıyah bır sey yapısmıs ve benden oncekı sahıbıde sağolsun motoru sadece ayağını yerden kesmek için kullanıp motoruna bakmadığı için bunlar hıc bır sekılde cıkmayacak bır hal almış.

Bende ustunu boyadım o şeylerin...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alttaki boruyu boyamadan önce güzelce arkadaki kabloların ve metal alaşımların hepsini kapattım,şimdilik kötü görünmesin diye boyadığım kısım... Bu arada üstteki son 2 resimde fırça ile boyadğım yerleri bu alttaki iki resimde görebilirsiniz önceden alttaki gibi siyah şeyler vardı işte...

Boyanmadan önce



Boyandıktan sonra



Bu alttaki kromajlı kapağın ön kısmındaki açıklık (üstteki resimleri incelerseniz hak vereceksiniz) motor düz durumdayken veya seyir halindeyken hiç ama hiç belli olmuyor fakat orayada bir çözüm bulacağım motorun orjinal halinden daha kaliteli bir duruş sağlaması için uğraşırım yapacağım şeyin.


Buda görünmesede temas ettiği yer ve kendisi defalarca yıkanmış olan plaka tutacağımız.

Önce...



Sonra...



---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:02 AM ----------

dostum bu mükemmeliyetçilik yoracak bünyeni :p

Pek sanmıyorum, motorum veya arabam ile uğraşmam gerek yoksa kafamın içindekiler beni rahatsız ediyor, düşünmemek için ilacım bu...

Hayatta istediğin şeyleri elinden mi kaçırdın?
Her şey b.ka mı sarıyor?
Bir çok şeyin olduğu halde kendini çok mu boş hissediyorsun?

Çözüm,
Bir tane motor veya araba al ve sökmeye başla...


Eğer durumum daha da ciddileşirse motorun bloğu hariç her şeyini son vidasına kadar sökerim.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
ankaradasın.
toplantılarımızada gel, tanışalım yüzyüze.
bu gençadamdan öğreneceğimiz şeyler var :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kışa doğru belki aranıza katılırım, teşekkürler güzel yorumun için.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:31 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:27 AM ----------

Bu arada plaka milimetrik olarak düzgün şu an, artık sinirlerimi bozamaz.

 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
rüzgar mehmetin tükkanına çok yakınsın. biliyor musun orayı? çılgın adem ustayı seviyorum, biçok sorunumu çözmüştür, aklında olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yandaki YUASA akü dükkanımıza gelir gider, yerinide bilirim ara sıra motorumu götürmüşlüğüm var, beni pek sevmez.
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
19
konuyu baştan sona kadar sabırla okudum. Tabi başımda bunu sağlayan sağlam bir silah olduğunuda itiraf edeyim. Barışcım crx ine baktığın gibi bu makineyede en iyi şekilde bakacağını biliyorum. Umarım bu sitedeki arkadaşlar senin değerini anlarlar ve seni küstürmezler. motosikletini kazasız belasız ve cezasız kullanman dileğiyle tekrar hayırlı olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
konuyu baştan sona kadar sabırla okudum. Tabi başımda bunu sağlayan sağlam bir silah olduğunuda itiraf edeyim. Barışcım crx ine baktığın gibi bu makineyede en iyi şekilde bakacağını biliyorum. Umarım bu sitedeki arkadaşlar senin değerini anlarlar ve seni küstürmezler. motosikletini kazasız belasız ve cezasız kullanman dileğiyle tekrar hayırlı olsun.

Eyvallah abi, önümüzdeki sene sezon gelmeden motor için planladığım şeylerin bir çoğu açıklağa kavuşur ve büyük bir bölümü biter heralde, ama CRX den de bildiğin üzere bu tarz projelerde hiç bir zaman bitti deyip kapatamıyorsun konuyu. Sen kendin kaşınıyorsan motorda mutlaka uğraşacak bir şeyler çıkıyor. Ama Crx de seninle karşılaştığımız durum bunda da var, orjinalliği ciddi anlamda bozmadan oynamak çok kafa yormaya sebep oluyor...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 PM ----------

Baya bir ilerleme var, tebrikler :)

Sağol Devrim abi, müsait olduğun bir zaman senin dragstar'ın bir resmini alabilir miyiz:) Yaptıkların, yapmayı düşündüklerin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaşasın ebay diyorsun yani:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kaskımın vizörünü komple söktüm sonunda istediğim görünüme kavuştum, tam oldskool oldu:cat: Birazdan resmini koyarım, bugun biraz açıldım motorla, dükkana dönmem için olan yolu kapamışlar asfalt atıyorlarmış bende biraz heyecanlanmak için kapalı yola girip motorla offroad sefası sürdüm, göçükler, tümsekler, mıcırlar, yoldaki rota saptırıcı çizgiler... hepsi birbirinden güzeldi, tüm çalışanların garip bakışları altında bizim dükkana giden yola bağlanmayı başardım oradan,hoştu...
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başarılı çalışmalar yapmışsın,tebrik ederim böyle efsaneleşmiş motosikletlerin değerini bilmek gerekir :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Açıkcası Türkiye'de pek efsaneleşememiş, ama ben biliyorum ya o bana yetiyor:)
Teşekkürler...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Açıkcası Türkiye'de pek efsaneleşememiş, ama ben biliyorum ya o bana yetiyor:)
Teşekkürler...

Senin bu topicten sonra efsane olacaga benziyor.:wiinkk::)

Plakaligi yana alirsan daha hos olacak gibi bir his var içimde.

Gerçi bir okuzle ayni seviyede ince ruhlu bir adamim.
Bu nedenle benim verdigim akil ne ise yarar bilmem.
Ama yanda guzel olacagini tahmin ediyorum.
Fakat plakaligi soktugunde çamurlukta kalan delikler seni deli edecek tahminimce.:p
Yani sen bilirsin.:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst