- Katılım
- 23 Kas 2007
- Mesajlar
- 529
Ne demek rica ederim
Bu arada eski işim hırdavat pazarlama üzerine olduğu için, kompresörler ile ilgili küçük bir ayrıntı verebilirim dilersen. KL marka 50lt'lik 2 hp'lik kompresörler mevcuttur piyasada. Bunun üzerinde ayrıca regülatörü bulunmaktadır. Airbrush denemelerim için kendime almıştım. Yalnız ufak bir hatırlatma yapayım. Oldukça sesli çalışıyor. Fiyat olarakta piyasada, 200-250 TL arasında olması lazım yanlış hatırlamıyorsam.







































