Emin ol ki, benim gibi konuyu takip edip henüz birşeyler yazmayanlar da vardır. Merak etme, 2-3 kişi değildir yani :wiinkk:
Ben de Viragolar'ın hastasıyım. Özellikle xv250 ve xv535'lere bitiyorum. Şimdilik bakıp bakıp iç geçirmekle yetinmek zorunda olsam da, umuyorum ki birkaç ay içerisinde ben Viragolanacağım
O zaman da fikrini almak, tecrübelerinden yararlanmak için daha sık çalacağım kapını

Estetik değer ve stil sahibi bir insansın bu her halinden belli oluyor. Ayrıca motosikletin de 10 numara.
Gelişmeleri merakla bekliyorum.
Herşey gönlünce olsun, kazasız belasız, ağız tadıyla inşallah..