- Katılım
- 16 Mar 2008
- Mesajlar
- 1,401
- Motosikleti
- Sym Sympony ST200i E5 ABS
- Konu Yazar
- #1
Hafta sonu ne yapalım ,geziye hasretliğimizi nasıl giderelim derken kardeşim ile ani bir karar ile 2 motosiklet Ayvalık Cunda adasına gitmeye ve orda kamp yapmayı kararlaştırdık ,ben ve eşim, kardeşim ve eşi ile birlikte cumartesi günü akşama doğru yollara döküldük,asfaltın eridiği ortalama sıcaklığım 35 dereceden aşağıda olmadığı gezimizin ilk durağı cunda adası oldu,cunda adasında tabiat parkının içerisindeki ada campingi gözümüze kestirdik ve akşam 9 sularında çadırımızı kurduk,sonra doğru soluğu cunda adasının içinde aldık yemek faslından sonra,birer bira günün bütün yorgunlgunu aldı,1 gece kalmamıza rağmen gerçekten güzel ve keyif verici bir gezi oldu,yaklaşık gidiş geliş ben 250km kardeşim ise 300km yol yaptı,giderken ve gelirken yolda sıcaktan bol bol durduk ,korumalı montun içinde hic bu kadar terlediğimi hatırlamıyorum kollarımdan su gibi ter akıyordu ,bu arada ayvalığa gitmeyi düşünenler için bence cunda adası biçilmiş kaftan,diğer motosiklet tutkunu arkadaşlarında buraya gezi düzenlemesini şart görüyüyorum ,işte gezi fotoğrafları ...





