Bir Hafta sonu gezisi (Ayvalık_Cunda)

Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Hafta sonu ne yapalım ,geziye hasretliğimizi nasıl giderelim derken kardeşim ile ani bir karar ile 2 motosiklet Ayvalık Cunda adasına gitmeye ve orda kamp yapmayı kararlaştırdık ,ben ve eşim, kardeşim ve eşi ile birlikte cumartesi günü akşama doğru yollara döküldük,asfaltın eridiği ortalama sıcaklığım 35 dereceden aşağıda olmadığı gezimizin ilk durağı cunda adası oldu,cunda adasında tabiat parkının içerisindeki ada campingi gözümüze kestirdik ve akşam 9 sularında çadırımızı kurduk,sonra doğru soluğu cunda adasının içinde aldık yemek faslından sonra,birer bira günün bütün yorgunlgunu aldı,1 gece kalmamıza rağmen gerçekten güzel ve keyif verici bir gezi oldu,yaklaşık gidiş geliş ben 250km kardeşim ise 300km yol yaptı,giderken ve gelirken yolda sıcaktan bol bol durduk ,korumalı montun içinde hic bu kadar terlediğimi hatırlamıyorum kollarımdan su gibi ter akıyordu ,bu arada ayvalığa gitmeyi düşünenler için bence cunda adası biçilmiş kaftan,diğer motosiklet tutkunu arkadaşlarında buraya gezi düzenlemesini şart görüyüyorum ,işte gezi fotoğrafları ...

IMG_3498.jpg

IMG_3499.jpg

IMG_3504.jpg

IMG_3521.jpg

IMG_3524.jpg

IMG_3537.jpg

IMG_3542.jpg

IMG_3543.jpg

IMG_3553.jpg

IMG_3568.jpg

IMG_3593.jpg

IMG_3594.jpg

IMG_3611.jpg

IMG_3612.jpg

IMG_3622.jpg

IMG_3649.jpg

IMG_3657.jpg

IMG_3668.jpg

IMG_3716.jpg
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
güzel gezi olmuş...hadi bakalım....hep derdik rakı balaık ayvalık..işte onuda gördük sayenizde.saolun:)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
719
rakı balık ayvalık muhteşem havası ve çok güzel bir yer çok güzel gezi olmuş marinada harun ustanın ayvalık tostunuda yeseydiniz bari
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
IMG_3612.jpg


Cundadaki Ada Campinge giden yol çok ıssızdır.Hollowodun korku film sahneleri o ormanlık alanda çekilebilir gerçektende.... zamanında gece 12 de Ada Campinge giriş yaptığımızda "şükürler olsun demiştim.Ah ah eski günlere götürdü bu kareler...Elinze sağlık süper bir gezi....
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
Gezin gezin buldunuz güzel havaları gezersiniz tabiiiii
Bizim burada anca yağmur yağıyo bugün hava sıcaklığı 22 deceye düştü montsuz motora binemiyoruz bile....:):pr::pr::pr::)
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
elinize yüreğinize sağlık guzel bir gezi olmuş..Aklım oralarda memleketımde kaldı şımdı cunda resımlerını gorunce..:salut:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
Gezin gezin buldunuz güzel havaları gezersiniz tabiiiii
Bizim burada anca yağmur yağıyo bugün hava sıcaklığı 22 deceye düştü montsuz motora binemiyoruz bile....:):pr::pr::pr::)

bende burda sıcaktan binemiyorum,resmen rüzgar yakıyor güneşi geçtim..
çadırı gördümmü dayanamıyorum,güzel yer güzel gezi,teşekkürler..
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
Güzel gezi olmuş olmuş sizden bi önceki hafta sonu bizde cunda ya dogru gaz açmıştık gerçekten güzel biyer. nasipse bu hafta sonuda edremit- akcay taraflarına dogru bujileri çıtlatacaz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:53 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:47 AM ----------

ya usta keşke sarımsaklı tarafına dogru şeytan sofrasına gitseydiniz benim gözüm yemedi daha yeni zivt atmışlardı ben girmedim di
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çok güzel yapmışsınız.hep görmek istediğim,ama bir türlü görmek kısmet olmayan bir yer.keşke daha çok resim olsaydı.paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
evte, çok güzel bi gezi yapmışsınız, evvelki sene bende ordaydım. Harika bir yer :cat:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Bu arada o cunda Evren pastanesindekı bıra ıcerken cekılmış olan resım..kapıya dogru ılerleyen sırtı donuk olan garson dayım olur..:cat:muhtemelen servisinizi de o yapmıştır..:)
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
öncelikle yorum yazan bütün arkadaşlara teşekkür ederim,


IMG_3612.jpg


Cundadaki Ada Campinge giden yol çok ıssızdır.Hollowodun korku film sahneleri o ormanlık alanda çekilebilir gerçektende.... zamanında gece 12 de Ada Campinge giriş yaptığımızda "şükürler olsun demiştim.Ah ah eski günlere götürdü bu kareler...Elinze sağlık süper bir gezi....

evet dediğiniz gibi gece o yol etrafta hiç ışık olmadığı için biraz ürkütücü oluyor :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:42 PM ----------

Gezin gezin buldunuz güzel havaları gezersiniz tabiiiii
Bizim burada anca yağmur yağıyo bugün hava sıcaklığı 22 deceye düştü montsuz motora binemiyoruz bile....:):pr::pr::pr::)

montsuz motora binme zaten :) bak biz 38 derecede aslanlar gibi giydik montları sonuçta can daha önemli :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 PM ----------

elinize yüreğinize sağlık guzel bir gezi olmuş..Aklım oralarda memleketımde kaldı şımdı cunda resımlerını gorunce..:salut:

yaw senin memleket bu sene çok pahalanmış herşeye iki katı fiyat çekiyorlar haberin olsun gidince çekersin kulaklarını :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:45 PM ----------

çok güzel yapmışsınız.hep görmek istediğim,ama bir türlü görmek kısmet olmayan bir yer.keşke daha çok resim olsaydı.paylaşım için teşekkürler.

adanalı abim doğru söylüyorsun resim biraz az oldu ama toplam gezi 24 saat bile sürmedi cumartesi akşam gittik pazar öğle döndük :pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:46 PM ----------

adanalı abi istegin resim olsun dur bi kaçtanede ben atayım

dumanxtr kardeşim seninde resimlerin çok güzel çıkmış böylece bizim resim açığını seninkilerle kapatmış olduk :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:48 PM ----------

kaardeş ne kadar hız yaptınız en fzla ?? ve ne kadar yaktı ???

valla motorları zorlamadan gittik 80-90km arası yol yazlıkçılar sebebiyle baya kalabalıktı, ben 22 ytl lik benzinle gittim geldim kardeşimi bilemiyorum sormadım ama o benden çok daha az yaktı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst