hocam inan hiç dikkat etmedim bile titreme yapıordu kendim hallettim o kadar ama bazı arabanın arka camları gibi noktalıydı ön camım
çakmak girişi hem güzel hem basit pratik bir uygulamadır şimdi yeni moda artık hem çakmak hem usb girişi yapıyorlar..
iyi günler arkadaşlar pazartesi günü enezden sultaniçeye ufak bir gezi düzenledik iki motor daha sonra resimleri koyarım da bir şey soracaktım sultaniçede 34 plakalı siyah camlı bir zat gördüm acaba bu siteye üye mi merak ettim herkese iyi günler...
MERHABA SİTEYE YENİ ÜYE OLUYORUM. BEN MONDİAL zat 150 almayı düşünüyorum kulanan arkadaşlara bir iki sorum olacak çok arız çıkara bir motormudur?
kulanş amacım sadece hafta sonu ayağımı yerden kessin amaçlıdır.
teşekkürler
Selam arkadaslar.
sero valla hıc dalga gecılmıyor merak etme.bılıyorsun bende zat varken nerdeyse her gezıye gıttım.Onu bırak ızmıte gıttık.Arkadas ortamı super.Bırcok dost edındım bu gezıler sayesınde.Merak etme guzel bır gezı oluyor.
Selam, hoşgeldin..
Bu forumu okursan epey bir fikrin olacaktır..
dediğin şekilde kullanım için biçilmiş kaftandır çünkü kullanımı son derece rahat bir motosiklet..
Eğer belirli şeylere yeterli önemi gösterirsen neden arıza çıkarsın ki? 40.000 km devirmiş zat lar biliyorum..
Bende aşağı yukarı senin gibi kullanıyorum ve hiçbir sorunum yok şuan..
Ahmet ağabey gördüm seni
Hemen bir şey sormak istiyorum hazır bulmuşken..
Motosikleti trafikte durduğumda sola yatırınca gene sol yanından her seferinde olmasa da arada sırada benzin damlatmasıyla ilgili bana servisin söylediği "karburatör tahliyesinden geliyordur" açıklaması beni tatmin etsinmi?
Ahmet ağabey gördüm seni
Hemen bir şey sormak istiyorum hazır bulmuşken..
Motosikleti trafikte durduğumda sola yatırınca gene sol yanından her seferinde olmasa da arada sırada benzin damlatmasıyla ilgili bana servisin söylediği "karburatör tahliyesinden geliyordur" açıklaması beni tatmin etsinmi?
MERHABA SİTEYE YENİ ÜYE OLUYORUM. BEN MONDİAL zat 150 almayı düşünüyorum kulanan arkadaşlara bir iki sorum olacak çok arız çıkara bir motormudur?
kulanş amacım sadece hafta sonu ayağımı yerden kessin amaçlıdır.
teşekkürler
öncelikle herkeze selamlar izmir balçovadayım 2006 model zat aldım 2 ay kadar once
bu siteyıde yenı keşfettım sanırım ıyıkı bulmusum bukadar cok bılgı dolu ınsanları ancak motosiklet nes sıtesı paklar
neyse sorum su olacaktı normal yolda gıderken gazı salıp bı kac sanıye sonra tekrar gez werdiğimde motor boguluyormus gıbı kağaklanıyor sonradan acılıyor bunun nedenı ne olabılır? ıkıncı olarak v6 gıbı benzın harcıyor sanırım full depo 160 170 km gıbı bu ıkı sey dısında motordan com memnunum
arkadaşlar slm ben daha sitenizde yeniyim,150 zatlarda hava filtresine kaç adet hortum bağlanıyor,yani benim motorda boşta 2 adet hortum var, biri yanılmıyorsam atık benzin için,birtanede kurbatör kapağından gelen var onu nereye takmam gerekiyor.
merhaba bende 150 zat aldım bniyoru şu anda ama sorunum var iki kişi binince arka çöküyor gibi sesler çıkıyor kss kss diye ama bir türlü bulamadım sorunu herşeyini yaptırdım varyatör motor keçesi sonra takozlar herşeyy ama olmadıı bir bişey sölücem bn bunun grenajlarını mavi boyayla sprey boyasam bişey oolurmuu grenaşları çok çizik var da bir de burdan süresiz tekirdağı gibi yere gidilirmi