- Katılım
- 10 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,656
gt 250 comet tavsiye ederdim....hyo naked ...:cat:
he doğru bu aralar ona kafayı takmıştın
gt 250 comet tavsiye ederdim....hyo naked ...:cat:
he doğru bu aralar ona kafayı takmıştın:rendeer:
gogıla honda br yaz gör makinaları...honda brezilya...:cat:
gogıla honda br yaz gör makinaları...honda brezilya...:cat:
Bisey sorcam GT250R ıcın 173 Boyum yetermı? 65 kıloyum bıde zayıfımdır rahat kullanabılırmıyım.
+scuderia06 arkadasımız hayatımda koselı ayakkabı gıymedım emın olkı ıtalyada audiden tasarım egıtımlerı aldım senden daha modernımdır rahatol.
Ninja 250 için race diyemeyiz arkadaslar... Motor bir kere dik oturus pozisyonuna sahip ; naked gibi bişey
Vee ; Hyosung kalkısta da uzun msafede de Ninjanın önüne gecen bir motor; bizzat kendim denedm !