Yalova International Bikerfest FOTOĞRAFLARI...

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bugün Mezit ve armağan ile bulustuğumuz Festival alanı biraz boş olmasına rağmen yine sıcak bir ortam vardı...

Yalnız Koca Motosiklet.net ten 3 kişi olması bizi duygulandırdı :farao:

Buyrun Fotolar ;

Yola Cıkıyorum :)



































YMSK Üyesi ; Dostum ARMAĞAN VE ÇADIRI :)















BENİM CANAVAR...











HAYALBUYSA :)



 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
ya giden arkadaşlar festival girişine giriş ücretli mi? bilgi verirseniz sevinirim...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ismail aradı demin cepten (hanedan12) boşmuş festival ortalama 100 kişi var dio, mt de bi ben varım dedi :)
yarn hareketlenir heralde..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:03 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:02 AM ----------

ya giden arkadaşlar festival girişine giriş ücretli mi? bilgi verirseniz sevinirim...

ücretli olsa ne olucak. geçen sen 10 liraydı..
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
100 kişilik festival mi olurmuş ya. Çınarcık Bİçilmiş KAftandı Bu Motofest İşi İçin.. Bizim Durum Hala Belirsiz.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Herkes işinde gucunde normaldır.

Yarın dolar orası.

Ben gelcem ya kendıkendime moral veriyorum :p:p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Festival Girişi 10 Lira arkadaslar ! Evet şu an cok kalabalık bir görünüm yok içeride; belki de yer seçimi hatalıdır :) Bakacağız Bugün-Yarın :)
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
347
Arkadaşlar

Yalova motofest e gidecek arkadaşlara duyrulur.......

dün akşam saat akşam 10 civarında yalova içinde siyah audi marka ( 77 .. 500 ) plakalı bir araçtan
gurup sürüşü ile festivale giden bir arkaşımıza taciz yapılmış ve yüzüne biber gazı sıkılıp kaçılmıştır....
olay polise kadar gitmiştir ancak nedense bir koruma tavrı ile şahıs resmen kaçırılmıştır.
festivalden göksel beye buradan teşekkür etmek istiyorum gerek
desteği gerekse direkt emniyet muduru ile bizi görüştürmesi çok güzeldi..
olay daha kapanmadı
ancak hepimiz şehir içinde çok ama çok dikkatli olalım
arkadaşımız sürüş esmasında allahtan kaza yapmadan durabilmiştir.
ancak tekrar söylüyorum
77 ... 500 plakalı siyah audi çok dikkat edin.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
emniyete plakayı veriyosunz ve netice alamıyorsunuz ? acayip bir durum
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Aga adam AUDI biniyor ; para var demekki ; Ülkede de satılık insan yok değil...

Münevver Karabulut cinayeti gibi bir olay bu da :pr:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
arkadaşlar bu nasıl festıval alanı böyle resmen top sağası hanı beraber olak var yoksa zor hanı o kadar güzel yerler varken neyse arkadaşım geçmiş olsun başınıza gelen hiçte hoş değil resımler için teşekkürler hadi hayırlısı bakalım inşallah güzel gecer hepimiz için
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
saol cako da olum ben yokkum leenn fotoda:mrgreen:

sanırım fotolar herşeyi anlatıyor inşallah bugün ve yarınn iice dolarr ve güzel bi festival olurr:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Mezüt cüm ben de yokum Fotolarda :) Ortamı cekmişiz sadece :cat:

Bugün gitcen mi paşa :) Gelirim belki 4 ten sonra :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Aga bu arada bir tane Balata spreyi almam lazım... Yalovada buluruz heralde :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
saniyede var benim alış veriş yaptığım yerde satıyor würt markası piyasasını 1nosu sorarım bugün uygun varsa onuda sorar fiatını sölerim sana..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Tamam canım ; sen bi sor öğren ; ona göre hafta içi alırız :)

BALATA SPREYİ :)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
daga evvel de dedikleri gibi resimlerden anlaşılan festival alanı olucak yer degil heralde hayırlısı :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst