[Adana - MT]

Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bildiğiniz şeyleri tekrar etmeme gerek varmı ki :p

Abi sen neden o yazdığım cümledeki her sözü üzerine aldın ? Hiç biri sana yönelik yazılmamıştı.Ha bir takım ricada bulunmuşsun benden, değer verdiğim abilerimi kırmak huyum değildir.Benimle alaklı bir postun olmadıkça yazılarımda olmayacaksın . Saygılar.


Bak işte Allah aşkına.Bu nasıl bir yazıdır..Sonra M.ali yazınca günah keçisi oluyor.
Birincisi o yazdıklarınız mail değil topiğe gönderilen postlardır.
İkincisi iseb en burada benimle muhattap olun diye kıvranmıyorum.Sevdiğim abilerim arkadaşlarım mevcut.Onlarla muhattaplığım bana zaten yeter.Kimseden korkum yok lafını etmemdeki gaye" lafımı esirgemem "şeklindeydi.Söylediğim bir sözün arkasında başka bir anlam aramamanız içindi.Ha söylediğimle kalmışım ayrı bir konu.
Çok merak ediyorsa gelsin çarşamba kaynışırız demişsin.Çoğu çarşamba zaten gelip selam verip karşı masalara oturmaya geçiyorum ben.Merak ettiğim yada kaynaşmamı gerektiren bir husus yok.Zira bir seni tanımıyorum.

Daha fazla da uzatmak istemiyorum.Edilecek , söylenecek laflarınız varsa saklayın, çarşamba orda olacağım.Sanallıktan uzak bir şekilde sarfedersiniz.
Saygılar:)

Bu çarşamba tanışırız o zaman....
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Alp ciğerim benim kullandığım gibi bir mauel (harbi pdf'tir kendisi, taranmış değil :cat:) bulursam onuda sana söylerim, bana motorunun modelinide söyle bu arada.




Gazlı popoya cornflake bahaneymiş :queen::queen::queen:

(ünlü bir amerikan özdeyişi)

2003 model abi. Orjinal pdf olsa tadından yenmez zaten ama 2003 model için olmasa bile haynes manueli benim gibi bir teknik iletişimciyi yeterince keyiflendirdi:cherry:. Tekrar teşekkürler.

Bu manual biraz daha eski modeller için, dolayısıyla orjinal pdf i bulunamaması bence biraz normal. Yeni modeller içinse hiç gözüme çarpmadı.(Eski modeller için bulupta indiremediklerim olmuştu en azından). Hiç olmadı bunu benim motora uyarlayıp yeniden hazırlarım Indesing da. Ne de olsa technical communucation benden sorulur.:bounce:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
2003 model abi. Orjinal pdf olsa tadından yenmez zaten ama 2003 model için olmasa bile haynes manueli benim gibi bir teknik iletişimciyi yeterince keyiflendirdi:cherry:. Tekrar teşekkürler.

Bu manual biraz daha eski modeller için, dolayısıyla orjinal pdf i bulunamaması bence biraz normal. Yeni modeller içinse hiç gözüme çarpmadı.(Eski modeller için bulupta indiremediklerim olmuştu en azından). Hiç olmadı bunu benim motora uyarlayıp yeniden hazırlarım Indesing da. Ne de olsa technical communucation benden sorulur.:bounce:

alp sana bi usta söyleyim ona git.Tüm motorların user manuelleri adamın beyin chipsetinde yüklü :p
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Selam dostlarım canlarım,sizleri çok özledik,biz iyiyiz bugün transfer gerçekleşecek bundan sonra 10-12 gün sayacağız sonra belli olacak,10 günü burda geçirmek istiyoruz havalardan ve stresden uzak olmak için,geçen seneki hatayı yapmak istemiyorum bir daha bu kadar para harcayacak gücüm kalmadı çünkü,şu an herşey iyiye gidiyor arayan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum sağolsunlar burda bile yokluklarını hissettirmiyorlar.

umarım herşey istediğiniz gibi olur.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
iyi günler. Bugünden itibaren Gümüş süz bir hayat beni bekliyor :pr: gümüş gitti ama maviş var :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Lafa nerden girsem bilmiyorum gerçekten çok utandım :)

Son 2-3 sayfadır yaşananlardan dolayı Hüseyin (shark06) abiden gani gani özür dilerim.Aslında çok önceden tanışıp bu siteye üye olduğunu bilmediğim ve gerçekten saygı duyduğum birine karşı dolayı "pot" diye tabir edilen şeylerden kırdım biraz :)

Abi tekrar kusura bakma bu eşşekliğimi affettirmez ama tatlı yeyip tatlı konuşma bahanesiyle toplantınıza baklavamı alıp gelicem :p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Lafa nerden girsem bilmiyorum gerçekten çok utandım :)

Son 2-3 sayfadır yaşananlardan dolayı Hüseyin (shark06) abiden gani gani özür dilerim.Aslında çok önceden tanışıp bu siteye üye olduğunu bilmediğim ve gerçekten saygı duyduğum birine karşı dolayı "pot" diye tabir edilen şeylerden kırdım biraz :)

Abi tekrar kusura bakma bu eşşekliğimi affettirmez ama tatlı yeyip tatlı konuşma bahanesiyle toplantınıza baklavamı alıp gelicem :p

Ben diyorum mali pasta gibi çocuk....:cherry:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lafa nerden girsem bilmiyorum gerçekten çok utandım :)

Son 2-3 sayfadır yaşananlardan dolayı Hüseyin (shark06) abiden gani gani özür dilerim.Aslında çok önceden tanışıp bu siteye üye olduğunu bilmediğim ve gerçekten saygı duyduğum birine karşı dolayı "pot" diye tabir edilen şeylerden kırdım biraz :)

Abi tekrar kusura bakma bu eşşekliğimi affettirmez ama tatlı yeyip tatlı konuşma bahanesiyle toplantınıza baklavamı alıp gelicem :p

unuttuk gitti malim ...bende bilemedim senin olduğunu....ama baklavaya yok demeyiz .... konu kapanmıştır.....unutmadan sen daha beni endurocu yapacaktın hatırlatırım....bekliyorum bak....
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Motoru satmasaydım değişelim endurocu ol dicektim de, artık sözle çeviricez seni abi :)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Lafa nerden girsem bilmiyorum gerçekten çok utandım :)

Son 2-3 sayfadır yaşananlardan dolayı Hüseyin (shark06) abiden gani gani özür dilerim.Aslında çok önceden tanışıp bu siteye üye olduğunu bilmediğim ve gerçekten saygı duyduğum birine karşı dolayı "pot" diye tabir edilen şeylerden kırdım biraz :)

Abi tekrar kusura bakma bu eşşekliğimi affettirmez ama tatlı yeyip tatlı konuşma bahanesiyle toplantınıza baklavamı alıp gelicem :p

mali bu sıcaklarda baklava yenmez sen onu eylüle ertele. maksat ağzımız beraber tatlansın.

unuttuk gitti malim ...bende bilemedim senin olduğunu....ama baklavaya yok demeyiz .... konu kapanmıştır.....unutmadan sen daha beni endurocu yapacaktın hatırlatırım....bekliyorum bak....

sen benide ye 150 kilo oldun evlemiycen. az ye az
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst