Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Seninle arkadaşlığımı gözden geçirmeliyim. :(

piskopatlık akıttın topiğe.

Kişileri motorları hepsini birbirine karıştırdın,
karmaşık duygular içindesin
derin nefes al,
git yüzünü yıka,
açık havaya çık,

ne çektin olum sen sabah sabah?:)
Açlık mı başına vurdu?
dünden kalkma işkembe çorbasından mı zehirlendin?:)

uzun bir tedavi süreci yeniden başlayacak sanırım:)

sevgili savaş abi, seni çok severim ve saygı duyarım, ama motosiklete dair görüşlerimi zaten biliyorsun, bunları yeniden dile getiriyor olmam neden benimle arkadaşlığını gözden geçirmene neden olsun ki? umarım şaka yapıyorsunudur..sevgiler ve saygılar..
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Herkes aslında bal gibi ne demek istediğimi anlıyor ve biliyor, manasızca kullandığı motosikleti övüp duruyor. Dikkat ederseniz ben roadstar kötü demiyorum, bir kötülüğünü de görmedim, bunu en baştan söylüyorum, birçok kişi mecburiyetten biniyor, bunu demeye çalışıyorum, evet YBR’ye de CBF de binmem, onları da hangi sınıftan insan kullanırsa kullansın itirazım olmaz, çok karışık değil basit bir şey söylüyorum ben binmem diyorum. Sizin kızmayacağınız şeyleri söylemek zorunda değilim, hoşunuza gidecek şeyleri de söylemek zorunda değilim.

harfiyen Katılıyorum abi. İmkanımız olsa keşkede. Bir Dragstara binsek Bir Shadow a binsek. ama olmuyor bir türlü Dayanmışız bankalara. Deli gibi çalışıyoruz gene bişeyin oldugu yok.
Ömer abi Sen şuanda zaten motorunu tanımlamışsın doğru yorumluyorsun fakat; Süleyman abi için aynı şeyi söylemiyeceğim.Motoru SAttıgında şimdiki gibi iyi makine falan diye arkasında durarmısın bilmiyorum.

İŞin Özü Şudur abicim.Bunlar Kötünün iyisi.Yalnız benim bir kırgınlığım olacak bu roadstarlar konusunda;
Bazı Arkadaşlarımızın ilanlarında okuyorum, Bisanlar Keewaylerden LEdowlardan daha iyi Daha Kaliteli Diye yorumlar görüyorum. Yalnız şunu unutmayın,Kötülediğiniz Şu Makine Yani LEdow; Emsallerinin arasında Ülkemizde PArçası En Bol Olan,Distribütörü tarafından garanti Koşulları en iyi şekilde yerine getirilen makine. Bir Sorun Oldugunda herkes Parçaları TÜmopardan Buluveriyor. Ben bu Konuya Biraz Bozuluyorum. Ledowu Kötülüyosanız, MAdem Kalitesizse; PArçaları Bİzden Almayıverin.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ARKADAŞlar; bişi soracağım kızacaksınız neden okumadn diye fakat sadece ; öğrenmek istiyorum... Birkaç arkadasımda bu motordan var ve cok memnunlar !Birisi 11000 km de; ilk sahibi diğeri de 8ooo küsürde... Hiç sorunsuz kullanıyorlar hala :)
Bu nedenle CHOOPer önerisi olarak ilk basta bu modeli öneriyorum...
Acaba sizler arasında sorun yasayan; bu motordan memnun kalmayan var mı ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARKADAŞlar; bişi soracağım kızacaksınız neden okumadn diye fakat sadece ; öğrenmek istiyorum... Birkaç arkadasımda bu motordan var ve cok memnunlar !Birisi 11000 km de; ilk sahibi diğeri de 8ooo küsürde... Hiç sorunsuz kullanıyorlar hala :)
Bu nedenle CHOOPer önerisi olarak ilk basta bu modeli öneriyorum...
Acaba sizler arasında sorun yasayan; bu motordan memnun kalmayan var mı ?

ben kullandım memnun kaldım,Süleyman'a sattım o da memnun .Sadece bir motordan bahsediyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
harfiyen Katılıyorum abi. İmkanımız olsa keşkede. Bir Dragstara binsek Bir Shadow a binsek. ama olmuyor bir türlü Dayanmışız bankalara. Deli gibi çalışıyoruz gene bişeyin oldugu yok.
Ömer abi Sen şuanda zaten motorunu tanımlamışsın doğru yorumluyorsun fakat; Süleyman abi için aynı şeyi söylemiyeceğim.Motoru SAttıgında şimdiki gibi iyi makine falan diye arkasında durarmısın bilmiyorum.

İŞin Özü Şudur abicim.Bunlar Kötünün iyisi.Yalnız benim bir kırgınlığım olacak bu roadstarlar konusunda;
Bazı Arkadaşlarımızın ilanlarında okuyorum, Bisanlar Keewaylerden LEdowlardan daha iyi Daha Kaliteli Diye yorumlar görüyorum. Yalnız şunu unutmayın,Kötülediğiniz Şu Makine Yani LEdow; Emsallerinin arasında Ülkemizde PArçası En Bol Olan,Distribütörü tarafından garanti Koşulları en iyi şekilde yerine getirilen makine. Bir Sorun Oldugunda herkes Parçaları TÜmopardan Buluveriyor. Ben bu Konuya Biraz Bozuluyorum. Ledowu Kötülüyosanız, MAdem Kalitesizse; PArçaları Bİzden Almayıverin.


Ben dediklerinize harfiyet katılmıyorum. Bisan Roadstar dan bahsediyorsunuz arkadaşlar. Fiyat aralığı belli, kalitesi belli olan bir çin malı motordan.

Siz bu parayı bu motora verip de bir Japon kalitesi bekliyorsanız size sadece gülerim.

Alınma Özer ama Bisan ın Ledovdan kaliteli olduğunu düşünmem için sayısız neden var. Örneğin senin buzamana kadar yaşadığın sıkıntılar ortada. Yaşadığın bu sıkıntıları tek tek yaz bakalım bu başlıkta o sıkıntıları yaşayan kaç kişi çıkacak.

Ledov parçası falan almadım ben buzamana kadar. Ledov parçası almamı gerektirecek hiçbir arıza yaşamadım çünki.


Ben bu çin malı cruiserimi seviyorum. Çünki sayesinde bir cruiser sürüyorum. Bu fiyata olmasa nerede bir Dragstar alacaktım. Alabilen alıp biniyor kalitesini de tartışmıyor. Ben verdiğim paranın kalitesinde bir motor aldığımı düşünüyorum.

Son bir sözüm daha var ben bu motoru satsam da bu başlığı bırakmam satmasam da. Bak Savaş abi motoru satalı nekadar zaman oldu. Adam gitti F 650 aldı yinede bu başlıkta ve şehir içinde kullanmak için acaba roadstar alsammı diye halen düşünüyor.

Ben aldığım roadstardan memnun değilim arkadaşlar varsa lütfen içtenlikle ben memnun değilim diye yazsınlar bakalım kaç kişi yazacak.

Roadstarla 1222 km yol yapan var bir günde ve adam vidasını dahi sıkmadım diyor. Varmı böyle başka bir çin malı ???
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
harfiyen Katılıyorum abi. İmkanımız olsa keşkede. Bir Dragstara binsek Bir Shadow a binsek. ama olmuyor bir türlü Dayanmışız bankalara. Deli gibi çalışıyoruz gene bişeyin oldugu yok.
Ömer abi Sen şuanda zaten motorunu tanımlamışsın doğru yorumluyorsun fakat; Süleyman abi için aynı şeyi söylemiyeceğim.Motoru SAttıgında şimdiki gibi iyi makine falan diye arkasında durarmısın bilmiyorum.

İŞin Özü Şudur abicim.Bunlar Kötünün iyisi.Yalnız benim bir kırgınlığım olacak bu roadstarlar konusunda;
Bazı Arkadaşlarımızın ilanlarında okuyorum, Bisanlar Keewaylerden LEdowlardan daha iyi Daha Kaliteli Diye yorumlar görüyorum. Yalnız şunu unutmayın,Kötülediğiniz Şu Makine Yani LEdow; Emsallerinin arasında Ülkemizde PArçası En Bol Olan,Distribütörü tarafından garanti Koşulları en iyi şekilde yerine getirilen makine. Bir Sorun Oldugunda herkes Parçaları TÜmopardan Buluveriyor. Ben bu Konuya Biraz Bozuluyorum. Ledowu Kötülüyosanız, MAdem Kalitesizse; PArçaları Bİzden Almayıverin.


aynı fikirdeyim, katılıyorum Özer'e.Üstelik sinekli'de koskoca bir fabrikaları var.telefonla da ulaşabiliyorsunuz fabrikaya.her neyse aşağı yukarı aynı düşünceleri paylaşıyoruz gibime geliyor.burada vurgulamak isterim ki ben motosikletimi sorunlu olduğundan dolayı değil kişisel sorunlardan doalyı satmaya çalışıyorum.ayrıca şu tatmin olma meselesi kaanatimce yeterince açık ve net bir konu değil.gruptan tanıdığım kişilerin günlük ve ivedi motosiklete binme ihtiyaçlarını, hırslarını geçici bir süre bu alet avutabilir ancak tatmin edemez, muhtemelen de dünyadaki çoğu marka da tatmin edemeyecektir.kısa ehveni şer elimizde aletler..umarım kimse kırılmamamıştır..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Roadstar düşmanı Mete'nin son icraatı burada.
http://www.motosiklet.net/forum/kon...-yeni-askiyla-alemlere-akarken-yakaladik.html

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:57 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:56 AM ----------


Yağ değiştirmek zor değil ki
çıraklar bile yapıyor zaten.
koruma demirinin resmini buradan görebilirsin.
http://www.motosiklet.net/forum/kon...-yeni-askiyla-alemlere-akarken-yakaladik.html


kişiye özel başlıklar açılamaz diye bir kural vardı o yüzden kilitendi galiba....:p


derin kişilerin arkasından topaç açılamaz:queen:

Çin malına totoşumu değdirmem diyen mete mi acep :)


değdi artık...:salut: ben bu totoşu bugünler için büyütmedim...:p

Mete nin bittiği andır!!!


hepimiz mete_han'ız...:p

ben kullanmak zorunda olduğum için kullanıyorum bu çancunları, param olsa, zamanında kötü kararlar alıp paramı çarçur etmeseydim binmezdim,akılsız başın derdini çinlilere yapışan totoşum ödüyor şimdi.iyidir ve kötüdür demem.zira alet sorunsuzdur. ancak baştan aşağı derme-çatmalık kokuyo motosikletleri.savaş abi bana kızcağını biliyorum ama bu bir gerçek.bu nedenle hondacı metehanı destekliyorum (onun hondası da aynı kategoride) paramız olsa direkten dönmek için bile istemezdim,her neyse bu kadar hakaretvari laflar yeter, özer ve metehan dün gece nasıl gittiniz evlerinize?

][/U][/B][/QUOTE]


helal olsun ...işte gerçekler ....bir bisan sahibinin ağzından realite....o ki cebren ve hile ile rodsıtar aldırılmış mutsuz ve yalnız...:cherry:


yürü be ömerim...hatta koş...uzanalım gerçeklere kararlı adımlarla....yürüyelimmm arkadaşlar...:rendeer:



biz polyanna değiliz olmayız....


manifestomuz şudur....


rodsıtar bir taş arabasıdır...traktördür....:queen:



5 te evdeydim....marmara ereğlisinde sahilde bira keyfi yaptık 3 e kadar....
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Ey traktör diyen yüce insan sen uçağa mı biniyorsun. Totoşun yıllardır made in çayna ya değiyor senin. Nankör evlat.

Madem sen bu totoşu bu günler için büyütmedin. Kes at o kocaman totoşu da en büyük totoş a ben sahip olayım artık. Senin yüzünden liderliği ele alamıyorum.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
ARKADAŞlar; bişi soracağım kızacaksınız neden okumadn diye fakat sadece ; öğrenmek istiyorum... Birkaç arkadasımda bu motordan var ve cok memnunlar !Birisi 11000 km de; ilk sahibi diğeri de 8ooo küsürde... Hiç sorunsuz kullanıyorlar hala :)
Bu nedenle CHOOPer önerisi olarak ilk basta bu modeli öneriyorum...
Acaba sizler arasında sorun yasayan; bu motordan memnun kalmayan var mı ?

İyi de burada motosikletin sorunlar çıkarıp sahibinin başını ağrıttığı, bu nedenle de sahibini memnun etmediği gibi bir şey tartışılmıyor, herkes mutlu roadsterıyla.

bu benim 2. roadstarım üstelik bu ilkinden daha fazla seviyorum,bunun da bir sorunu yok şimdilik, belki parasız kalsam, motosiklet alacak çok az param olsa 3. defada bile yine roadstar alırım. ama bu beni tatmin etmez, içimdeki motosiklet tutkusunu dindirmez, hırsıma cevap olmaz..çoğu insanın eli mahkum, ben de o mahkumlardanım, mecburen biniyorum diyorum..şu motosikletten iyi, bundan kötüdür demiyorum, çünkü hem diğerleini uzun süreli kullanmadım hem netice muadilleriyle benzer özellikleri var, bence çok da derin ayrımlar, farklar yok aralarında..esenlikler dilerim herkese..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Motordan memnun olmayan yok ama tatminsizlik yaşayanlar var :) Murat 124 parası veripte Ferrari F 50 komforu ve hızı bekleyen var mesela :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ey traktör diyen yüce insan sen uçağa mı biniyorsun. Totoşun yıllardır made in çayna ya değiyor senin. Nankör evlat.

Madem sen bu totoşu bu günler için büyütmedin. Kes at o kocaman totoşu da en büyük totoş a ben sahip olayım artık. Senin yüzünden liderliği ele alamıyorum.

ben haddimi bilirim argedeş....rodsıtarcılar motorlarına Nail Amstrong :pmuamelesi yaptığı sürece eylemlerim devam edecek...motoru ilk lifan keşfetmedi...veya siz...bu motor çakmabir makettir...


ömerşirin dostumuzun alevli cıv cıvlı makinası çok hoş...beğenimi kazandı...

sülümanın makinası massey ferguson ise ömerinki john deere'dir...:p


ayrıca gerçekler acıdır acıtır....:queen:
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
kişiye özel başlıklar açılamaz diye bir kural vardı o yüzden kilitendi galiba....:p


derin kişilerin arkasından topaç açılamaz:queen:




değdi artık...:salut: ben bu totoşu bugünler için büyütmedim...:p




hepimiz mete_han'ız...:p



][/U][/B]


helal olsun ...işte gerçekler ....bir bisan sahibinin ağzından realite....o ki cebren ve hile ile rodsıtar aldırılmış mutsuz ve yalnız...:cherry:


yürü be ömerim...hatta koş...uzanalım gerçeklere kararlı adımlarla....yürüyelimmm arkadaşlar...:rendeer:



biz polyanna değiliz olmayız....


manifestomuz şudur....


rodsıtar bir taş arabasıdır...traktördür....:queen:



5 te evdeydim....marmara ereğlisinde sahilde bira keyfi yaptık 3 e kadar....[/QUOTE]

Öncelikle kimse bana zorla aldırmadı, ancak fikir alışverişi yapıldı, gidildi, konuşuldu, ama vurgulamakta fayda var ki nihai kararı ben verdim..yine söyleyeceğim başka herhangi bir motosikletle karşılaştırmadan roadsterım sorunsuz çalışıyor, güzel bir görüntüsü var,yakıtı iyi, sesi iyi, ama neticede o bir çinli,yani taklit bir ürün, fikri ve sinai haklar'a kuvvetle muhtemelen muhalif bir mamül..gerçekçi olduğum nokta paramızın az olduğu, fakir olduğumuz ve mecburiyetten bindiğimizdir..ileride alırsam arkasında milyon dolarlık arge çalışmaları olan bir alman, bir japon hayatta uğramam çin mahallesine..o zaman bile çinliler kötüdür demem, çünkü o zaman bile karşılaştırma hatası yapmış olacağımdan benim motosikletim daha iyidir veya daha kötüdür demem.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:19 PM ----------

Motordan memnun olmayan yok ama tatminsizlik yaşayanlar var :) Murat 124 parası veripte Ferrari F 50 komforu ve hızı bekleyen var mesela :)


abi ne kadar para harcadığım belli, onun dışında bir şey beklemiyorum, motosikleti öve öve göklere çıkaranlar sizlersiniz, bense bu kadar iltifatı hak etmiyor diyorum, sizin yergilerinize maruz kalıyorum, savaş abi bana küsüyor. dikkat ettiyseniz bu foruma normalde ben yazı falan yazmıyorum..ayrıca süleyman her hafta istanbula giden ve orada gitmediği yer kalmayan kişi benim..önceki roadstatımı sattım 9500'de, bunu da aldım alalı 2000 km yapmışım.kısaca motosikletin hudutlarını gördüğün gibi zorlayan benim..bu kadar zamandan ve km'den sonra param varsa sanırım bir japona veya yüksek CC alete terfi etmeyi hak etmedim mi sence? toparlarsak; murat 124'ten murat 124 olmasını bekleyen kişiyim,sınırları belli, çapı belli, onu zorlayan benim, ama ona ferrari ol demiyorum sadece kendini bil diyorum..hepsi bu..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Öncelikle kimse bana zorla aldırmadı, ancak fikir alışverişi yapıldı, gidildi, konuşuldu, ama vurgulamakta fayda var ki nihai kararı ben verdim..yine söyleyeceğim başka herhangi bir motosikletle karşılaştırmadan roadsterım sorunsuz çalışıyor, güzel bir görüntüsü var,yakıtı iyi, sesi iyi, ama neticede o bir çinli,yani taklit bir ürün, fikri ve sinai haklar'a kuvvetle muhtemelen muhalif bir mamül..gerçekçi olduğum nokta paramızın az olduğu, fakir olduğumuz ve mecburiyetten bindiğimizdir..ileride alırsam arkasında milyon dolarlık arge çalışmaları olan bir alman, bir japon hayatta uğramam çin mahallesine..o zaman bile çinliler kötüdür demem, çünkü o zaman bile karşılaştırma hatası yapmış olacağımdan benim motosikletim daha iyidir veya daha kötüdür demem.

zor evet...bu iş zevkin doruklarıyla parasızlığın dibi arasındaki dehlizlerde kaybolmak gibi bişey....istersin ama olmaz...bir çocuğun küçük hayallerinin peşinde koşması gibi...bu hayaller yaş kaç olursa olsun asla bitmez...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:34 PM ----------

motosikleti öve öve göklere çıkaranlar sizlersiniz, bense bu kadar iltifatı hak etmiyor diyorum, sizin yergilerinize maruz kalıyorum, savaş abi bana küsüyor. ..

bir adet kapak....:queen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Arkadaşlar şu gerçeği kabul edin artık. Bu paraya alınabilecek en iyi çinli bu motordur.

Ömer abi Bisan zaten kedini biliyordur önemli olan bizim ondan ne beklediğimizdir. Ben motorumdan bir dragstar olmasını beklemiyorum mesela.

Benim beklentim beni yoldar bırakmaması, elimi attığımda bir parçası elimde kalmaması, istediğimde anında süratlenebilmesi ve bunu yaparken kafasını gözünü dağıtmaması ve en önemlisi bir parçasını aradığımda uygun fiyata bulunabiliyor olması. Roadstar bana bütün beklentilerimi sunuyor.
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaklaşık 4'ay kullandım roadstar'ı memnundum.. görüntü olarak,motoru,çekişi,yakıtı,titreşiminin olmaması çok,çok iyi :cat: sıfır almıştım,,2900'tl veripte bu motordan dragstar veya diğer xxxx modelinin rahatlığı bulunamaz...ufak tefek bir iki sorun yaşadım roadstarla ilgili ama büyütülecek bir şey değil..Eksileri nelerdir!! boyası ve plastik aksamı bana göre sıfır,ve lastikleri...
Satmamın sebebi büyütmekti ama bir takım maddi sıkıntılar yüzünden alamadım...
Bende yorum yazmak istedim eski bir roadstar kullanıcısı olarak.......selamlar
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Bu durumda mesele bitmiştir süleyman,memnunsunudur ama tatmin olmamışsındır. Ben de seninle aynı fikirdeyim.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Tabi ki memnunum zaten satma sebebimde tatminsizliktendir.

Aslına bakarsan bir yandan satayımmı diye düşünürken diğer yandan da satmayayım diye düşünüyorum.

Nenedi tamamen duygusal. Roadstarlar uygun fiyatlı bu bir gerçek haliyle yedek parçası da uygun fiyata. Bu tarz iyi bir motor aldığımızda yedek parçası ve bakım maliyeti gerçekten bana göre yüksek. Örnek olarak ben daha yeni motora bakım yaptım ne yağ filtresini değiştirmeye ne hava filtresini değiştirmeye gerek var. Başka bir motorda olsa yağ ve hava filtresi kağıt filtre olduğu için değiştirmemiz gerekecekti. Bizim yağ filtresi telden hava filtresi süngerden temizlenip defalarca kullanılabilir.

Satmayı isteme nedenimde aslında biraz daha fazla güç ve görsellikten. Classic modellerin o etli ve dolgun görüntüsü beni cezbediyor. Ayrıca classic modellerdeki beygir gücü de ayrı bir artı.

Tabi sırf bu nedenlerden motor satılır mı o da kişiye kalmış birşey. Ben sırf bu yüzden kararsızım ve zaten bu yüzden satış fiyatını aşşağı çekmiyorum :) Daha ucuza satacağıma satmam seve seve binerim :)
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Oh be, hele şükür anlaştınız.

canan, zaten her zaman söylüyordum memnun olabilirsiniz ama tatmin olmazsınız diye, ama övgü düzmekten bizimkiler düşünemiyor ki, süleymanın yazdıklarını okursan, o da şikayetçi olduğundan değil tatmin olmadığında, hep daha büyüğünü, güçlüsünü istediğinden satmayı düşünüyor..kaç kez yola çıktığımızda altımızdaki makinaların çin malı aletler olduğunu söyleyen, ona göre motosiklete japon razing muamelesi etmemeyi tavsiye eden ben değil miydim, motosikletlerimizi amaç dışı kullanıyoruz diye milleti uyarıyordum..akşama görüşürüz, bu arada ben hâlâ sis farlarını taktıramadım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst