- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
şekerlik, pazar günü sende gelsene :wiinkk: özledik seni yaw :cat:
Abi hafta sonu elemanları denize götürecem,yoksa bende gelmeyi çok isterdim,bende sizleri özledim şeker kutum....:rendeer:
şekerlik, pazar günü sende gelsene :wiinkk: özledik seni yaw :cat:
Olmadımı muzom .... yemezmi bunu diyorsun...
Abi hafta sonu elemanları denize götürecem,yoksa bende gelmeyi çok isterdim,bende sizleri özledim şeker kutum....:rendeer:
Eyvallah varım ben muzafferim::biggrinn::biggrinn::biggrinn::lolabove::lolabove::angry2::...muzaffer abim beni yarı yolda bırakmaz.....o anadolu çocuğudur....buğday başağı gibi sapsarıdır teni.....yılandan korkmaz yalandan korktuğu kadar....özü sözü birdir.....bin düşünür bir konuşur....konuştumu dağlar titrer sesinden dize gelir....duyar gibi oluyorum bana haykırışını ....SEN MERAK ETME HÜSEYİNİM EYMEM SENİN YÜZÜNÜ YERE , GELİRİM SENİNLE GİTTİĞİN HER YERE '' allah allah yürü be muzaffer abi be hadi be abim benim ......::alkiis::::alkiis::::sas::::sas::
"eleman" derken :silent: bayan elemanda varmı acaba :silent:
sıkıyorsa evet de :mrgreen:
vee motorumu kullandım sonundaa ozlemısım ya 3 ay sonra) herkeşe ıı geceler
vee motorumu kullandım sonundaa ozlemısım ya 3 ay sonra) herkeşe ıı geceler
vee motorumu kullandım sonundaa ozlemısım ya 3 ay sonra) herkeşe ıı geceler
acele etmeeeeeeeeee:bounce:
ayıp sana arkadaşım kandırdın beni şöyle düz yolda bir bakayım dedin sonra 120km ile sana yetişemedim aldın başını gittin hadi
Hadi bakim, ama daha erken değilmi doktorum :cyclopsan


vee motorumu kullandım sonundaa ozlemısım ya 3 ay sonra) herkeşe ıı geceler
vee motorumu kullandım sonundaa ozlemısım ya 3 ay sonra) herkeşe ıı geceler
Günaydın YÜCE TÜRK MİLLETİ ve ADANA MT'nin güzel insanları....
Yav Hüsocuğum Atatürk gibi adamsın vallahi :rendeer:
Ben yola çıkayım izninizle...SiiYuu
Yav Hüsocuğum Atatürk gibi adamsın vallahi :rendeer:
Ben yola çıkayım izninizle...SiiYuu