Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
izmirden olsaydın benimkini satar senin kini alırdım ama uzaktayız...motorun cillop gibi nazar değmesin ;)hayırlı müşteriler sana...
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
arkadaşlar benim sinyalimin teki kırık artık yeni bi sinyal almayı düşünüyorum ama yenisine 145 lira çıkma sinyal için de75 lira istediler ve bnm bütçemi aşar... daha mantıklı bi yolu yok mu bunun
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
30-40tl civarında sinyaller var uyduruyorlar,gecenlerde ben orjinalleri çıkartıp küçük olanlardan taktırmak istedim ordan biliyorum ama vaktim yoktu diye taktıramadım kaldı.
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
ben hepsini değiştirmek istemiyorum 3 sinyalim sağlam sadece 1 tanesi kırıldı. uygun fiyatla nerden bulabilirim bi sinyal(mümkünse orjinal sinyalle aynı gibi görünen)
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
arkadaslar motorumu satılıga cıkartmak ıstıyorum ehliyetim olmadıgı ıcın pek fazla kullanamıyorum motor 2 aylık sıfır almıstım rengi siıyah 62 km de
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
Sen ne kadar istiyorsun ?

vaz gectim satmıyorum sıfır gibi oldugu için satıcaktım:

sol ayna nın gidona tutturma yeri elimde kaldı.
yanı depriyaj kolunun ust kısımındakı sıyah kısım (tam aynanın takılması için yukseltilmiş somun takılı olan yer)
bu parca ne kadardır?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:19 PM ----------

ilk hasarını kendi elimle yaptım
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
264
vaz gectim satmıyorum sıfır gibi oldugu için satıcaktım:

sol ayna nın gidona tutturma yeri elimde kaldı.
yanı depriyaj kolunun ust kısımındakı sıyah kısım (tam aynanın takılması için yukseltilmiş somun takılı olan yer)
bu parca ne kadardır?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:19 PM ----------

ilk hasarını kendi elimle yaptım

Adı sol ayna kütüğü olarak geçer. Fiyatı Yetkili servislerde 59TL dir. Yarım saat de işçilik alırlar. Max 70 TL ye halledilir.
Dua et sağ taraftaki kırılmamış. Onda Ön fren hidroliği olduğu için fiyatı 330TL civarı :)
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
Adı sol ayna kütüğü olarak geçer. Fiyatı Yetkili servislerde 59TL dir. Yarım saat de işçilik alırlar. Max 70 TL ye halledilir.
Dua et sağ taraftaki kırılmamış. Onda Ön fren hidroliği olduğu için fiyatı 330TL civarı :)


teşekkür ederim sağ tarafdan tutmaya bile korkacam artık:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
evet arkadaşlar bugun hava filtresi dahil

Buji değişimi

Yag değişimi

yapacagım resimlerle anlatımımı akşama dogru yapacagım ;)
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
arkadaşlar benımde bi sorum olacak

mavi cbrı bu sekile getirmek cok mu zahmetli olur ve kaca patlar ayrıca grenajlara yapıstırma mı bunlar acaba?
cevaplarsanız sevınırım

Reklamcı ile samimiyet derecene göre maliyeti değişir :) eğer reklamcı arkadaşın falan var ise 200 lira dan çok daha uygun bir fiyata yapabilirsin.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Arkadaşlar bugun b aşıma kötü bi olay geldi malesef

bugun motoruma bakm yaptım.

Bujiyi deiştirdim,Yagını deiştirdim Depoyu söküp hava filtresni temzledm.

Olaylardan bundan sorna basladı bu işlemleri yaptktan bi 20-30 km sonra motor 5. vitesteyken gaz yememeye basladı bi ara ardından gazı bırakp tekrar yuklendm bu sefer aldı sonra evin önune geldm baktım km teli kopmuş hemen honda servisine yolunu tuttum 1-2 km sonra motor gazı hiç yememeye basladı ve allahtan ışıkların oraya gelmştmki istop etti mars verıorum calsımıor gaz verıorum calsmıo en sonunda cektm kenarı depoyu söktüümüzde cıkan kabloları kontrol ettim hiçbi sorun yoktu olmazı gerekn gibi duruyorlardı bi sok cıkar falan yaptım bekledm bıras ne olduysa oldu bırden tek marsta calstı hiçbir sorunu yokmuş gibi ve tekrardan yola koyuldum bu arada bir arkadaşmı cagrdm yalnız gitmym gene yolda kalrm dıe gedkern bi 100m kala gene gaz yemedı durdu tekrar calstrdm bu arada aküde gitmeye vbasladı.

servise geldik usta bi kontrol etti o kontrol ederken km telini aldım 20 liraya aldım ve taktılar hemen, usta motoru test ederken onda gene aynı sorun oldu motor gaz yemedi karburator pislenmişş oalblir dedi. yarın götürmek üzere motoru aldım eve dooru yola koyuldum giderken tekrardan stop etti ve tam etti bu sefer hiç çalışmamaya basladı ve aküde bayagı zayıfladı malesef :(

arkadaş arkadan itti anca ööle geldimiterken bi vurdurarak calstrmaya calstm hiç yemedi malesef su an garajda yarın nasıl servise götürücem merak ediyorum

serviste yarın sibop ayarı karburator ayarı zincir boldu onu falan yapcaklar toplam amsrafım 40-50 lira olur parcalar da içinde dedi.

su an yapcak bişeyim yok gibi ne oldugunu anlayamadım cok sinirim bozuldu

sizde bu kadar yazı paylaştım umarım bıkmadan okursunuz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst