- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Benim kayınpeder yamahada fabrikada çalışıyor. Bisan beldesan yamaha moped vs gibi motorların ve bisikletlerin montajını yapıyorlar. Eğer isterseniz bu motorun kalitesi hakkında bilgi edinirim. Neticede bu motordada onun parmak izi vardır. Bana dediği kalitesiz hiç bir motor satışa sunulmuyor. Zaten fabrika durma noktasında tek hataları ise kaliteden ödün vermedikleri için maliyetler hep yüksek kalmış ve çin mallarının piyasayı alt üst etmesi neticesinde fabrika zor ayakta duruyormuş
bende fabrikaya uğrarım belli aralıklarla...ama üretimden kimseyi tanımam...orada motosiklet üretilmiyorki çin mallarından etkilensinler..bisiklet ve mopedi saymıyorum ...artı koç grubu karmarjı yüksek..yamaha ortaklığı olmasa koç orayı çoktan devrederdi bence...
















