Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Benim kayınpeder yamahada fabrikada çalışıyor. Bisan beldesan yamaha moped vs gibi motorların ve bisikletlerin montajını yapıyorlar. Eğer isterseniz bu motorun kalitesi hakkında bilgi edinirim. Neticede bu motordada onun parmak izi vardır. Bana dediği kalitesiz hiç bir motor satışa sunulmuyor. Zaten fabrika durma noktasında tek hataları ise kaliteden ödün vermedikleri için maliyetler hep yüksek kalmış ve çin mallarının piyasayı alt üst etmesi neticesinde fabrika zor ayakta duruyormuş


bende fabrikaya uğrarım belli aralıklarla...ama üretimden kimseyi tanımam...orada motosiklet üretilmiyorki çin mallarından etkilensinler..bisiklet ve mopedi saymıyorum ...artı koç grubu karmarjı yüksek..yamaha ortaklığı olmasa koç orayı çoktan devrederdi bence...
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
89
bende fabrikaya uğrarım belli aralıklarla...ama üretimden kimseyi tanımam...orada motosiklet üretilmiyorki çin mallarından etkilensinler..bisiklet ve mopedi saymıyorum ...artı koç grubu karmarjı yüksek..yamaha ortaklığı olmasa koç orayı çoktan devrederdi bence...

üretim demedim zaten montaj dedim :)
 

ots

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
164
insanın sizler gibi dostları olması ne güzel, ev et o taş savaş abinin kafasınaydı, zati alışık onun kafası taşlara:) her neyse önce bi güzel eksozları sökeceğiz, zaten elimizde alet edavat var, bildiğim kadarıyla eksozlar alta birleşiyor ve tek eksozdan dışarı duman atılıyor. birleşme noktasını kaynakla veya parçayla kapacağız.ha bu durumda, yani eksoz açık durumunda nasıl bir ses alırız bilmiyorum, ama tekirdağdaki hüsnü usta büyük motosiklet sesi alabileceğimiz söyledi.ben ona ve bu işi kendi başımıza kıvaracağımıza inanıyorum.bir ara ayrıntıları konuşalım..

selam evet eksozlar altta birleşiyor birleşme yerinde takriben 15x20cm çapında bir Katalizör daha var (Bu sebepten orta sehpa takılmıyor)arkadaki eksozun asıl borusu koyu renkli. tek eksoz değil 2 eksozdanda duman atıyor ama 2 eksozdan ayrı ayrı değil aynı anda duman atıyor. galiba you tubede görmüştüm Katalizöre delik delip somun kaynatmışlar çok tok bir ses çıkıyor istediğin zamanda somunu vidayla kapatıyorsun motor tekrar sessiz oluyor

Buda senin düşündüğün eksoza fikir olabilir

http://www.youtube.com/watch?v=K96N8k2Vbj4&feature=related
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün Süleyman'la beraber O'nun motorun yağını değiştirdik
Önce yağı boşaltıyoruz Bu işlem için 17 anahtar yeterli





yağ filtresini söküyoruz,




Yağ filtresi haznesini temizliyoruz





yağ filtresi kapağını temizliyoruz




yağ filtresini bulaşık deterjanı ve ılık su ile yıkadıktan sonra kurutuyoruz





kullandığımız yağ bu,Yamaha'nın tavsiyesi,10 W 40 ,Bana kalırsa 15 W 40 kullanılmalı


Hava filtresini söküp,bulaşık deterjanı ile yıkıyoruz ve kurutuyoruz














Hava filtresini yerine takıyoruz,Bulunduğumuz garaj oldukça tozlu,bu iş bize pahalıya malolacak:)




"Kirlenmek güzeldir",deyip Süleyman da girişiyor işe


Yağımızı koyuyoruz,Biz 50 gram yağı yere döktük,1700 gram yağı da motora:)

 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Geçmiş olsun Süleyman.
Gözün de aydın olsun, sonunda değiştirdin yağı...
Haber verseydin keşke, alacağın olsun!!!
Bu arada çıkan yağı ne yaptınız?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun Süleyman.
Gözün de aydın olsun, sonunda değiştirdin yağı...
Haber verseydin keşke, alacağın olsun!!!
Bu arada çıkan yağı ne yaptınız?
Ünlü bir hamburger firmasına verdik,üçüncü dünya ülkelerinde kızartma yağı olarak kullandıklarını biliyorduk:)
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Sağol abi,
Zaten Istanbul dayım, akşamdan geldik...
Süelyman ı kızdırmak adına haber verseydin gelirdim demiştim :):)
Size afiyet olsun.
Bu arada Anatolian Tigers /Anadolu Kaplanları grubu üyelerinden bir arkadaş ile tanıştım. DUydun mu bu grubu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sağol abi,
Zaten Istanbul dayım, akşamdan geldik...
Süelyman ı kızdırmak adına haber verseydin gelirdim demiştim :):)
Size afiyet olsun.
Bu arada Anatolian Tigers /Anadolu Kaplanları grubu üyelerinden bir arkadaş ile tanıştım. DUydun mu bu grubu?

Anadolu parsını duydum ama nesli tükenmek üzereydi
Diğerlerini tanımıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst