Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
metehan abi 50 gayme dediin bu alt resimde görünen grenajıda kaplayan kılıftan mı acaba:silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
umutcum o alttaki kılıfı ilk defa gördüm özel yapım belli...iyi düşünülmüş uğraşılmış eşi dostu terzi olana kolay bu işler...
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
Hayırlı Uğurlu olsun, iyi günlerde kullan, Samsun civarlarında servis varmı bilemiycem ama, motorun sıfır, yetkili servis harici müdahale motorunu garantiden çıkaracaktır. Ayrıca rodajı 2000-2500 km lere kadar uzat. Özellikle ilk yağ değişimi yani 1000 de oluyor. İlk yağ değişimine kadar 60-70 km/h gibi takıl. 1000 den sonra 70-80 km/h. 2500 km dede bi yağ değişiminden sonra 80-90 takıl. 4000 km bakımından sonra 90-100 devam et. İlerki km lerde dahi 100 km/h ın üzerinde motoru fazla tutma. Bunu alışkanlık edinirsen temiz temiz senelerce binersin. 2000 de bir yağını değiştir. Ama ilk yağ değişimini 1000 de mutlaka yap. Hatta 500 de bile yapılabilir. Rodaj döneminde yolculu kullanmamaya, ani duruş kalkış yapmamaya özen göster. Kesinlikle gazı kapatıp hızlanma. Gazı yedire yedire hızlan. Yani gaz koluna verdiğin hareket ile motorun hızlanma eğrisi aynı olsun. Debriyajı sert kullanma. Dik bayırlarda dur kalk yapma. Motor ısınmadan yola çıkma. Ben bu rodaj kurallarını tam olarak uygulayamadım ama, bi daha sıfır cbf alacak olsam böyle yapardım.

Orduda ki bayiisinde sahibiyle konuştuk bayii sahibi yağ tuz değişimlerini siz yapın dedi biz kaşeler belgeleri yollarız dedi garantiden çıkmaz motor dedi ama önemli bakımlarında mutlaka gelin dedi yani sorun yok :)

Bu arada resimler ; Plaka yolda yarın veya öbür gün takılcak:)


http://img195.imageshack.us/i/img1372l.jpg/
http://img170.imageshack.us/i/img1373.jpg/
http://img9.imageshack.us/i/img1374b.jpg/
http://img91.imageshack.us/i/img1375v.jpg/
http://img188.imageshack.us/i/img1376c.jpg/
http://img229.imageshack.us/i/img1377x.jpg/
http://img37.imageshack.us/i/img1378oum.jpg/
http://img191.imageshack.us/i/img1379f.jpg/
http://img16.imageshack.us/i/img1380uly.jpg/
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Fotolar görünmüyor. Yoksa benim bilg. damı bi sorun var ? Ama sadece senin fotoları göremiyorum. Üstterkileri görebiliyorum.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Bende sabırla bekliyodum ne zaman fotoları koyucak, acap gezi yazılarına mı bi başlık açtı falan diye oraya bişlem baktım. Hatta senin açtığın bi eski Aytepe öyle gezilmez böyle gezilir falan bi başok gördüm. (Aa.. buraya açmış dedim) bide bi baktım eski bi başılkmış :)
Bu arada son fotoda kilolu çıkmamın nedeni kemerimde fotoğraf makinesi olması, daha genciz tığ gibiyiz vesselam. Eh biraz kalın tığız ama olsun :) Eline sağlık Metocum, güzel kareler, gezi tozu işindede üzerine tanımam, foto işinde de çok çok iyisin bence.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
motor hediye paketi gibi olmuş..
yada madem siyah motor istiyordun neden kırmızı aldın demezler mi adama :):queen:

Kaptan Kardeş bu yorumu hangi resime yaptıgını bilmiyorum( Şirket bilgisayarından resimleri göremiyorum) ama eger benim yapıyorsan acıklıyım. Aslında ben motoru siyah almayı düşünüyordum lakin alacagımızda bayide bir tane kırmızı kalmışdı. Yenileri yolda salı gunu gelecek dediler.(Cumartesi gunuydu) Salı gunu gelen motoru parasını vermiş olmama karşın iş nedeni ile ancak haftaya cumartesi gunu alacaktım. Bir hafta daha beklemeyi düşünürken Eşim kırmızı olsun kırmızı daha güzel dedi... Kılıfı diktirmemin sebebi ise merdiven dairesinde cocukların motoru oynadıgını gördüm. Oynama desende laf anlatamssın. Ailelerine soylesen Bişi olmaz cocuk ne yapacak kocaman motora... Çizeceklerini düşünemiyor bile.... Kılıfı diktirdim içim rahat.. Zaten bai sure sonra cocuklar motordan hevesini aldı oynamaz oldular...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Kaptan Kardeş bu yorumu hangi resime yaptıgını bilmiyorum( Şirket bilgisayarından resimleri göremiyorum) ama eger benim yapıyorsan acıklıyım. Aslında ben motoru siyah almayı düşünüyordum lakin alacagımızda bayide bir tane kırmızı kalmışdı. Yenileri yolda salı gunu gelecek dediler.(Cumartesi gunuydu) Salı gunu gelen motoru parasını vermiş olmama karşın iş nedeni ile ancak haftaya cumartesi gunu alacaktım. Bir hafta daha beklemeyi düşünürken Eşim kırmızı olsun kırmızı daha güzel dedi... Kılıfı diktirmemin sebebi ise merdiven dairesinde cocukların motoru oynadıgını gördüm. Oynama desende laf anlatamssın. Ailelerine soylesen Bişi olmaz cocuk ne yapacak kocaman motora... Çizeceklerini düşünemiyor bile.... Kılıfı diktirdim içim rahat.. Zaten bai sure sonra cocuklar motordan hevesini aldı oynamaz oldular...


Gezgin_33 ;
Bence gayet şık olmuş depo kılıfın, kırmızı cbf ile süper uyumlu olmuş :cat:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Konu hakında başlık var ama bakıyorum da buraya yazan cbf kullnıcılarının hiç biri yorum yapmamış... (Görmemiş olabilirler.)

İlk fotolar Funda nın alıştırma fotoları. (Motor hareket halinde iken foto cekemiyordu.))

Resim442.jpg


Resim443.jpg


Resim444.jpg


Resim445.jpg

Pazartesi gunu Adanaya Amcamları ziyaret edip geldikten sonra depoyu fulleyip.Km yi sıfırlıyorum. Bu arada Adana git gel ve gezmelerimiz sonucu Ekonomik kullanımda 200 km de 5.5 lt yakmış.

Resim446.jpg


Resim447.jpg

Kargıpınarında oturan ablamlara ugradık. Bir gece burada kalıp Sabah erken yola cıkacagız.
Resim448.jpg


Resim449.jpg


Resim450.jpg


Resim451.jpg


Resim452.jpg

Benzinimizi aldıgımız Mezitli Shell den kargıpınarına 25 km olmuş. Yola cıkma zamanı..
Resim453.jpg

Artık benimde Top casem var. Shade Marka 40 lt lik. Motor kucuk olmasına ragmen guzel durdu.. Depo üstü cantamıza da yeterince dolu.
Resim454.jpg


Resim455.jpg


Resim456.jpg


Resim457.jpg

Kanlıdivane ye küçük bir ziyaret. Devamında yoldan kareler...
Resim458.jpg


Resim459.jpg


Resim460.jpg


Resim461.jpg


Resim462.jpg


Resim463.jpg


Resim464.jpg


Resim465.jpg


Resim466.jpg


Resim467.jpg


Resim468.jpg


Resim469.jpg



Resim470.jpg


Resim471.jpg


Resim472.jpg


Resim473.jpg


Resim474.jpg


Resim475.jpg


Resim476.jpg


Resim477.jpg


Resim478.jpg


Resim479.jpg


Resim480.jpg


Resim481.jpg


Resim482.jpg


Resim483.jpg


Resim484.jpg


Resim485.jpg


Resim486.jpg


Resim487.jpg


Resim488.jpg

Silifke Karaman yol ayrımı.... Buradan sonrası yollar zorlu olacak...
Resim489.jpg


Resim490.jpg


Resim491.jpg

Silifke kalesi.
Resim492.jpg


Resim493.jpg


Resim494.jpg

Hepimizin cok iyi bildigi Keklik Kafe... Ayrıca buradaki Petrolde Ermenek yolu soruyorum. Sagolsunlar cok yardımcı opldular. Ermenek yolu bakımda oldugu için cok tozlu ve mıcırlı oldugunu soylediler. Birde karayolları haritası verdiler... Buradan :tesek sunuyorum. Silifke Shell personeline
Resim495.jpg

Yolun zorlu olacagını tahmin ediyordum ama bukadarını beklemiyordum...Hava aşırı ruzgarlıydı. Karamana kadar bazan sagımızdan bazan karşımızdan olmak üzere sürekli rüzgar yedik
Resim496.jpg


Resim497.jpg


Resim498.jpg


Resim500.jpg


Resim501.jpg


Resim502.jpg


Resim503.jpg


Resim506.jpg


Resim507.jpg

Göksu nehrinin guzel manzaraları eşliginde Degirmendere' ye geldik ve ilk molamızı verdik.. Menude Sıkma ve ayran vardı. Okadar acıkmışız ki foto cekmeyi unuttuk.
Resim508.jpg


Resim509.jpg

Yola cıkmak uzereyken ekir geldi. (Hepsini bize vermediler) Tadımlık aldık.
Resim510.jpg


Resim511.jpg


Resim512.jpg

Yoldan kareler ve Tabelalar..
Resim513.jpg


Resim514.jpg


Resim515.jpg


Resim516.jpg


Resim518.jpg


Resim519.jpg


Resim520.jpg


Resim521.jpg


Resim522.jpg


Resim523.jpg


Resim525.jpg


Resim528.jpg


Resim530.jpg


Resim531.jpg


Resim532.jpg

Mut Shell de tekrar depomuzu fulluyoruyoruz. 167 km yol yapmışız ve ne tesaduf yine 5.5 lt benzin aldı. 18 tl.
Resim533.jpg


Resim534.jpg


Resim535.jpg


Resim536.jpg


Resim537.jpg


Resim538.jpg

Sertavul dayız. Setavulun meşhur Et lokantalarından birine oturduk. Menü sac kavurma Coban salata suzme yogurt ve petek bal.. Afiyet olsun..
Resim539.jpg

Yola devam
Resim540.jpg


Resim541.jpg


Resim542.jpg


Kazımkarabekir, Guneysınır ve Sarıoglan'ı gecip Hadim yoluna geliyoruz. Torosların arasından gecen yolun fotoraflayabildigimiz bir bölümü.
Resim555.jpg


Resim556.jpg

Hadim'e iyi ce yaklaştık.
Resim557.jpg

2.5 yılımın gectigi Hadim meslek yuksek okulu.
Resim558.jpg


Resim559.jpg


Resim560.jpg

Yol yorgunu olmamız nedeni ile kısa bir hadim turundan sonra Belediye oteline yerleşiyoruz. Fotolar ertesi gunun sabahından. Ve işte süpriz. Arka lastigimiz patlamış. Fundayı bırakıp Hadim Shell'de lastigi şişirmeye gidiyorum. Gitmişken bir de benzin aldım.
Resim561.jpg

Burada Tam görünmüyor ama gezi başlangicindaki foto ya bakarak 356 km yol katendigimi görüyorum. 167 km de depoyu fullemişdim. 7 lt . 24 tl aldı. Lastigimiz cok az hava kaçırıyordu. yaptırıp yaptırmamak arasında kararsız kaldık. Yol durumumuzun ne olacagını bilmiyorduk ve yanımızda hiç latsik tamirat malzemesi yoktu. Zaman kaybedecegimiz belliydi ama yine lastigi yaptırıp oyle yola devam kararı aldık ve lastigi yaptırdık... Lastikci sedece yamayı yaptı. Jantı sokup takma işlemini kendim yaptım
Resim562.jpg


Resim563.jpg


Resim564.jpg


Resim565.jpg


Resim566.jpg


Resim567.jpg


Resim568.jpg


Resim569.jpg


Resim570.jpg


Resim571.jpg


Resim572.jpg


Resim573.jpg


Resim574.jpg


İşte Doga harikası Yerköprü Selalesinden görüntüler
Resim606.jpg


Resim607.jpg


Resim609.jpg


Resim611.jpg


Resim612.jpg


Resim613.jpg


Resim614.jpg


Resim615.jpg


Resim616.jpg


Resim617.jpg


Resim618.jpg


Resim619.jpg

Resim620.jpg

Resim621.jpg

Resim622.jpg

Resim623.jpg

Resim625.jpg

Resim502-1.jpg

Resim524.jpg

Resim526.jpg


Resim606.jpg


Resim607.jpg


Resim609.jpg


Resim611.jpg


Resim612.jpg


Resim613.jpg


Resim614.jpg


Resim615.jpg


Resim616.jpg


Resim617.jpg


Resim618.jpg


Resim619.jpg


Resim620.jpg


Resim621.jpg


Resim622.jpg


Resim623.jpg


Resim625.jpg


Resim502-1.jpg


Resim524.jpg


Resim526.jpg


Resim651.jpg


Resim652.jpg


Resim653.jpg


Resim654.jpg


Resim655.jpg

Yolda zinciri fazla gerdigimi farkettim ve burada kücük bir zincir ayarı yaptım. Sonrasında dönüş yolu...
Resim656.jpg


Resim657.jpg


Resim658.jpg


Resim659.jpg


Resim660.jpg


Resim661.jpg


Resim662.jpg


Resim665.jpg


Resim666.jpg


Resim667.jpg


Resim668.jpg


Resim669.jpg


Resim670.jpg


Resim584.jpg


Resim585.jpg


Resim681.jpg

Resim682.jpg

Resim683.jpg

Resim684.jpg

Resim685.jpg

Resim686.jpg

Resim687.jpg

Resim688.jpg

Resim689.jpg

Resim690.jpg

Resim691.jpg

Resim692.jpg

Resim693.jpg

Resim694.jpg

Resim695.jpg

Resim696.jpg

Resim697.jpg

Karaman da yemek molası verdik. Bu mola dönüş yolunda verdigimiz son mola oldu. Göçmen Afet evlerine kadar durmadan geldik. Karaman dan. Erdemliye 3saat 15 dakikada geldik. Bu sure Giderken gecen zamanın neredeyse yarısı kadar
Resim698.jpg

Resim699.jpg

Resim700.jpg


Resim716.jpg


Resim717.jpg

Yol kenarında Cilek satan silifke halkı. Ekmegini taşdan cıkartan köylülerimiz..
Resim718.jpg


Resim719.jpg


Resim720.jpg


Resim721.jpg


Resim722.jpg

Konyadan aldıgımız cam sakızı coban armaganı hediyeler.
Resim723.jpg

Toplamda 724 km yol yaptık.
Resim724.jpg

Mersin İmam hatip lisesinin karşısındaki Shell de Depoyu tekrar fulledim. Dönüş yolunda başka yerden benzin almadık. Dönüş yolunda 9.2 lt benzin yakmış.. 30tl.
Resim725.jpg


Resim671.jpg


Resim672.jpg


Resim673.jpg


Resim674.jpg


Resim675.jpg


Resim676.jpg


Resim677.jpg


Resim678.jpg


Resim679.jpg


Resim680.jpg


Torosların eteginden giden virajlı yollarda motor kullanmak gercekten cok zevkli oluyor. Motorumuzyol boyunca bizi hiç üzmedi.... Yorumlarınız şimdiden teşekkürler.... Arkadaşlar photobucket dan foto atmayı ilk defa deniyorum inşallah fotolar görünür....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:38 PM ----------

Gezgin_33 ;
Bence gayet şık olmuş depo kılıfın, kırmızı cbf ile süper uyumlu olmuş :cat:

::thanks:::thanks:::thanks:::thanks:
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
ne commuteri kardeşim touring diyecem bundan sonra :p gerçekten güzel fotolar anladığım kadarıyla o depo koruma kılıfı özel yapım ve gözüm kaldı SEBEBİNE gelince sticker ları sökme kararı aldım ama allah tan son anda fark ettim grenaj çatlak beni anca böle bi şey kurtarır ayrıca benim kamyon siyah:cherry:
Kaptan Kardeş bu yorumu hangi resime yaptıgını bilmiyorum( Şirket bilgisayarından resimleri göremiyorum) ama eger benim yapıyorsan acıklıyım. Aslında ben motoru siyah almayı düşünüyordum lakin alacagımızda bayide bir tane kırmızı kalmışdı. Yenileri yolda salı gunu gelecek dediler.(Cumartesi gunuydu) Salı gunu gelen motoru parasını vermiş olmama karşın iş nedeni ile ancak haftaya cumartesi gunu alacaktım. Bir hafta daha beklemeyi düşünürken Eşim kırmızı olsun kırmızı daha güzel dedi... Kılıfı diktirmemin sebebi ise merdiven dairesinde cocukların motoru oynadıgını gördüm. Oynama desende laf anlatamssın. Ailelerine soylesen Bişi olmaz cocuk ne yapacak kocaman motora... Çizeceklerini düşünemiyor bile.... Kılıfı diktirdim içim rahat.. Zaten bai sure sonra cocuklar motordan hevesini aldı oynamaz oldular...

size kaça mal oldu acaba :silent:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
gezgincim bende bugune kadar aldığım araçlara motosikletim hariç diğerlerinde hiç renk seçemedim cebime içime sinen olsun mantığıyla rengi en son şıklara bıraktım.
benim orda kastettiğim şey latife tadında takılmaktan ibaretti.
hatta biraz daha latife edeyim:
senin depo kılıfı graranajlarıda hatta kafa granajındaki siyah sticker larıda düşünürsek motorun çizilme şansı yok.:p
kendime ait müstakil garajım oldugundan kedi ve çocuk vakası yaşamadığımdan , bekara kadın boşamak kolaydır mantığı ile gözüm alışamadı. ama kırmızı cbf de güzel.. helede jantları siyah ve kırmızı şeritte oldumu tadından yenmez..

bu arada çok güzel yol yapmışsın paylaşımın için kendi adıma çok teşekkür ederim. sayende gitmiş görmüş kadar olduk. ::biggrinn
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
gezgin kardeş bu fotolara bi ayrı topik yakışır...:cat:


etoşcum başka gezilerde buluşmak dileğiyle...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst