C.tesi günü 1000 bakımı için motoru servise götürdüm.Gerçi daha 780 km. civarındaydı ama erken götüreyim dedim.Yağ değişti ve boşa dönen sol ayna garanti kapsamında değişti.Aldığımdan beri aynı şekildeydi sol ayna boşa dönüyordu.Darbe almıştır falan dediler.Anlattım durumu, darbe falanda yoktu.Baktılar gerçekten darbe izi vs. yok garantiden değiştiler.Yağ olarak Mobil1 20/50 koydular.Yağ yakmasın diye artık kalın yağmı koyuyolar diye düşündüm bir an.Başka 20/50 yağ kullanan varmı? Gerçi servis koyduğuna göre heralde bir zararı olmaz diye düşünüyorum(inşallah öyledir) Bu arada servis Pazarbaşı.
20/50 yi öneren servis ilk defa duyuyorum, genelde kışın 10w/40, yazın 15/50 kullanıyorlar bildiğim kadarıyla.
Metehan ne mubarek adammışsın.Ahın tuttu galiba.Geçen gün sana kızgınlıkla takım elbisenle kazasız belasız sürüşler diye yazmıştım ya bugün başıma geldi.Hemde spor motorumla.Bu akşam düğün vardı.Şehir dışında.Eniştenin otomobilde yer kalmayınca ben de mecburen atladım motora.Allahtan gece hava karanlık.Gündüz olsaydı napardım bilmiyorum.Rezil oldum aleme.Spor motor üstünde takım elbiseli birir:
meto sök şu etiketleri plaketmi verecekler:queen:
C.tesi günü 1000 bakımı için motoru servise götürdüm.Gerçi daha 780 km. civarındaydı ama erken götüreyim dedim.Yağ değişti ve boşa dönen sol ayna garanti kapsamında değişti.Aldığımdan beri aynı şekildeydi sol ayna boşa dönüyordu.Darbe almıştır falan dediler.Anlattım durumu, darbe falanda yoktu.Baktılar gerçekten darbe izi vs. yok garantiden değiştiler.Yağ olarak Mobil1 20/50 koydular.Yağ yakmasın diye artık kalın yağmı koyuyolar diye düşündüm bir an.Başka 20/50 yağ kullanan varmı? Gerçi servis koyduğuna göre heralde bir zararı olmaz diye düşünüyorum(inşallah öyledir) Bu arada servis Pazarbaşı.
geçmiş olsun...
sağane...o namısı motorun...
20/40 bende düşünüyorum ...otobüs kamyon yağıdır benden söylemesi...yani kışın 20/50 rotella yazında 20/40 kullanırlar...:queen:
bende düşünmüyor değilidim ama artık makina sıfırlandı 10/40 ı dayadılar yine su gibi yağ...
Metehan ne mubarek adammışsın.Ahın tuttu galiba.Geçen gün sana kızgınlıkla takım elbisenle kazasız belasız sürüşler diye yazmıştım ya bugün başıma geldi.Hemde spor motorumla.Bu akşam düğün vardı.Şehir dışında.Eniştenin otomobilde yer kalmayınca ben de mecburen atladım motora.Allahtan gece hava karanlık.Gündüz olsaydı napardım bilmiyorum.Rezil oldum aleme.Spor motor üstünde takım elbiseli birir:
Neyse abi hayırlsı.Bakalım ilerki zamanlarda motorun durumu ne olacak.İnşallah almayız pistonları elimize :queen:
Walla forumu sizlere imrenerek okuyorum.Heleki o şehirler arası gezilere motorlarla çıkıp burayada fotoları koymuyormusunuz bitiyorum işte o olaya.işte diyorum hayat bu.Tam benim tarzım.ALLAH'ın izniyle bende aranıza yakın bi zamanda katılıcam.
Forumu okurken birşey aklıma takıldı ve sormak istedim.Bu motordaki rolanti devri arabalardaki gibi vitesi 1'e alıp debriyajı yavaş yavaş bıraktığınızda o rolanti devri motoru hareket ettirmeye yetiyormu yoksa az da olsa bi gaz vermek gerekiyormu?Merak ettim birdenBen baya ilginç bi adamımdır sorularımdan da belli olduğu gibi
![]()
herşeyin bir ilki vardır...bi müddet sonra o da sıkıyor nedeni aşırı meyveli olması yüzünden...Bademliye geri dönüş yapıyorsun...
gece uykumu alınca gndüz bana kalıyor etoş...ben 40.000 i devirdim bu arada haydin hayırlı olsun bana...:cherry:
hayırlı olsun...
kesinlikle olmaz...ne kadar büyük lastik o gader eyi tutunma bence...ama varsa SHINKO ayarla...aynı paraya daha kalite lastik...kuryelerden olumlu yorumlar geldi...
o iş inan çok zor...birde sen tek berecemezsin...bir arkadaşında seleye bastıracak...oturmayacak ha bastıracak sadece ok...
gelelim fotolara...:bounce:
![]()
hayırlı uğurlu olsun kardeşim.
ikinci el den yamuk yapmalarıdan bahsetmişin ne oldu ?
bende ikinci el bakıyorum da
şu yağı 20/50 koyan arkadaşlar illaki sertvise koydurmak zorunda değilsiniz yanınızda götürüp koydurabilirsiniz 15/50 alın benden söylemesi 20/50 madeni yağdır ömrü çok kısadır motoruda kasar sıcakta incelme vs bahane sıcakta yağ incelir ancak madeni olan 20/50 tuz buz olur 15/50 sentetik özellikte olduğundan dolayı motoru korur ben shell adwance 15/50 kullanıyorum kendi motorumda çoook memnunum şu an .
gecenlerde bujiyi temizledim üzerinde hafif kireçlenme gibi bi tortu vardı benzinde sumu var acaba yoksa normal bişeymidir bu bi de buji no su 9 yazıyo bunun anlamını bilen varmı acaba.
ya arkadaşlar şu gezi fotolarında gördüm deponun üzerindeki deri kılıf nerden bulurum kaça alırım. çok güzel bi şeymiş kafaya koydum :cat:

3 oldu yazıyorum kimse cevaplamıyor bilen yokmu yahu
Bu arada rodajı 1000 km mi 500 km mi?? Kitapçığında rodaj yazıo ilk 500 km sakin kullanılması yazıo ?? Bilgiler için saolun çok konuşdum)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:07 PM ----------
Bakımları amcam yapcak kendisi usta daha önce elinden bayağı makine geçti onun denetimi altındayım bilgiler için teşekkür ederim.![]()
İst. daki bi çok Honda Yet. Servisinde var. Ankara' da bulamazsan Mesela www.honda.com.tr den Güngör Motor un telini al. Arayıp bi sor. Çok yüksek ihtimalle elerinde vardır. Kargoyla gönderi yapıyorlar ve gayet güvenli. Ben geçen sene motoru alırken almıştım. 30 tl idi.
[img=http://img90.imageshack.us/img90/5646/img0432p.jpg]
Kınalım yarın 11 bini devirecek inşallah, nice 11 binlere
Bu arada bence depo kılıfı, siyah cbf ede kırmızı cbf ede siyah yakışıyor. Kırmızı depo kılıfını kırmızı motora bile pek yakıştırmıyorum.
.