Merak etme 30.000 km'yi devirince 500 km'de bir yağ değiştirmeye başlıcan zaten :cherry:
30000 mi çokmuş ben ise 10000 km de değiştirmeye başlarım diye düşünmüştüm sandığımdan daha iyimiş iyiki almışım şu motoru :cherry::cherry: :mrgreen:
A.. şaşırdım, bu gün haftalık iznin miydi ? Yoksa uykudan fedakarlık mı yaptın biraz gezinti uğruna benim gibi=? Sağlık olsun ya ne yapalım. Elbet bi gün ortak bi boş zaan ayarlamayı başarırız.
O fotoyuda nasıl yakalamışsın, helal valla, bütün cızgılarımı çıkarttırmışsınBirazdan sahile çıkıcaz, Bi Ahulu dudulu alırız bakarsız, farklı ve güzel bi lezzetti, sen olmasan hayatta da alacağım yoktu ya
![]()
ya arkadaşlar devir göstergesi yok hangi hızlarda vites değiştireyim sese göre mi ayarlaym
metehan abi irc alimmi ön arka=
arka bi ebat büyügünden olsa bi zararı olurmu?
motorum 8000 kmde 7000 kmde iken 2.el olarak almıştım..
bujiden yana bi sııkıntım yok zaamanı gelince degiştirim..
amortisr ayarını bi türlü ögrenemedim..
metehan abi sagolsun resimli olarak anlatmıştı fakat ben yinede yapamadım


kingman30 ben sizi anlamış degilim..
iyi veya kötü cbf 150...
siz sürekli kötülemeye çalışıyorsunuz bunun nedeni motorunuzu sattıgınız içinmi yoksa bi sefer aldınız pişman oldugunuz içinmi?
GT250 sattıktan sonrada onun topiginde kötülemeye başlarsınız muhtemel..
siz bu kadar temiz cbf gördünüzmü...Cİhan ve Birolda baksınlar...![]()
vallahi iyiymiş. kafa demiri bozmuş biraz.
metehan abi sen kafa demirini sevmezdin diye hatırlıyorum, sevmeye başlamış gördüm seni.
bugün benim eski cbf nin yağını değiştirdim. 10,000 km oldu. 800 gr civarı yağ çıktı. 2,000 km de 200 gr eksiltmiş. hadi hayırlısı, iyi zamanda sattım heralde![]()
metehan abi shinko marka lastigi bulamazsam dunlop veya ırc takım alımmı?
herkeze merhaba :wiinkk:
dostlar mesaja nasıl alıntı ekliyoruz
Merak etme 30.000 km'yi devirince 500 km'de bir yağ değiştirmeye başlıcan zaten :cherry:
:queen:
başardımmı ki