Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merak etme 30.000 km'yi devirince 500 km'de bir yağ değiştirmeye başlıcan zaten :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
30000 mi çokmuş ben ise 10000 km de değiştirmeye başlarım diye düşünmüştüm sandığımdan daha iyimiş iyiki almışım şu motoru :cherry::cherry: :mrgreen:

Yok ben 11.000 km kullandım.Hiç sorun çıkarmadı maşallah.Ancak sonrası şansa kalmış.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
kingman30 ben sizi anlamış degilim..
iyi veya kötü cbf 150...
siz sürekli kötülemeye çalışıyorsunuz bunun nedeni motorunuzu sattıgınız içinmi yoksa bi sefer aldınız pişman oldugunuz içinmi?
GT250 sattıktan sonrada onun topiginde kötülemeye başlarsınız muhtemel..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
A.. şaşırdım, bu gün haftalık iznin miydi ? Yoksa uykudan fedakarlık mı yaptın biraz gezinti uğruna benim gibi :) =? Sağlık olsun ya ne yapalım. Elbet bi gün ortak bi boş zaan ayarlamayı başarırız.

O fotoyuda nasıl yakalamışsın, helal valla, bütün cızgılarımı çıkarttırmışsın :) Birazdan sahile çıkıcaz, Bi Ahulu dudulu alırız bakarsız, farklı ve güzel bi lezzetti, sen olmasan hayatta da alacağım yoktu ya :)

herşeyin bir ilki vardır...bi müddet sonra o da sıkıyor nedeni aşırı meyveli olması yüzünden...Bademliye geri dönüş yapıyorsun...:)

gece uykumu alınca gndüz bana kalıyor etoş...ben 40.000 i devirdim bu arada haydin hayırlı olsun bana...:cherry:

ya arkadaşlar devir göstergesi yok hangi hızlarda vites değiştireyim sese göre mi ayarlaym

hayırlı olsun...

metehan abi irc alimmi ön arka=
arka bi ebat büyügünden olsa bi zararı olurmu?


kesinlikle olmaz...ne kadar büyük lastik o gader eyi tutunma bence...ama varsa SHINKO ayarla...aynı paraya daha kalite lastik...kuryelerden olumlu yorumlar geldi...

motorum 8000 kmde 7000 kmde iken 2.el olarak almıştım..
bujiden yana bi sııkıntım yok zaamanı gelince degiştirim..
amortisr ayarını bi türlü ögrenemedim..
metehan abi sagolsun resimli olarak anlatmıştı fakat ben yinede yapamadım


o iş inan çok zor...birde sen tek berecemezsin...bir arkadaşında seleye bastıracak...oturmayacak ha bastıracak sadece ok...



gelelim fotolara...:bounce:



 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
kingman30 ben sizi anlamış degilim..
iyi veya kötü cbf 150...
siz sürekli kötülemeye çalışıyorsunuz bunun nedeni motorunuzu sattıgınız içinmi yoksa bi sefer aldınız pişman oldugunuz içinmi?
GT250 sattıktan sonrada onun topiginde kötülemeye başlarsınız muhtemel..

başlıkta cbf kötülemek yasak kingman30. ayrıca başka marka motosiklete sahip forum yazarlarının bu başlıga mesaj yazmasına da gümrük var.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
usta shınko çoğu Honda servislerinde var bildiğim...ırc alma kardeşim...pırelli dunlop ne alırsan ala ama ırc alma derim...
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
metehan abi sen kafa demirini sevmezdin diye hatırlıyorum, sevmeye başlamış gördüm seni.
bugün benim eski cbf nin yağını değiştirdim. 10,000 km oldu. 800 gr civarı yağ çıktı. 2,000 km de 200 gr eksiltmiş. hadi hayırlısı, iyi zamanda sattım heralde:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan abi sen kafa demirini sevmezdin diye hatırlıyorum, sevmeye başlamış gördüm seni.
bugün benim eski cbf nin yağını değiştirdim. 10,000 km oldu. 800 gr civarı yağ çıktı. 2,000 km de 200 gr eksiltmiş. hadi hayırlısı, iyi zamanda sattım heralde:)

nası sevmezdim lo...o demir kafayı koruyor ihtiyac var..sende he ..:silent:

200 gra normal diyorlar...serviste alışmış artık 500 gr eksiltmedikce sorun uok havasındalar...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:23 PM ----------

metehan abi shinko marka lastigi bulamazsam dunlop veya ırc takım alımmı?

http://www.shinkotireusa.com/


Shınko marka bir lastik ...:cat:

I>RC düdük makarnası...:cherry:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
abi senle ilk tanıştığımızdamıydı neydi,konu bu kafa demirinden açılmıştıda sen ''ben sevmiyorum,kro işi kalıyo. yoksa 50 liramı ne, alır takarım'' demiştinde ordan şeettim yani:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hatırlamıyorum vladım...ben motoru olduğu yerde ilk aldığımda 3 kez düşürdüm...ona hep ihtiyacım vardı aslında...niye böyle bişiy diyim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Metehan ne mubarek adammışsın.Ahın tuttu galiba.Geçen gün sana kızgınlıkla takım elbisenle kazasız belasız sürüşler diye yazmıştım ya bugün başıma geldi.Hemde spor motorumla.Bu akşam düğün vardı.Şehir dışında.Eniştenin otomobilde yer kalmayınca ben de mecburen atladım motora.Allahtan gece hava karanlık.Gündüz olsaydı napardım bilmiyorum.Rezil oldum aleme.Spor motor üstünde takım elbiseli biri :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst