Castrol motosiklet yağları nereden bulunur?
http://www.castrol.com/castrol/subsection.do?categoryId=73020019&contentId=6008855
BP, Real, Praktiker ve Carrefour'da satılıyor diyor ama amortisör yağını sattıklarını hiç sanmam mesela...
ben formülü buldum, siz bisküvili pastayı falan unutun, hepinize halka tatlı getirirm yeter ok![]()
Ben bu formülü beğenmedim....Muzaffer abi ben piküvili pasta istiyorum abi.....niye taş koyuyon pastamıza.......halka tatlıyı her yerde yersin oysa iyi yapılmış bir pisküvili pastayı bul bakalım ..... güven sen bunlara bakma yap pastayı getir .....:queen::queen::queen:....
Amortisör yağın satışı az olduğundan bulabileceğini zannetmiyorum, o nedenle ya sipariş verip getirteceksin yada BORUSAN a öpüleceksin![]()
Castrol motosiklet yağları nereden bulunur?
http://www.castrol.com/castrol/subsection.do?categoryId=73020019&contentId=6008855
BP, Real, Praktiker ve Carrefour'da satılıyor diyor ama amortisör yağını sattıklarını hiç sanmam mesela...
ohoo siz bi ürlü karar veremediniz yawfr:
buarada bugün gelemicem zaten, midelerinizi ona göre hazırlamayın ok
ama söz geldiğimde getirecem, siz tabi bi karar verirseniz :queen:
ohoo siz bi ürlü karar veremediniz yawfr:
buarada bugün gelemicem zaten, midelerinizi ona göre hazırlamayın ok
ama söz geldiğimde getirecem, siz tabi bi karar verirseniz :queen:
Karar verdik pisküvili pasta..........gerçi seninde ne zaman geleceğin belli değil .....boşuna ciğerimizi patlatmayalım... keyfine göre artıkın....
ya açıkçası aranıza motorsikletsiz gelmek istemiyorum o yüzden :cherry:
Adım Güven,
25 yaşındayım, matematik öğretmeniyim
Haftaya B+A2 ehliyetim elimde, dün evdekilere sahte gözyaşlarımla yalvararak motorsiklet aldırmayı ikna ettim
125-150lik vitesli bi motor almayı düşünüyorum, artık hemşerilerim olarak, bu konuda sizlerden yardım alacam
Şimdiden teşekkürler ve hepinizle tanıştığıma memnun oldum arkadaşlar
Amortisör yağın satışı az olduğundan bulabileceğini zannetmiyorum, o nedenle ya sipariş verip getirteceksin yada BORUSAN a öpüleceksin![]()
niye geleni hiç öpdükmü
amartüsör yagımı lazım
ya açıkçası aranıza motorsikletsiz gelmek istemiyorum o yüzden :cherry:
Muzo haklı herkes motorla gelmiyor zaten .... araba problemse onuda çözeriz...arkadaşlardan arabası olan birisi alır seni .....yada motorlada alırız gerekirse...sen katılmak iste yeter....
vay aramıza yeni bir arkadaş gelmiş. Hoşgeldin. Gel senide zehirliyelimsana honda cbr 600 f verelim adrenalin tavan yapsın
:queen:
buda yeni sıcak, sıcak bir videom. :bounce:
http://www.izlesene.com/video/amator-honda-cbr-600-f/1021861
Muzo haklı herkes motorla gelmiyor zaten .... araba problemse onuda çözeriz...arkadaşlardan arabası olan birisi alır seni .....yada motorlada alırız gerekirse...sen katılmak iste yeter....
ya aslında evime ters gidiş geliş zor olur benim için direk oraya giden vasıta yok burdan, aranıza katılmayı çok istiyorum gerçekten, teşekkürler.
Geçen hafta toplantı yapılan yerde; yolda ve kaldırımda gereksiz yere hız yapanların akıllarını başlarına almalarını rica edeceğim. Kendilerine birşey olursa olsun, umrumda değil. Ama orda nerden bakarsan 10dan fazla çocuk var. Dünyanın en iyi sürücüsü bile olsan; tekerin fırlar, frenin tutmaz, çocuk önüne atlar, vs vs. Hız yapacaklar lütfen başka yerde yapsın
böyle dostluğu bir tek adana mt de görebilirsin :cat::cat::cat:
[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 13:54 pm ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 13:52 pm ----------[/sıze]
sen yerini söyle, sana en yakın kişi mutlaka yardımcı olur... :cat:
[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 13:59 pm ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 13:54 pm ----------[/sıze]
aynen katılıyorum :cat::cat::cat:
bende aynen....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:03 PM ----------
Muzo bi klipte biz yapalımmı dostum ne dersin ha....gerçi bizi yakalayacak kamera henüz bulunmadı dimi.....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:16 PM ----------
yusufum kadranı videoya çekeceksen 280 'i yazdıracaksın dostum oraya ...akşam gel Muzaffer abi sana fazer 100 cc kadranını göstersin.....
aslında demir Gürselin sözü var, beni virajı alırken çekecekti ama maalesef bi türlü başaramadı :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
HÜSEYİN dün akşam seni defalarca telefonla aradım ama açmadın, yine menderesde Nargile tüttürüyordum. Yakalanma diye aradım, bi ara beyaz T-shirtli biri 600F ile geçti, sana benzettim ama tam göremedim. yoksa senmiydin :mrgreen: arkasında rus güzeli vardı![]()
Abi sen radarmısın yoksa üstüme vericimi yerleştirdin.....Olum bunları burda yazmasana....allah allah .....bu ikimizin arasında ikimizin.....özel hayata girer ....başbaşa iken okey.....töbe yarabbi yav.....![]()
niye geleni hiç öpdükmü
Kime sipariş vereceğim?