[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tünaydın YÜCE TÜRK MİLLETİ.......Ben yine geç kaldım galiba.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:54 AM ----------


ben formülü buldum, siz bisküvili pastayı falan unutun, hepinize halka tatlı getirirm yeter ok :p


Ben bu formülü beğenmedim....Muzaffer abi ben piküvili pasta istiyorum abi.....niye taş koyuyon pastamıza.......halka tatlıyı her yerde yersin oysa iyi yapılmış bir pisküvili pastayı bul bakalım ..... güven sen bunlara bakma yap pastayı getir .....:queen::queen::queen:....
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Ben bu formülü beğenmedim....Muzaffer abi ben piküvili pasta istiyorum abi.....niye taş koyuyon pastamıza.......halka tatlıyı her yerde yersin oysa iyi yapılmış bir pisküvili pastayı bul bakalım ..... güven sen bunlara bakma yap pastayı getir .....:queen::queen::queen:....

ohoo siz bi ürlü karar veremediniz yawf :pr:
buarada bugün gelemicem zaten, midelerinizi ona göre hazırlamayın ok
ama söz geldiğimde getirecem, siz tabi bi karar verirseniz :queen:
 
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
978
Amortisör yağın satışı az olduğundan bulabileceğini zannetmiyorum, o nedenle ya sipariş verip getirteceksin yada BORUSAN a öpüleceksin :p

niye geleni hiç öpdükmü

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:09 PM ----------

Castrol motosiklet yağları nereden bulunur?

http://www.castrol.com/castrol/subsection.do?categoryId=73020019&contentId=6008855

BP, Real, Praktiker ve Carrefour'da satılıyor diyor ama amortisör yağını sattıklarını hiç sanmam mesela...

amartüsör yagımı lazım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:10 PM ----------

ohoo siz bi ürlü karar veremediniz yawf :pr:
buarada bugün gelemicem zaten, midelerinizi ona göre hazırlamayın ok
ama söz geldiğimde getirecem, siz tabi bi karar verirseniz :queen:

aksam ne getirecegine sen karar ver
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ohoo siz bi ürlü karar veremediniz yawf :pr:
buarada bugün gelemicem zaten, midelerinizi ona göre hazırlamayın ok
ama söz geldiğimde getirecem, siz tabi bi karar verirseniz :queen:

Karar verdik pisküvili pasta..........gerçi seninde ne zaman geleceğin belli değil .....boşuna ciğerimizi patlatmayalım... keyfine göre artıkın....
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Adım Güven,
25 yaşındayım, matematik öğretmeniyim :)
Haftaya B+A2 ehliyetim elimde, dün evdekilere sahte gözyaşlarımla yalvararak motorsiklet aldırmayı ikna ettim :)
125-150lik vitesli bi motor almayı düşünüyorum, artık hemşerilerim olarak, bu konuda sizlerden yardım alacam :)
Şimdiden teşekkürler ve hepinizle tanıştığıma memnun oldum arkadaşlar :)

vay aramıza yeni bir arkadaş gelmiş. Hoşgeldin. Gel senide zehirliyelim :) sana honda cbr 600 f verelim adrenalin tavan yapsın :) :queen:

buda yeni sıcak, sıcak bir videom. :bounce:

http://www.izlesene.com/video/amator-honda-cbr-600-f/1021861
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Amortisör yağın satışı az olduğundan bulabileceğini zannetmiyorum, o nedenle ya sipariş verip getirteceksin yada BORUSAN a öpüleceksin :p

Kime sipariş vereceğim?

niye geleni hiç öpdükmü

Her geldiğimde öpmüyonmu yani :cherry:

amartüsör yagımı lazım

Birşey lazım olduğu için değil; Castrol'ün her çeşit yağı var ama piyasada satıldığını hiç görmedim. Merak ettim yalnızca.


Geçen hafta toplantı yapılan yerde; yolda ve kaldırımda gereksiz yere hız yapanların akıllarını başlarına almalarını rica edeceğim. Kendilerine birşey olursa olsun, umrumda değil. Ama orda nerden bakarsan 10dan fazla çocuk var. Dünyanın en iyi sürücüsü bile olsan; tekerin fırlar, frenin tutmaz, çocuk önüne atlar, vs vs. Hız yapacaklar lütfen başka yerde yapsın
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya açıkçası aranıza motorsikletsiz gelmek istemiyorum o yüzden :cherry:

Muzo haklı herkes motorla gelmiyor zaten .... araba problemse onuda çözeriz...arkadaşlardan arabası olan birisi alır seni .....yada motorlada alırız gerekirse...sen katılmak iste yeter....
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Muzo haklı herkes motorla gelmiyor zaten .... araba problemse onuda çözeriz...arkadaşlardan arabası olan birisi alır seni .....yada motorlada alırız gerekirse...sen katılmak iste yeter....

ya aslında evime ters gidiş geliş zor olur benim için direk oraya giden vasıta yok burdan, aranıza katılmayı çok istiyorum gerçekten, teşekkürler.


vay aramıza yeni bir arkadaş gelmiş. Hoşgeldin. Gel senide zehirliyelim :) sana honda cbr 600 f verelim adrenalin tavan yapsın :) :queen:

buda yeni sıcak, sıcak bir videom. :bounce:

http://www.izlesene.com/video/amator-honda-cbr-600-f/1021861

videonu izledim, güzel olmuş adananın her yerinde tur atmışsın :D
gazipaşada sizin motorları görünce tanrıım artık :cherry:
yanınıza gelirim, "selam ben motosiklet.net ten Ofelya ":queen:, yeteri kadar tanıtıcı olur dimi :cherry:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Muzo haklı herkes motorla gelmiyor zaten .... araba problemse onuda çözeriz...arkadaşlardan arabası olan birisi alır seni .....yada motorlada alırız gerekirse...sen katılmak iste yeter....

Böyle dostluğu bir tek Adana MT de görebilirsin :cat::cat::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:52 PM ----------

ya aslında evime ters gidiş geliş zor olur benim için direk oraya giden vasıta yok burdan, aranıza katılmayı çok istiyorum gerçekten, teşekkürler.

sen yerini söyle, sana en yakın kişi mutlaka yardımcı olur... :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:54 PM ----------

Geçen hafta toplantı yapılan yerde; yolda ve kaldırımda gereksiz yere hız yapanların akıllarını başlarına almalarını rica edeceğim. Kendilerine birşey olursa olsun, umrumda değil. Ama orda nerden bakarsan 10dan fazla çocuk var. Dünyanın en iyi sürücüsü bile olsan; tekerin fırlar, frenin tutmaz, çocuk önüne atlar, vs vs. Hız yapacaklar lütfen başka yerde yapsın

aynen katılıyorum :cat::cat::cat:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
böyle dostluğu bir tek adana mt de görebilirsin :cat::cat::cat:

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 13:54 pm ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 13:52 pm ----------[/sıze]



sen yerini söyle, sana en yakın kişi mutlaka yardımcı olur... :cat:

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 13:59 pm ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 13:54 pm ----------[/sıze]



aynen katılıyorum :cat::cat::cat:



bende aynen....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:03 PM ----------

Muzo bi klipte biz yapalımmı dostum ne dersin ha....gerçi bizi yakalayacak kamera henüz bulunmadı dimi.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:16 PM ----------

yusufum kadranı videoya çekeceksen 280 'i yazdıracaksın dostum oraya ...akşam gel Muzaffer abi sana fazer 100 cc kadranını göstersin.....::140::::140::::140::::140::
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
bende aynen....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:03 PM ----------

Muzo bi klipte biz yapalımmı dostum ne dersin ha....gerçi bizi yakalayacak kamera henüz bulunmadı dimi.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:16 PM ----------

yusufum kadranı videoya çekeceksen 280 'i yazdıracaksın dostum oraya ...akşam gel Muzaffer abi sana fazer 100 cc kadranını göstersin.....

aslında demir Gürselin sözü var, beni virajı alırken çekecekti ama maalesef bi türlü başaramadı :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

HÜSEYİN dün akşam seni defalarca telefonla aradım ama açmadın, yine menderesde Nargile tüttürüyordum. Yakalanma diye aradım, bi ara beyaz T-shirtli biri 600F ile geçti, sana benzettim ama tam göremedim. yoksa senmiydin :mrgreen: arkasında rus güzeli vardı :p
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında demir Gürselin sözü var, beni virajı alırken çekecekti ama maalesef bi türlü başaramadı :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

HÜSEYİN dün akşam seni defalarca telefonla aradım ama açmadın, yine menderesde Nargile tüttürüyordum. Yakalanma diye aradım, bi ara beyaz T-shirtli biri 600F ile geçti, sana benzettim ama tam göremedim. yoksa senmiydin :mrgreen: arkasında rus güzeli vardı :p

Abi sen radarmısın yoksa üstüme vericimi yerleştirdin.....Olum bunları burda yazmasana....allah allah .....bu ikimizin arasında ikimizin.....özel hayata girer ....başbaşa iken okey.....töbe yarabbi yav.....:p:p:p:p:p
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Abi sen radarmısın yoksa üstüme vericimi yerleştirdin.....Olum bunları burda yazmasana....allah allah .....bu ikimizin arasında ikimizin.....özel hayata girer ....başbaşa iken okey.....töbe yarabbi yav.....:p:p:p:p:p

zaten şuan ikimizden başkası yokki :p merak etme kimse duymaz, küçük harflerle yazdım :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:59 PM ----------

niye geleni hiç öpdükmü



Orasını bilemem, beni öpmediğin kesin :p:p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:01 PM ----------

Kime sipariş vereceğim?

Piayasada bulunan herhangi bir yağcıya sipariş verebilirsin, ancak 1-2 litre yağ siparişi verirlermi onu bilemem :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst