Rossi'nin Yaptıkları Büyüklüğüne Yakışmamış !!

Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
19
Yaklaşık 2002'den beri bu sporu takip etmeye çalışıyorum.2005'ten beri de aralıksız.Bana bunu sporu sevdiren Marco Melandri oldu açık söylemek gerekirse,hayran kalmıştım 250 ccde kazandığı yarışların görüntülerine ve o sene şampiyon olmuştu.Rossi olmasa belki o da olmayacaktı MotoGp'de,çünkü Rossi'nin tavsiyesiyle Yamaha'nın Tech 3 uydu takımına alındı 2003'te,daha ilk motogp yarışında bacağını kırdı.Bana göre Rossi'yle kora kor mücadele içine girebilecek tek pilot da odur.Ama bazı insanlar vardır hiçbir zaman hakkettiği yeri bulamaz,Repsol Honda takımı da hiçbir zaman onu düşünmedi,çünkü İspanyol değildi.Repsol'un İspanyol firması olması nedeniyle muhakka bir İspanyol yarışması şart koşulmuştur.Melandri 2005'te Rossi'nin ardından sezonu uydu takımda (movistar gresini honda ) 2.ci bitirmesine rağmen çaylak Pedrosa'yı aldılar 250 cc'den.Pedrosa çok hızlı bir pilot ama şampiyonluk yaşaması çok zor bence.Çünkü istikrarı yok.Bir yarış iyiyse öbür yarış hemen yere düşebiliyor.Yağmurda da performansı tam bir felaket.

Şimdi Kawasaki gibi 2 sn diğerlerinden kötü bir motorla 10.culuk mücadelesi yaparken onu görmek benim için tabii ki üzücü bir durum.Seneye tekrar Gresini Honda'ya dönecek sanırım.Ama hiçbir faydası olmaz,Rossi bu sporu bırakmadan şampiyonluk yaşaması için sadece Repsol Honda ile onu altedebilir ve şans verilse bunu bence kesinlikle yapardı.Her serbest antenman seansını ve sıralama turlarını takip etmeye çalışırım.Bu sadece onu sevdiğim için değil bu spora olan aşırı ilgimden.

Rossi'ye gelince konu başlığımda belirttiğim gibi büyüklüğü tartışılacak bir pilot değil.Sadece ben anlatmak istediğim şeyi anlatamadım veya yanlış anlaşıldım.Neyse uzun lafın kısası forumda bulunan arkadaşları kırdıysam özür dilerim,bir daha yazı yazmayacağım.Saygılar...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Rossi markalaşmanın sınırlarını zorlamış bir pilot... Sürücülük yeteneğinin dışında iyi ekip kurmayı ve kendini pazarlamayı çok iyi biliyor... Karşılığınıda alıyor...

Bence pistlerde böyle sınırları zorlayanların olması işin heyecanını arttırıyor...

Rossi olmasa motogp olmaz mı?

Bence olur... Rossi gider Lorenzo gelir :p
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Yaklaşık 2002'den beri bu sporu takip etmeye çalışıyorum.2005'ten beri de aralıksız.Bana bunu sporu sevdiren Marco Melandri oldu açık söylemek gerekirse,hayran kalmıştım 250 ccde kazandığı yarışların görüntülerine ve o sene şampiyon olmuştu.Rossi olmasa belki o da olmayacaktı MotoGp'de,çünkü Rossi'nin tavsiyesiyle Yamaha'nın Tech 3 uydu takımına alındı 2003'te,daha ilk motogp yarışında bacağını kırdı.Bana göre Rossi'yle kora kor mücadele içine girebilecek tek pilot da odur.Ama bazı insanlar vardır hiçbir zaman hakkettiği yeri bulamaz,Repsol Honda takımı da hiçbir zaman onu düşünmedi,çünkü İspanyol değildi.Repsol'un İspanyol firması olması nedeniyle muhakka bir İspanyol yarışması şart koşulmuştur.Melandri 2005'te Rossi'nin ardından sezonu uydu takımda (movistar gresini honda ) 2.ci bitirmesine rağmen çaylak Pedrosa'yı aldılar 250 cc'den.Pedrosa çok hızlı bir pilot ama şampiyonluk yaşaması çok zor bence.Çünkü istikrarı yok.Bir yarış iyiyse öbür yarış hemen yere düşebiliyor.Yağmurda da performansı tam bir felaket.

Şimdi Kawasaki gibi 2 sn diğerlerinden kötü bir motorla 10.culuk mücadelesi yaparken onu görmek benim için tabii ki üzücü bir durum.Seneye tekrar Gresini Honda'ya dönecek sanırım.Ama hiçbir faydası olmaz,Rossi bu sporu bırakmadan şampiyonluk yaşaması için sadece Repsol Honda ile onu altedebilir ve şans verilse bunu bence kesinlikle yapardı.Her serbest antenman seansını ve sıralama turlarını takip etmeye çalışırım.Bu sadece onu sevdiğim için değil bu spora olan aşırı ilgimden.

Rossi'ye gelince konu başlığımda belirttiğim gibi büyüklüğü tartışılacak bir pilot değil.Sadece ben anlatmak istediğim şeyi anlatamadım veya yanlış anlaşıldım.Neyse uzun lafın kısası forumda bulunan arkadaşları kırdıysam özür dilerim,bir daha yazı yazmayacağım.Saygılar...

Beni kastediyorsan böyle bir tavır almana gerek yok. Her zaman söylerim bir konu hakkında bilgisi olan insanlar forumlardan uzaklaşmamalı diye. Uzaklaşmalara sebep olan kişilerden biri olmak istemem kesinlikle. Zaten Moto Gp artık eskisi kadar takip etmiyorum. Takip eden birinden bilgi almak da her zaman hoşuma gider. Ben sadece geçmişten bahsediyordum o kadar. Sende amma alınganmışsın. Yanlış anlaşılmalar konuşarak düzeltilir.:rendeer:.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
@vortex35;
Anladığım kadarıyla başlık hayran olunan Melandri'nin hakettiği noktaya gelemediği düşüncesiyle Rossi'den biraz hınç almaya yönelik açılmış.:)
Kırılan, kırılması gereken kimse de yoktur sanırım; herkes fikrini, sevgisinii, tarafını konuşuyor tartışıyor zaten...

@ErTech;
Rossi gider, Lorenzo gelmez...:p Şu anda Rossi'nin yaptığı reklamın, uyandırdığı yankının yanı sıra hakkında konuşulan 1-2 pilot da (Lorenzo olsun, Simoncelli olsun...) ya bir özenti, bir heves; ya da üstlerinin gündem isteğiyle doldurulan zoraki eğlencelikler sergiliyorlar... Tabii ki koyunun olmadığı yerde keçiye Abdurrahman Çelebi denecek ama, aynı tad da gelmeyecek hiçbir zaman.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vortex35 ; Kırılacak gücenecek birşey yok gitmene de gerek yok :rendeer:
Ertek sana sesleniyorum : Lorenzo ümit vaad eden bir yarışçı olsa da hiç kimse Rossi o la ma zzzzzzz :queen:
Dayanamadım yazdım yine bak ben de gitmiyorum gidemiyorum :mrgreen: Rossi fanatikliği işte :p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ben mevzuyu anlamadim.:silent:

Rossi kizinizi istemeye mi geldi?
Ne bu siddet bu celal?:)
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@vortex35
Ama bazı insanlar vardır hiçbir zaman hakkettiği yeri bulamaz,Repsol Honda takımı da hiçbir zaman onu düşünmedi,çünkü İspanyol değildi.Repsol'un İspanyol firması olması nedeniyle muhakka bir İspanyol yarışması şart koşulmuştur.
Nicky Hayden senelerdir Honda Repsol takımında yarıştı, kendisi Amerika'lı. O gidince yerine Andrea Dovizioso'yu aldılar, kendisi İtalyan. Bundan önce Rossi kaç sene Honda Repsol takımında yarıştı, kendisi İtalyan. Marco Melandri de İtalyan. Melandri'nin Repsol takımına alınmamasının nedeni İspanyol olması değil, yeterince iyi olmamasıdır. Evet gerçekten çok iyi bir pilot, sürüşünü, tekniğini, gayretini çok beğeniyorum, İstanbul Park'ta da çok güzel şeyler yaptı ancak yarışların genelinde hep gerilerde. Geçen sene Stoner'in takım arkadaşıydı hiçbir şey yapamadı. Repsol'un Dovizioso'yu alması bence doğru bir karardı ancak biraz zaman lazım, zaten bu sene takım ondan pek birşey beklemiyor ancak seneye çok iyi şeyler yapabilir.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
forza rossi tek geçerim...
motor sürüyorsan biraz snob olacaksın bu adama çok yakışıyor ;)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Atam'ız ne demiş: Ben Sporcunun Ahlaklısını Severim

Doktor çok iyi bir pilot ancak halka mal olan kişiler örnek teşkil ederken olumlu olmaya gayret etmelidirler:bounce:
Dünya klası olan yüzlerce sporcu var ve %99'u (Doktor hariç) örnek insanı sergilemekte çünkü doğrusu bu.
Ben pilotajına bakarım özel hayatı beni ilgilendirmiyor yanıtını veren arkadaşların bence dürüst bir yanıt verdiklerine inanmıyorum?

Örneklemek gerekirse;
Bulunduğunuz camiada süppperin ötesinde bir yarışcı,pilot,jokey ne halt olursa olsun var ve ahlaki yönünden zayıf. Nerede ne dediği belli olmayan kesinlikle güven vermeyen bir zaat...bu tip bir adamı aramızda barındırı ya da ilgileniriz diyen kimseye inanmam:rendeer:
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
676
Ayağını çıkarması ilginç ama yarış sonuna kadar tek tabanca giderken son turlarda geriye düşüp atak yapması heyecanlı bir GP seyretmemizi sağlıyor Lorenzo ile olan kapışmaları ayrı bir konu.Rossi bence kaliteli bir sporcu özel hayatındaki şımarıklığı pisttede olduğundan pek şaşırmıyorum.Böyle bir adamın pist dışında herkese saygılı yada geyik yapmadan direk ciddiyetle yaklaştığını düşünmek bence garip olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst