- Katılım
- 3 Haz 2009
- Mesajlar
- 19
- Konu Yazar
- #41
Yaklaşık 2002'den beri bu sporu takip etmeye çalışıyorum.2005'ten beri de aralıksız.Bana bunu sporu sevdiren Marco Melandri oldu açık söylemek gerekirse,hayran kalmıştım 250 ccde kazandığı yarışların görüntülerine ve o sene şampiyon olmuştu.Rossi olmasa belki o da olmayacaktı MotoGp'de,çünkü Rossi'nin tavsiyesiyle Yamaha'nın Tech 3 uydu takımına alındı 2003'te,daha ilk motogp yarışında bacağını kırdı.Bana göre Rossi'yle kora kor mücadele içine girebilecek tek pilot da odur.Ama bazı insanlar vardır hiçbir zaman hakkettiği yeri bulamaz,Repsol Honda takımı da hiçbir zaman onu düşünmedi,çünkü İspanyol değildi.Repsol'un İspanyol firması olması nedeniyle muhakka bir İspanyol yarışması şart koşulmuştur.Melandri 2005'te Rossi'nin ardından sezonu uydu takımda (movistar gresini honda ) 2.ci bitirmesine rağmen çaylak Pedrosa'yı aldılar 250 cc'den.Pedrosa çok hızlı bir pilot ama şampiyonluk yaşaması çok zor bence.Çünkü istikrarı yok.Bir yarış iyiyse öbür yarış hemen yere düşebiliyor.Yağmurda da performansı tam bir felaket.
Şimdi Kawasaki gibi 2 sn diğerlerinden kötü bir motorla 10.culuk mücadelesi yaparken onu görmek benim için tabii ki üzücü bir durum.Seneye tekrar Gresini Honda'ya dönecek sanırım.Ama hiçbir faydası olmaz,Rossi bu sporu bırakmadan şampiyonluk yaşaması için sadece Repsol Honda ile onu altedebilir ve şans verilse bunu bence kesinlikle yapardı.Her serbest antenman seansını ve sıralama turlarını takip etmeye çalışırım.Bu sadece onu sevdiğim için değil bu spora olan aşırı ilgimden.
Rossi'ye gelince konu başlığımda belirttiğim gibi büyüklüğü tartışılacak bir pilot değil.Sadece ben anlatmak istediğim şeyi anlatamadım veya yanlış anlaşıldım.Neyse uzun lafın kısası forumda bulunan arkadaşları kırdıysam özür dilerim,bir daha yazı yazmayacağım.Saygılar...
Şimdi Kawasaki gibi 2 sn diğerlerinden kötü bir motorla 10.culuk mücadelesi yaparken onu görmek benim için tabii ki üzücü bir durum.Seneye tekrar Gresini Honda'ya dönecek sanırım.Ama hiçbir faydası olmaz,Rossi bu sporu bırakmadan şampiyonluk yaşaması için sadece Repsol Honda ile onu altedebilir ve şans verilse bunu bence kesinlikle yapardı.Her serbest antenman seansını ve sıralama turlarını takip etmeye çalışırım.Bu sadece onu sevdiğim için değil bu spora olan aşırı ilgimden.
Rossi'ye gelince konu başlığımda belirttiğim gibi büyüklüğü tartışılacak bir pilot değil.Sadece ben anlatmak istediğim şeyi anlatamadım veya yanlış anlaşıldım.Neyse uzun lafın kısası forumda bulunan arkadaşları kırdıysam özür dilerim,bir daha yazı yazmayacağım.Saygılar...