Rossi'nin Yaptıkları Büyüklüğüne Yakışmamış !!

Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
Farzedelim yazdıklarınız doğru ; Rossi'nin bu şekilde davranması onun statüsündeki biri için pek de abes kaçmaz bence. Sonuçta motor sporları rekabet içerir heyecan ve streslidir öyle de olmalı ve yarışçılar da bu ruhsal durumda bulunmalıdırlar ki izleyecek keyifli yarışlar çıksın bize de :) Kaldı ki Rossi'nin özel hayatı ya da kişiliği ne kadar bizi bağlar :silent: Eminim Rossi'nin başına birşey geldiğinde diğerleri çok daha fazla seviniyorlardır ama Rossi gibi değil; içlerinden :mrgreen: Apolitik olmak her zaman cesaret ister :) Rossi bu sporda her daim sivrilmiş tek isimdir öyle de kalacaktır kim ne derse desin :rendeer:

Ulu Önder Atatürk'ün bir sözünü hatırlatmak isterim. "ben sporcunun zeki çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim"

Özel hayatında kimle ne konusuyor elbette bizi baglamaz.Ama herkesin gozu onunde rakiblerini aşağılaması kabul edilemez.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ulu Önder Atatürk'ün bir sözünü hatırlatmak isterim. "ben sporcunun zeki çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim"

Özel hayatında kimle ne konusuyor elbette bizi baglamaz.Ama herkesin gozu onunde rakiblerini aşağılaması kabul edilemez.

Ben de o cümleyi gayet iyi biliyorum tıpkı Atatürk'ün diğer söylediği cümleler gibi.. Herkes ahlaklı insanı sever sporcu olsun ya da olmasın o başka :cat:
Onun arkadaşlarıyla dalga geçmesi de kendi insiyatifi ve karakteridir o da bizi bağlamaz :) Ama kötü cazibesi denen de bir gerçeklik vardır bunu da gözardı etmemek gerekir ve çoğu kötü insan iyi insanlardan daha hırslı ve başarılıdır :)
Olayı acıtasyona çevirmeyelim arkadaşlar Rossi meyve veren ağaçtır ne yaparsa yapsın taşlanır zaten :)
Boy gayet güzel olayın teorik kısmını da anlatmış :cat:
Rossi Rossi dir işte yaa daha da bişii dimem :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
19
Rossi'nin gelmiş geçmiş en büyük pilot olduğunu kabul etmemek imkansızdır,artık rakamları altüst etmiştir.Motorun ölümlü tanrısıdır.Agostini ile de kıyaslanmaz çünkü o da 50-125 cc motorlar kullanıyordu.Konu sapınca böyle oluyor,altındaki makina kalan 15 pilottan en az 1,5-2 sn hızlı,geriye kalan 2-3 pilotu da kolaylıkla haklıyor.Motogpde her sene yapılan kural değişiklikleri diğer takımları ve pilotları tamamen etkisiz kılıyor.Rekabet diye birşey zaten sözkonusu bile değil.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@Shrieker
MotoGP MotoGP'dir, Rossi olsun, veya olmasın. Doohan bıraktıktan sonra bu spor nasıl bitmediyse, schumacher bıraktıktan sonra F1 nasıl bitmediyse, MotoGP'de Rossi bıraktıktan sonra bitmez.
İşte o dediğin öyle değil ne yazık ki, Dorna başkanı Rossi bu işi bırakmasın diye peşinden koşuyor. Dünkü yarış sonunda da bu konu konuşuldu. Stoner'in şampiyon olduğu sene, Stoner şampiyonluğu garantiledikten sonra MotoGP'nin izlenme ratingleri inanılmaz derece düşmüş. Bu kategoriyi ayakta tutan tek kişi var, o da Rossi. Ayrıca dünkü yarış sonunda Rossi gidip Lorenzo'yu kutladı, aralarının kötü olduğunu sanmıyorum sonuçta takım arkadaşı bu adamlar. Dünkü yarışta birbirlerini hiç sevmeyen ve ezeli rakip olan Lorenzo ve Pedrosa bile el sıkıştı. Biliyorsunuz daha önce bunu yapmak için İspanya kralı devreye girmişti.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Rossi'nin gelmiş geçmiş en büyük pilot olduğunu kabul etmemek imkansızdır,artık rakamları altüst etmiştir.Motorun ölümlü tanrısıdır.Agostini ile de kıyaslanmaz çünkü o da 50-125 cc motorlar kullanıyordu.Konu sapınca böyle oluyor,altındaki makina kalan 15 pilottan en az 1,5-2 sn hızlı,geriye kalan 2-3 pilotu da kolaylıkla haklıyor.Motogpde her sene yapılan kural değişiklikleri diğer takımları ve pilotları tamamen etkisiz kılıyor.Rekabet diye birşey zaten sözkonusu bile değil.

Dünkü yarışı seyredip hala bu fikirdeyseniz diyecek lafım yok .. Adam 2. bile olsa son anlarda dahi yarışı zevkli hale sokmasını, izleyiciye kendini sonuna kadar seyrettirip; ben her an sürpriz yapabilirimi aşılamayı blimiş tek yarışçı :cat: Evet Rossi Motogp nin gelmiş geçmiş en büyük pilotudur ister kabul edin ister etmeyin :rendeer: Takım arkadaşını da gayet içten bir şekilde kutladığını düşünüyorum, siyah ya da beyaz kadar netken bazı şeyler grinin peşinde koşmak niye..:rendeer: Konuyu en güzel bir şekilde saptırırım böyle işte :queen:
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Özel hayatı ve karakteri beni ilgilendirmez.Ben yarışlarda rossi yi keyifle izliyorum.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
sırf tipi güzel diye hayranı olunur
sırf sesi güzel diye hayranı olunur
sırf yetenekli bir pilot diye hayranı olunur
bakmaz kimse, özünde ne var bunun diye
bu da böyle bir dünya :)
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
bende rossi nin şımarık davranışlarından hoşnut değilim,bunu bir kaç yazımda da belirtmiştim.bu sebeple onu hiç sevemedim.bu arada moto gp yi ntv de sunan 2 spikerde, yarışı anlatırken sanki herkes rossi hayranıymış gibi sürekli rossi den bahsetmeleri ve bazı başarısız hamlelerinde hayıflanmaları beni ve kardeşimi uyuz ediyor.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Beni pistteki başarısı ilgilendirir. Ayrıca insanlar şakacı ya da zaman zaman ukala davranış içinde olabilir. Bence bu olumlu bir özellik(Ünlü bir yarışçı için tabiki). Rossiyi rossi yapan da bu. Hanımevladı efendi bir motosiklet yarışçısındansa Rossi gibi bir adamın karakter olarak yarışçı olması bence daha uygundur.

Ayrıca, hız olarak kendinden çok üstün ducatilerden düzlüklerde sürekli geri kalıp; virajda geç frenleyerek geçmesi, yarış başında poledan 9.luğa gerileyip tekrar 1. bitirmesi ve bunun gibi birçok müthiş ve etkileyici başarının ardında sıradan bir insan beklemek çok da doğru olmaz. Sende onun gibi kullan, ben düştüğümde canımı ye.

Ünlü bir sporcuysan karakterinle farklılık yaratman(öyle ya da böyle) sporuna seyirci kazandırır. Moto gp de Rossi, futbolda Nouma ve Hagi, teniste Anna ve Sharapova(pek kişilikleriyle değil ama olsun:cherry: şarapovanın çığlığı yeter).

Bence bu tip davranışlar Rossi ye çok yakışıyor:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 PM ----------

Dünkü yarışı seyredip hala bu fikirdeyseniz diyecek lafım yok .. Adam 2. bile olsa son anlarda dahi yarışı zevkli hale sokmasını, izleyiciye kendini sonuna kadar seyrettirip; ben her an sürpriz yapabilirimi aşılamayı blimiş tek yarışçı :cat: Evet Rossi Motogp nin gelmiş geçmiş en büyük pilotudur ister kabul edin ister etmeyin :rendeer: Takım arkadaşını da gayet içten bir şekilde kutladığını düşünüyorum, siyah ya da beyaz kadar netken bazı şeyler grinin peşinde koşmak niye..:rendeer: Konuyu en güzel bir şekilde saptırırım böyle işte :queen:

Bunu da şimdi okudum aynen katılıyorum.
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
19
Ayrıca, hız olarak kendinden çok üstün ducatilerden düzlüklerde sürekli geri kalıp; virajda geç frenleyerek geçmesi, yarış başında poledan 9.luğa gerileyip tekrar 1. bitirmesi ve bunun gibi birçok müthiş ve etkileyici başarının ardında sıradan bir insan beklemek çok da doğru olmaz. Sende onun gibi kullan, ben düştüğümde canımı ye.

Güzel kardeşim halk arasında duyduğun şeylerle yazma lütfen.Ducati sürat olarak üstünse açar bakarsın sayfa sayfa,tur tur döküm yapıyorlar adamlar.Hız olarak hiçbir üstünlüğü yok,Rossi'nin yarış içinde azami süratı 265 km/h,Stoner'ın 263 km/h.O senin dediğin şey taaa 2007'de kaldı.800 cc teknolojisine ilk ayak uyduran takım Ducati idi,zamanla Honda ve Yamaha bu açıklarını kapattılar ve Yamaha şu anda daha üstün bir motorla sahada.Hatta bu sene hız rekorunu Dani Pedrosa Mugello'da kırdı.(349 km/h)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok havalaniyor arkadaşa haber veriyimde mobiletle alsin boyunun olcusunu :cherry:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Güzel kardeşim halk arasında duyduğun şeylerle yazma lütfen.Ducati sürat olarak üstünse açar bakarsın sayfa sayfa,tur tur döküm yapıyorlar adamlar.Hız olarak hiçbir üstünlüğü yok,Rossi'nin yarış içinde azami süratı 265 km/h,Stoner'ın 263 km/h.O senin dediğin şey taaa 2007'de kaldı.800 cc teknolojisine ilk ayak uyduran takım Ducati idi,zamanla Honda ve Yamaha bu açıklarını kapattılar ve Yamaha şu anda daha üstün bir motorla sahada.Hatta bu sene hız rekorunu Dani Pedrosa Mugello'da kırdı.(349 km/h)

Tamam bilader ben bu seneden bahsediyorum demedim ki. ''Geçmişte'' kelimesini ekleyecektim ama kalabalık etmesin diye düşündüm. Geçmişte kaldıysa kaldı, aynı adam değil mi pistteki? Yarışı baştan sona izledim, Rossi yi sürekli öven muhabirlere inat ona önyargıyla yaklaştım. Ama elde değil ducati düzlükte ezdi her seferinde Rossi de her sert virajda geç frenajla yakaladı. Tamamen pilotaja bağlı bir başarıydı. O anda aklıma o geldi anlattım. Kulaktan dolma bilgiler olsaydı da keşke onlara dayanarak konuşsaydım. Sanki çevremde motorsporları hastası bir ton adam var, hepsi Rossiyi biliyor, ileri geri konuşuyor, moto gp yorumu yapıyor, ben de ona göre konuşuyorum. Nerdeee.3-5 tane taze istatistik veriye göre mi oluyor herşey?
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Şaka bir yana Rossi'yi çekiştirmesek MotoGP'yi konuşan toplam 5 kişi vardı sitede...

Bu da işin ayrı boyutu:)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Ben devamlı olmasını dilerim. İsterim birileri sürekli ilgilensin. 60 bin küsür üyeden MotoGP'yi, Superbike'ı ve Kenan Sofuoğlu'nu sürekli takip eden sadece 5 kişinin çıkması çok ama çok garip. Ya izliyorlar deli gibi yazacak takatleri kalmıyor, ya da kimsenin umurunda değil. İkinci şık gerçeğe daha yakın duruyor malesef...
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
zaten rossi hep şımarık birisiydi. gördügüm kadarıyla. normal karşıladım bu olayları.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motogp demek %90 Rossi demek onu çekiştirmek kadar doğal da bişey yok sanırım :) Şu çocukla ne alıp veremediğiniz var anlamadım benden bu kadar ne desek boş konu 17'lik hayranlardan mahalle yorumlarına kadar geldi, halk izliyor bunu zaten halk biziz yahu :) Ne diyeyim size iyi topikler :mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Rossi'nin şımarıklığı, renkli kişiliği hatta yer yer ukalalığı herkesçe biliniyor zaten.. Hatta pistte o kadar sevimliyken, günlük hayatta karşılaşıldığında, soluk, sinir bir insan olduğu da yaygın bir konu...
Ama gelgelelim, bugünkü GP organizasyonunun seyredilmesinin; pistlerden (yeni pist, düznelnemiş pist, ünlü pist...vs), motorlardan (yeni motor, yeni dizayn, yeni şasi, yeni lastik) ve diğer pilotlardan (SBK şampiyonu, çok yıllık ünlü yarışçı...vs) çok daha fazla sebebi de Valentino Rossi'dir, sevmeyen her seyircinin de sormaktan, sorgulamaktan vazgeçemediği herhangi bir andaki "...e peki, Rossi kaçıncı?" cümlesi de, yerli yabancı yarış anlatan, yorumlayan herkesin ısrarla Rossi'nin pozisyonundan, hayatından, özelliklerinden bahsetmesi de bunun kanıtıdır. Nasıl ki Schumi gittiğinde F1 imajından çok şeyler kaybetti, Doktor ayrılırsa MotoGP de sürünür duruma yaklaşacaktır...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Rossi başarılı olduğu için ününü hakediyor, ama "MotoGP= Rossi", "Rossi yoksa MotoGP'de yok" yorumları haksız. Efsane pilotlar hep gelip geçtiler, onlar gidince spor hep ayakta kaldı. Rossi aralarında başarı olarak en büyüğü olabilir, ama Rossi = MotoGP sanrısı biraz da insanların bu işin mazisini bilmemesinden kaynaklanıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst