Farzedelim yazdıklarınız doğru ; Rossi'nin bu şekilde davranması onun statüsündeki biri için pek de abes kaçmaz bence. Sonuçta motor sporları rekabet içerir heyecan ve streslidir öyle de olmalı ve yarışçılar da bu ruhsal durumda bulunmalıdırlar ki izleyecek keyifli yarışlar çıksın bize deKaldı ki Rossi'nin özel hayatı ya da kişiliği ne kadar bizi bağlar :silent: Eminim Rossi'nin başına birşey geldiğinde diğerleri çok daha fazla seviniyorlardır ama Rossi gibi değil; içlerinden :mrgreen: Apolitik olmak her zaman cesaret ister
Rossi bu sporda her daim sivrilmiş tek isimdir öyle de kalacaktır kim ne derse desin :rendeer:
Ulu Önder Atatürk'ün bir sözünü hatırlatmak isterim. "ben sporcunun zeki çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim"
Özel hayatında kimle ne konusuyor elbette bizi baglamaz.Ama herkesin gozu onunde rakiblerini aşağılaması kabul edilemez.