- Katılım
- 19 Tem 2008
- Mesajlar
- 918
o kaskı . ucupta kafasını yere vurmayan bılmez faydasını
aynen :salut::salut:
o kaskı . ucupta kafasını yere vurmayan bılmez faydasını
Bende motorsiklet konusunda bazı önemli bilgileri buradan öğrendim. Teşekkürler arkadaşlar. Şu yaşıma geldim (27), motor tutkuma hep birileri engel oldu, artık kimseyi önüme koymuyorum, Ehliyete yazıldım, motoruma karar kıldım, Ramzey QM250, küçük bir ihtimal de Jinlun JL150-5 olacak inş. Görüşmeler tamam, sizlerin sayesinde de kullanım bilgileri. 14 Nisanda da sınavı geçersek inş. motoru da alır gelirim evime. Birde evin arkasına garaj yaptırıyorum demirden çalınmasın diye. İşte OK!
Hepinize selamlar saygılar hürmetler...
çok teşekkürler konuyu hortlattım ama çok güzel bir yazı eline koluna sağlık