bu bilgiler çok faydalı ama yetersiz sürüşle ilgili faydalı bilgileri olanlar lütfen yazmaya devam etsin..
bende tv de öğrendiğim bir dönüş tekniğini yazayım..
20 ila 40 km hızla giderken önümüze çıkacak bir engel, çukur vesaireden kurtulmak için debriyaj ı tamamen ani sıkıp dönmek istediğimiz yöne doğru gidonu bastırıp, engelden kurtuluyoruz, motoru tekrar düzelttikten sonra ani bir şekilde sıktığımız debriyajı yavaş bir şekilde bırakarak yolumuza devam ediyoruz. tabii ki bu tv de uygulamalı gösterilmiş ve çok daha güzel anlatıyor uygulamayı.. ben denedim ve önüme çıkan çukurlardan veya tümseklerden şu anda çok daha sağlıklı geçiyorum..
kazasız belasız inşallah...