Elinize saglık
tesekkurler
Anlamadıgım bır konu var 4 vıteste gıderken bosa alıp frenlemı durmak mantıklı yoksa normal otomobıldekı mantık ıle vıtes kucultulerekmı fren yapmak daha mantıklı?
bılgı veren olursa sevınırım
slm arkadaşlar ben motosiklet sevdasına yeni tutuldum şu an bir motorum yok ilk önce ehliyet alıp daha sonra bu konuda sizlerden bilgi ve tavsiyeler aldıktan sonra uygun bir motor almayı düşünüyorum bu pazar direksiyon sınavım var (14.08.2008)