Motosikleti tekniğiyle kullanmayı biliyor musunuz?

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
eski ama

eski bir yazı ama ben yeni okudum.teşekkür ederim çok güzel yazmışsın.:cat:
 
Katılım
25 Şub 2007
Mesajlar
2
çok aydınlatıcı bir bilgi teşkkürler ben ilk defa motor almak istiyorum bana tavsiye edebileceğiniz bi skooter varmı acaba yani zırt pırt arıza yapmayacak ve uygun olması önemli sağolun:bounce: :bounce:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Elinize saglık
tesekkurler
Anlamadıgım bır konu var 4 vıteste gıderken bosa alıp frenlemı durmak mantıklı yoksa normal otomobıldekı mantık ıle vıtes kucultulerekmı fren yapmak daha mantıklı?
bılgı veren olursa sevınırım
 
Katılım
11 Ağu 2007
Mesajlar
8
hızlı sen ehliyetini aldınmı? bu motorun bir devri var 1. vitesde 200 km yapamazsın, otomatik olursa makine senin yapmana gerek yok o kendi yapar işini.
aynen arabadaki gibi kardeşim seninle trafikte karşılasmak istemem dogrusu. güvenli sürüsler diliyorum sana
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Elinize saglık
tesekkurler
Anlamadıgım bır konu var 4 vıteste gıderken bosa alıp frenlemı durmak mantıklı yoksa normal otomobıldekı mantık ıle vıtes kucultulerekmı fren yapmak daha mantıklı?
bılgı veren olursa sevınırım

bana kalırsa arabadaki mantık daha iyi ben hem vites küçültüyorum hemde frenliyorum ama acil bir durum oldumu direkt frenlere asılırım:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süper anlatmışsınız ,tşkler.... en zorlandığım konuydu bu durma olayı, artık baya bi iyileştirdim.........
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyvallah usta bu bılgıler vıteslı motorlar ıcın faydalı
 
Katılım
12 Eyl 2008
Mesajlar
1
slm arkadaşlar ben motosiklet sevdasına yeni tutuldum şu an bir motorum yok ilk önce ehliyet alıp daha sonra bu konuda sizlerden bilgi ve tavsiyeler aldıktan sonra uygun bir motor almayı düşünüyorum bu pazar direksiyon sınavım var (14.08.2008)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
slm arkadaşlar ben motosiklet sevdasına yeni tutuldum şu an bir motorum yok ilk önce ehliyet alıp daha sonra bu konuda sizlerden bilgi ve tavsiyeler aldıktan sonra uygun bir motor almayı düşünüyorum bu pazar direksiyon sınavım var (14.08.2008)

hayirli olsun kardes sende caresi bulunmaz hastaliga kapilmissin artik isin yoksa motor deistir o kücük bu yeni cikti bunda su var bunda bu var :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst