Motosikleti tekniğiyle kullanmayı biliyor musunuz?

Katılım
26 Haz 2008
Mesajlar
25
çok tşkr ederim bu bilgiler motorsiklet kulanıcıları için süper ve faydalı başarılarının devamını dilerim...
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
7
Sağol abi allah razı olsun bende bu yaşta motor sürüyorum gerçekten çok güzel bir bilgi. Ellerine sağlık.
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Teşekkürler, Sayın Adminim. Hepsini Teker Teker Dikkatlice Okudum Bu Bizim İçin Çok Yararlı Bir Bilgi Oldu.
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
88
öncelikle bilgiler içinçok teşekkürler. benim kafama takılan birşey var depo niye tamamen dolu olmamalı. max. nekadar olmalı:?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
100
Pek faydalı olmuş.. Allah razı olsun hayretmişsin.. sevabı geçmişlerinin ruhuna dokunsun..
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
bu bilgiler ehliyeti olmayan ve motosiklet kullanmayı bilmeyen insanı dahi sürücü yapabilir bu faydalı bilgiden dolayı çok teşekkürler..
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
5
Bende motorsiklet konusunda bazı önemli bilgileri buradan öğrendim. Teşekkürler arkadaşlar. Şu yaşıma geldim (27), motor tutkuma hep birileri engel oldu, artık kimseyi önüme koymuyorum, Ehliyete yazıldım, motoruma karar kıldım, Ramzey QM250, küçük bir ihtimal de Jinlun JL150-5 olacak inş. Görüşmeler tamam, sizlerin sayesinde de kullanım bilgileri. 14 Nisanda da sınavı geçersek inş. motoru da alır gelirim evime. Birde evin arkasına garaj yaptırıyorum demirden çalınmasın diye. İşte OK!
Hepinize selamlar saygılar hürmetler...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende motorsiklet konusunda bazı önemli bilgileri buradan öğrendim. Teşekkürler arkadaşlar. Şu yaşıma geldim (27), motor tutkuma hep birileri engel oldu, artık kimseyi önüme koymuyorum, Ehliyete yazıldım, motoruma karar kıldım, Ramzey QM250, küçük bir ihtimal de Jinlun JL150-5 olacak inş. Görüşmeler tamam, sizlerin sayesinde de kullanım bilgileri. 14 Nisanda da sınavı geçersek inş. motoru da alır gelirim evime. Birde evin arkasına garaj yaptırıyorum demirden çalınmasın diye. İşte OK!
Hepinize selamlar saygılar hürmetler...

Motor,araba hatta bisiklet tecrüben yoksa 140-150kg lık motorla çok uraşırsın, bu tecrübelerin yoksa mutlaka daha hafif küçük bir 2. elden başlaman daha iyi olur:cat:
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
3
Ellerine Emegine DüsünceLerine biLgiLerine KatkıLarından doLayi Gercekden teSekkür Ederim Sagol Yeni BasLadım bende :)
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
34
Allah yazandan,okuyandan,uygulayandan razı olsun. Bu bilgiler çok yardımcı olacak özellikle durma konusu. Dünyayı yeniden keşfetmek yerine tekniğini öğrenmek daha mantıklı inşallah benim gibi yeni kullanıcılar bu forumları okumadan geçmiyordur. Herkese selamlar, saygılar.
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1
slmalykm 125cc den kurtuldum:) srad 600 biraz fazla olacak ama geçeceğim sıratı:))ayrıca verdiğin bilgiler için çok tşkrlr''
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
22
çok teşekkürler konuyu hortlattım ama çok güzel bir yazı eline koluna sağlık
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
çok teşekkürler konuyu hortlattım ama çok güzel bir yazı eline koluna sağlık

merak edıyordum mkonuyu kım hortlattı diye fakat sende hortlattığın için teşekkürü hak edıyorsun :cat: konuyu yazan admin e de teşekkür ederım bu konuları bılmeyen yada dıkkat etmeyen malesef sürücü arkadaşlarımız cok mesela dün gece ben balkondan en az 35 tane ana caddede kasksız korumasız üstelık bayan artcıları olan hızlı scooter motor lar saydım yazık günah kardeşim sizler henüz durumu kavramamışsınız bu belli ben bu sıcaklarda ful koruma dolaşıyorum üstelık oğlumda ful koruma ile bıner motora en küçük oğlum 4 yaşında hayatta kasksız bınmez yani onun kadar olun bari
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst