zafer ve bora artık tükanı korkutla uğurapay açıyor,ne iş yaşlandınızmı yoksa:mrgreen:
AŞBC = adana (kebap) / şalgam / bici / ciğer :wiinkk:
:queen::queen::queen::queen::queen:
Süper hayal gücü (ama malesef doğru değilale
![]()
eeeeeeeeeeeeee:mrgreen:TGIF in türkçesi :bounce:
Günaydın ciğerlerim... :mrgreen:
Ne varsa gençlerde var, afferin Gökhan ve Alp :rendeer:
Hadi ya :cyclopsan
Thank God It's Friday... İstanbul Etilerde ve Bağdat Caddesinde şubeleri olan, Amerikan mutfağından mönüler sunan restorant zinciri... Abimle gitmişliğim vardır. Siz siz olun sakın kapısından girmeyin. İç çamaşırınızı bile isterler.)
evet gençlerde çok iş var ben telefon mesajlarında yazılan "kib" in anlamını öğrencilerimden öğrendim.
Sen bitmişsin ciğerimale:
VFR 1200 çıkmış, hadi gözün aydın :wiinkk:
VFR 1200 restorant zincirimi vay be cahal kalmışız desene