KIz kulesine karşı Tükkan ahalisi ve caddebostan

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Dün gece Tükkan ahalisinden bir grup ile caddebostan tayfası salacakta buluştu fotoları iftiharla sunar:p

 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Buğün sistem çok ağır olduğu için resimler parça parça gelecek özür
DSCN4849.jpg

DSCN4847.jpg

DSCN4846.jpg

DSCN4845.jpg
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
harbiden güzel bi gece oldu....

köprüden zor da olsa geçtimmmmm......oh be ..
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Gürkan yapma be abi :pale: benim gibi facabook korkakları nasıl baksın . Bizahmet yükleyiver şunları please:rendeer:

merak etme abi burayada atıcam ordaki açılan sayfada bişeyler olsun dedim :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:28 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 AM ----------

harbiden güzel bi gece oldu....

köprüden zor da olsa geçtimmmmm......oh be ..

nasıl geçirdim ama :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Dün gece bir arkadaşımızda siyah beyaz renklerin cazibesine dayanamayıp sınıfını yükseltmeye karar verdi:cat::rendeer:
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
1,121
merak etme abi burayada atıcam ordaki açılan sayfada bişeyler olsun dedim :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:28 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 AM ----------



nasıl geçirdim ama :mrgreen::mrgreen:

o nasıl bi söz yahu :queen:sen olmasan temel abi geçemiycekmiydi :queen:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
merak etme abi burayada atıcam ordaki açılan sayfada bişeyler olsun dedim :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:28 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 AM ----------



nasıl geçirdim ama :mrgreen::mrgreen:

tecrube başka bişi ağa inkar edemem yani...:p:p
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
merak etme abi burayada atıcam ordaki açılan sayfada bişeyler olsun dedim :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:28 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 AM ----------



nasıl geçirdim ama :mrgreen::mrgreen:

Abi avrupa yakasından anaodolu yakasına kadarda ben geçirdim .Temel ilk önce heyecanlandı haliyle ilk defa olduğu için ama sonuna doğru tedirliği kalmadı rahatladı. :p:queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst