Gürkan yapma be abiale: benim gibi facabook korkakları nasıl baksın . Bizahmet yükleyiver şunları please:rendeer:
harbiden güzel bi gece oldu....
köprüden zor da olsa geçtimmmmm......oh be ..
merak etme abi burayada atıcam ordaki açılan sayfada bişeyler olsun dedim :mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:28 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 AM ----------
nasıl geçirdim ama :mrgreen::mrgreen:
harbiden güzel bi gece oldu....
köprüden zor da olsa geçtimmmmm......oh be ..
merak etme abi burayada atıcam ordaki açılan sayfada bişeyler olsun dedim :mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:28 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 AM ----------
nasıl geçirdim ama :mrgreen::mrgreen:
o nasıl bi söz yahu :queen:sen olmasan temel abi geçemiycekmiydi :queen:
merak etme abi burayada atıcam ordaki açılan sayfada bişeyler olsun dedim :mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:28 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 AM ----------
nasıl geçirdim ama :mrgreen::mrgreen: