Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
9
slm arkadaşlar....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:30 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:28 AM ----------

slm arkadaşlar.....sizce şuan türkiyede kaç kişi 600 f kullanıyordur?ne dersiniz?
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
arkadaşlar çok sevdiğim Gümüşümü satıyorum bilginize

model : 2006
renk : gümüş gri
km : 33.500
fiyat : 11.500

0555-483.80.83 den ulaşa bilirsiniz.
lastikleri, zinciri yeni deyişti. 2011 yılına kadar muayene tamamdır.

grnt0176r.jpg
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
Selam arkadaşlar, eşimle çıktığımız 10 günlük tatilin ardından İstanbul'a dönmüş bulunmaktayız. Bugün işe motorla geldim, oldukça özlemişim canavarı. :)

hoşgeldiniz emre, nasıl geçti yolculuk?


bi ara bi buluşma ayarlayalım artık, bu yaz hiç gazlayamadık.
bu teklifim tüm arkadaşlar içindir.

:cat:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
600 f den sonra vfr yanlış bir tercih olur kesinlikle vfr deki ses asla beni tatmin etmedi. hız olarakta aynı duyguyu yaşadım.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
hoşgeldiniz emre, nasıl geçti yolculuk?


bi ara bi buluşma ayarlayalım artık, bu yaz hiç gazlayamadık.
bu teklifim tüm arkadaşlar içindir.

:cat:

Sağolasın iyi geçti Ozan'cım, hoşbulduk :) Gerçekten de senede bir görüşür olduk artık.. Pazar günü caddede olacağız, Görkem'e hoşgeldin buluşması bahanesiyle Old English Pub'da toplanacağız, işin yoksa gelebilirsen gel istersen sen de. :)

Buluşmaya tüm arkadaşlar davetlidir, başlık aşağıdadır:
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/62167-gorkeme-hosgeldin-toplasmasi.html

arkadaşlar çok sevdiğim Gümüşümü satıyorum bilginize

model : 2006
renk : gümüş gri
km : 33.500
fiyat : 11.500

0555-483.80.83 den ulaşa bilirsiniz.
lastikleri, zinciri yeni deyişti. 2011 yılına kadar muayene tamamdır.

Hocam daha yeni aldın yahu:silent: Hayırlısı olsun ne diyelim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:53 PM ----------

600 f den sonra vfr yanlış bir tercih olur kesinlikle vfr deki ses asla beni tatmin etmedi. hız olarakta aynı duyguyu yaşadım.

600F'deki ses, ivmelenme ve top speed tabiiki VFR'de yok, ama tercihini biraz daha rahat ve sakin bir motordan yana kullananlar için bir seçenek olabilir sanırım. :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
beyler haftasonu için istanbula gittim geldim, elbette ki motorla :)
150 km de ortalama 40 tl lik yakıt aldım yol boyunca. epey iyi yaktı motor. ama efendi efendi gitmedim açık söyleyeyim.
max 2.40 gördüm, depo üstü çanta olduğu için motora kapanamadım o zaman da 200 den sonra inanılmaz zor bi sürüş oluyo, boynumu tutucam diye uğraştıom durdum :)
genelde 180 civarı gittim yaklaşık 9-10.000 rpm civarında.

cuma günü istanbula girdim hiç de bi yorgunluk yaşamadım elbette her motorda olan popo uyuşması dışında :)

bu arada istanbul harika bi kent. çok yakın bi okul arkadaşım sağolsun beni epey gezdirdi, cuma akşamı kalamış marina divan sonra geceyi sortie de bitirdik :) ortaköydeki mekanlara bayıldım :) ankarada falan biz yaşamıyomuşuz vallahi. tabi öyle bi yaşama ne kaç gün bütçe dayandırırız o da meçhul :)

velhasıl güzel keyifli çok benzinli bi istanbul gezisi yaptık haftasonu kazassız belasız çok şükür.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
beyler haftasonu için istanbula gittim geldim, elbette ki motorla :)
150 km de ortalama 40 tl lik yakıt aldım yol boyunca. epey iyi yaktı motor. ama efendi efendi gitmedim açık söyleyeyim.
max 2.40 gördüm, depo üstü çanta olduğu için motora kapanamadım o zaman da 200 den sonra inanılmaz zor bi sürüş oluyo, boynumu tutucam diye uğraştıom durdum :)
genelde 180 civarı gittim yaklaşık 9-10.000 rpm civarında.

cuma günü istanbula girdim hiç de bi yorgunluk yaşamadım elbette her motorda olan popo uyuşması dışında :)

bu arada istanbul harika bi kent. çok yakın bi okul arkadaşım sağolsun beni epey gezdirdi, cuma akşamı kalamış marina divan sonra geceyi sortie de bitirdik :) ortaköydeki mekanlara bayıldım :) ankarada falan biz yaşamıyomuşuz vallahi. tabi öyle bi yaşama ne kaç gün bütçe dayandırırız o da meçhul :)

velhasıl güzel keyifli çok benzinli bi istanbul gezisi yaptık haftasonu kazassız belasız çok şükür.

cok güzel bir gezi yapmışssın ,sanırım benzın almak dısında durmadın yolda ne kadar zamanda gittin İstanbula? iyi İstanbul trafiginde kaybolmadın rahat kullanabildinmi şehiriçinde?
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
cok güzel bir gezi yapmışssın ,sanırım benzın almak dısında durmadın yolda ne kadar zamanda gittin İstanbula? iyi İstanbul trafiginde kaybolmadın rahat kullanabildinmi şehiriçinde?

vallahi açıkçası zaman tutmadım ama zaten bi banka işini halletmem gerektiği için boluya girip çıktığım için kesintisiz gidemedim.yemek yedim her benzin aldıktan sonra çay içtim sigara içtim. ama yol esnasında bazen zaman tuttum kaç dakikada kaç km yol aldım diye, o hesaba göre o ölçtüğüm zamanlarda ortalama süratim 180 imiş yani yarım saatte 90 km geride bırakmışım.
istanbulda da doğru düzgün motora binmedim, gider gitmez kadıköy rıhtım caddesine indim orda arkadaşın arabasını bıraktığı otoparka motoru bıraktım pazar günü öğleden sonra da alıp şöyle bi kadıköy fener cadde turu yapıp otobana çıktım geldim. şehir içi kullanımda bi sıkıntı yok zaten aşırı yoğun yerlere girmedim özellikle yol iz bilmediğim için zor oluyo bi de ille sıcakta pişiyosun bi de motorun ısısı şehir içi keyifli olmuyo.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
beyler haftasonu için istanbula gittim geldim, elbette ki motorla :)
150 km de ortalama 40 tl lik yakıt aldım yol boyunca. epey iyi yaktı motor. ama efendi efendi gitmedim açık söyleyeyim.
max 2.40 gördüm, depo üstü çanta olduğu için motora kapanamadım o zaman da 200 den sonra inanılmaz zor bi sürüş oluyo, boynumu tutucam diye uğraştıom durdum :)
genelde 180 civarı gittim yaklaşık 9-10.000 rpm civarında.

cuma günü istanbula girdim hiç de bi yorgunluk yaşamadım elbette her motorda olan popo uyuşması dışında :)

bu arada istanbul harika bi kent. çok yakın bi okul arkadaşım sağolsun beni epey gezdirdi, cuma akşamı kalamış marina divan sonra geceyi sortie de bitirdik :) ortaköydeki mekanlara bayıldım :) ankarada falan biz yaşamıyomuşuz vallahi. tabi öyle bi yaşama ne kaç gün bütçe dayandırırız o da meçhul :)

velhasıl güzel keyifli çok benzinli bi istanbul gezisi yaptık haftasonu kazassız belasız çok şükür.

İstanbul'a ilk gelişindi demek, tüh yahu tam da bizim tarafdaymışsın. Haber verseydin geleceğini, yüzyüze tanışırdık valla. :)
Bu arada, ben de 5 ay kadar Ankara'da kalmıştım bir dönem ve ilk 1 ay geçtikten sonra neredeyse sıkıntıdan çat diye çatlayacaktım.:p Özellikle İstanbul'da yaşayan birinin başka yerde yaşaması çok güç.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
İstanbul'a ilk gelişindi demek, tüh yahu tam da bizim tarafdaymışsın. Haber verseydin geleceğini, yüzyüze tanışırdık valla. :)
Bu arada, ben de 5 ay kadar Ankara'da kalmıştım bir dönem ve ilk 1 ay geçtikten sonra neredeyse sıkıntıdan çat diye çatlayacaktım.:p Özellikle İstanbul'da yaşayan birinin başka yerde yaşaması çok güç.

aslında daha önce de istanbula gittim geldim ama motorla ilk kez geldim. bi de daha önceki gelişlerim genelde üzücü olaylarla doluydu fazla da gezmemiştim. bu kez istanbulun en renkli taraflarını görme fırsatım oldu. bi dahaki sefere tanışırız inşallah. Ankara'ya da bekleriz tabi, ankara sıkıcıdır ama gediklisi olunca buranın yine de bişeyler ayarlıyor idare ediyoruz :)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
600F ime çok ilgi var satmak üzereyim, galiba CBF1000 e karar verdim. Siz ne dersiniz doğrumu karar verdim. Birazda rahatımıza bakalım nasıl olsa hızımızı aldık :mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
600F ime çok ilgi var satmak üzereyim, galiba CBF1000 e karar verdim. Siz ne dersiniz doğrumu karar verdim. Birazda rahatımıza bakalım nasıl olsa hızımızı aldık :mrgreen:

açıkçası cbf serisi hiç test etmedim ama cbr oturuş pozisyonuna alıştıktan sonra daha dik konumda bi motosiklet kullandığım zaman (mesela dün arkadaşımın er6-f iyle epey yol yaptım ) virajda tedirgin olmaya başladığımı hissettim, o da yükseklik farkından ve duruştan kaynaklanıyo zannederim. ama zamanla alışılmayacak bişey olduğunu da sanmam.

bu arada ben olsam cbr serisinden devam eder 1100xx blackbird alırdım.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
açıkçası cbf serisi hiç test etmedim ama cbr oturuş pozisyonuna alıştıktan sonra daha dik konumda bi motosiklet kullandığım zaman (mesela dün arkadaşımın er6-f iyle epey yol yaptım ) virajda tedirgin olmaya başladığımı hissettim, o da yükseklik farkından ve duruştan kaynaklanıyo zannederim. ama zamanla alışılmayacak bişey olduğunu da sanmam.

bu arada ben olsam cbr serisinden devam eder 1100xx blackbird alırdım.

çok doğru söylüyon, ama alıştıktan sonra fark etmez. 1100xx blackbird aslında güzel bi motor ancak tarz değiştirmek istiyorum :bounce:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Kankalar bu gün aklıma bir fikir geldi ve boş zamanım vardı biraz gümüşle zaman geçirim dedim bakın ortaya ne çıktı :)


önce

grnt0145.jpg


sonra

grnt0207.jpg

grnt0203.jpg

grnt0205.jpg
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
aslında daha önce de istanbula gittim geldim ama motorla ilk kez geldim. bi de daha önceki gelişlerim genelde üzücü olaylarla doluydu fazla da gezmemiştim. bu kez istanbulun en renkli taraflarını görme fırsatım oldu. bi dahaki sefere tanışırız inşallah. Ankara'ya da bekleriz tabi, ankara sıkıcıdır ama gediklisi olunca buranın yine de bişeyler ayarlıyor idare ediyoruz :)

İnşallah diyelim. :)

600F ime çok ilgi var satmak üzereyim, galiba CBF1000 e karar verdim. Siz ne dersiniz doğrumu karar verdim. Birazda rahatımıza bakalım nasıl olsa hızımızı aldık :mrgreen:

Bence yerinde bir karar, bir arkadaşım kullanıyor ve çok memnun. VFR de olabilirdi ama CBF biraz daha rahat ve masrafsız bir motor tabiiki, pişman olacağını sanmıyorum.

evet abi hava kalmış azıcık :) ya acemiyiz işte çaktırmaa :wiinkk: ama git gide usta olacaz:bounce:

Güzel olmuş eline sağlık, bir de zincir korumasını kaplayabilirsin mesela. :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
evet abi hava kalmış azıcık :) ya acemiyiz işte çaktırmaa :wiinkk: ama git gide usta olacaz:bounce:

bence çamurlukta pek iyi ndurmuyo karbon folyo onun dışında güzel olmuş, dreamdarkın dediği gibi zincir koruma plastiğine de yakışır hem uygulaması da kolay olur.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
vallahi açıkçası zaman tutmadım ama zaten bi banka işini halletmem gerektiği için boluya girip çıktığım için kesintisiz gidemedim.yemek yedim her benzin aldıktan sonra çay içtim sigara içtim. ama yol esnasında bazen zaman tuttum kaç dakikada kaç km yol aldım diye, o hesaba göre o ölçtüğüm zamanlarda ortalama süratim 180 imiş yani yarım saatte 90 km geride bırakmışım.
istanbulda da doğru düzgün motora binmedim, gider gitmez kadıköy rıhtım caddesine indim orda arkadaşın arabasını bıraktığı otoparka motoru bıraktım pazar günü öğleden sonra da alıp şöyle bi kadıköy fener cadde turu yapıp otobana çıktım geldim. şehir içi kullanımda bi sıkıntı yok zaten aşırı yoğun yerlere girmedim özellikle yol iz bilmediğim için zor oluyo bi de ille sıcakta pişiyosun bi de motorun ısısı şehir içi keyifli olmuyo.

birdahakine boluya gelirsen bolu mt ye yaz seni karsılayalım ufak sana ufak bi gölcük yada abant turu yaptırım biraz oksijen aldırım öyle yollayalım istanbula su an motorum yok ama cok kısa bi süre içinde olcak..bu teklifim sadece senin için değil bütün mt ailesi içindir..ankara istanbul arasında oldugumuz için birçok arkadasımız burdan geçiyor ama hiç haber veren yok..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst