- Katılım
- 2 Eyl 2006
- Mesajlar
- 344
merhaba gökhan bir şey sorcaktım ybr ile kac km yol yaptın birden 600 luk bir motora binmek kolay olmicak senin için...
15 bin küsür yol yaptım az mı
merhaba gökhan bir şey sorcaktım ybr ile kac km yol yaptın birden 600 luk bir motora binmek kolay olmicak senin için...
Selam arkadaşlar, eşimle çıktığımız 10 günlük tatilin ardından İstanbul'a dönmüş bulunmaktayız. Bugün işe motorla geldim, oldukça özlemişim canavarı.![]()
hoşgeldiniz emre, nasıl geçti yolculuk?
bi ara bi buluşma ayarlayalım artık, bu yaz hiç gazlayamadık.
bu teklifim tüm arkadaşlar içindir.
:cat:
arkadaşlar çok sevdiğim Gümüşümü satıyorum bilginize
model : 2006
renk : gümüş gri
km : 33.500
fiyat : 11.500
0555-483.80.83 den ulaşa bilirsiniz.
lastikleri, zinciri yeni deyişti. 2011 yılına kadar muayene tamamdır.
600 f den sonra vfr yanlış bir tercih olur kesinlikle vfr deki ses asla beni tatmin etmedi. hız olarakta aynı duyguyu yaşadım.
beyler haftasonu için istanbula gittim geldim, elbette ki motorla
150 km de ortalama 40 tl lik yakıt aldım yol boyunca. epey iyi yaktı motor. ama efendi efendi gitmedim açık söyleyeyim.
max 2.40 gördüm, depo üstü çanta olduğu için motora kapanamadım o zaman da 200 den sonra inanılmaz zor bi sürüş oluyo, boynumu tutucam diye uğraştıom durdum
genelde 180 civarı gittim yaklaşık 9-10.000 rpm civarında.
cuma günü istanbula girdim hiç de bi yorgunluk yaşamadım elbette her motorda olan popo uyuşması dışında
bu arada istanbul harika bi kent. çok yakın bi okul arkadaşım sağolsun beni epey gezdirdi, cuma akşamı kalamış marina divan sonra geceyi sortie de bitirdikortaköydeki mekanlara bayıldım
ankarada falan biz yaşamıyomuşuz vallahi. tabi öyle bi yaşama ne kaç gün bütçe dayandırırız o da meçhul
velhasıl güzel keyifli çok benzinli bi istanbul gezisi yaptık haftasonu kazassız belasız çok şükür.
cok güzel bir gezi yapmışssın ,sanırım benzın almak dısında durmadın yolda ne kadar zamanda gittin İstanbula? iyi İstanbul trafiginde kaybolmadın rahat kullanabildinmi şehiriçinde?
beyler haftasonu için istanbula gittim geldim, elbette ki motorla
150 km de ortalama 40 tl lik yakıt aldım yol boyunca. epey iyi yaktı motor. ama efendi efendi gitmedim açık söyleyeyim.
max 2.40 gördüm, depo üstü çanta olduğu için motora kapanamadım o zaman da 200 den sonra inanılmaz zor bi sürüş oluyo, boynumu tutucam diye uğraştıom durdum
genelde 180 civarı gittim yaklaşık 9-10.000 rpm civarında.
cuma günü istanbula girdim hiç de bi yorgunluk yaşamadım elbette her motorda olan popo uyuşması dışında
bu arada istanbul harika bi kent. çok yakın bi okul arkadaşım sağolsun beni epey gezdirdi, cuma akşamı kalamış marina divan sonra geceyi sortie de bitirdikortaköydeki mekanlara bayıldım
ankarada falan biz yaşamıyomuşuz vallahi. tabi öyle bi yaşama ne kaç gün bütçe dayandırırız o da meçhul
velhasıl güzel keyifli çok benzinli bi istanbul gezisi yaptık haftasonu kazassız belasız çok şükür.
İstanbul'a ilk gelişindi demek, tüh yahu tam da bizim tarafdaymışsın. Haber verseydin geleceğini, yüzyüze tanışırdık valla.
Bu arada, ben de 5 ay kadar Ankara'da kalmıştım bir dönem ve ilk 1 ay geçtikten sonra neredeyse sıkıntıdan çat diye çatlayacaktım.Özellikle İstanbul'da yaşayan birinin başka yerde yaşaması çok güç.
600F ime çok ilgi var satmak üzereyim, galiba CBF1000 e karar verdim. Siz ne dersiniz doğrumu karar verdim. Birazda rahatımıza bakalım nasıl olsa hızımızı aldık :mrgreen:
açıkçası cbf serisi hiç test etmedim ama cbr oturuş pozisyonuna alıştıktan sonra daha dik konumda bi motosiklet kullandığım zaman (mesela dün arkadaşımın er6-f iyle epey yol yaptım ) virajda tedirgin olmaya başladığımı hissettim, o da yükseklik farkından ve duruştan kaynaklanıyo zannederim. ama zamanla alışılmayacak bişey olduğunu da sanmam.
bu arada ben olsam cbr serisinden devam eder 1100xx blackbird alırdım.
Güzel olmuş ama bazı yerlerde hava boşlukları var galiba :bounce:
aslında daha önce de istanbula gittim geldim ama motorla ilk kez geldim. bi de daha önceki gelişlerim genelde üzücü olaylarla doluydu fazla da gezmemiştim. bu kez istanbulun en renkli taraflarını görme fırsatım oldu. bi dahaki sefere tanışırız inşallah. Ankara'ya da bekleriz tabi, ankara sıkıcıdır ama gediklisi olunca buranın yine de bişeyler ayarlıyor idare ediyoruz![]()
600F ime çok ilgi var satmak üzereyim, galiba CBF1000 e karar verdim. Siz ne dersiniz doğrumu karar verdim. Birazda rahatımıza bakalım nasıl olsa hızımızı aldık :mrgreen:
evet abi hava kalmış azıcıkya acemiyiz işte çaktırmaa :wiinkk: ama git gide usta olacaz:bounce:
evet abi hava kalmış azıcıkya acemiyiz işte çaktırmaa :wiinkk: ama git gide usta olacaz:bounce:
vallahi açıkçası zaman tutmadım ama zaten bi banka işini halletmem gerektiği için boluya girip çıktığım için kesintisiz gidemedim.yemek yedim her benzin aldıktan sonra çay içtim sigara içtim. ama yol esnasında bazen zaman tuttum kaç dakikada kaç km yol aldım diye, o hesaba göre o ölçtüğüm zamanlarda ortalama süratim 180 imiş yani yarım saatte 90 km geride bırakmışım.
istanbulda da doğru düzgün motora binmedim, gider gitmez kadıköy rıhtım caddesine indim orda arkadaşın arabasını bıraktığı otoparka motoru bıraktım pazar günü öğleden sonra da alıp şöyle bi kadıköy fener cadde turu yapıp otobana çıktım geldim. şehir içi kullanımda bi sıkıntı yok zaten aşırı yoğun yerlere girmedim özellikle yol iz bilmediğim için zor oluyo bi de ille sıcakta pişiyosun bi de motorun ısısı şehir içi keyifli olmuyo.