- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
Talipleri için listemi yapmış :queen::queen:
şansını zorlama adını en siliğinden yazmıyalım ayakkabı altına
Talipleri için listemi yapmış :queen::queen:
şansını zorlama adını en siliğinden yazmıyalım ayakkabı altına![]()
Senin yaptığını yaptım kötümü ettik ikinciyi istemekle.![]()
Banu yapmaz öyle şey
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:36 PM ----------
Bu söze yenge ikinci gözlüğünde hakkından gelir..:mrgreen:
Sen öyle san yapar mıyım yapmaz mıyım... :queen:
Allah Allah şahitlerim var.terbiyesiz ben hiç bi zaman ikinci istemedim...
Tamamda Özellikle niye beraber yemeye gidiyoruz diyorsun.künefe:cat:
Banu yapmaz öyle şey
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:36 PM ----------
Bu söze yenge ikinci gözlüğünde hakkından gelir..:mrgreen:
Sende mi ! Brütüs yenge :salut::salut:
Allah Allah şahitlerim var.
Tamamda Özellikle niye beraber yemeye gidiyoruz diyorsun.:mrgreen:
Düşmanı uzakta aramaya gerek yok.:queen: Hem yedeğini bilem yaptırdım gözlüğün.
Allah Allah şahitlerim var.
Tamamda Özellikle niye beraber yemeye gidiyoruz diyorsun.:mrgreen:
Düşmanı uzakta aramaya gerek yok.:queen: Hem yedeğini bilem yaptırdım gözlüğün.
:queen::queen::queen:Brütüs kim be ben BANU yengen... :mrgreen:
Niye açıklayayımki hepsini banlat değilmi.kim lan şahidin....
adam memleketi neresi bi düşün bilir o kıymetini künefenin:bounce:
Ben çıkıyorum herkese iyi akşamlar...
:queen::queen::queen:
Niye açıklayayımki hepsini banlat değilmi.
Tamam abi anladımda buraya kadar normal ama özelikle ikiniz niye gidiyorsunuz.Beni bir aydınlatırmısın.:queen:
canım diloşu istedi oldumu korkut![]()
İşte bu abi niye uzatıyorsunki :queen:
dolansın biraz canım:queen:
Şimdi bir şey söyleyeceğimde çekiniyorum..Ne dolanacak kime dolanacak :queen:
bırak banlan mıyalım şindi:wiinkk:
Nişan' a SON 3 GÜN...
sıkıntı basmasın rahat ol:rendeer: