B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Çok rahatım.... ::baaas:: ::baaas:: ::huuuh:: ::xtongue: ::153:: ::156:: ::comico:: ::pulp:: ::deliir::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:45 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:44 AM ----------



Çok Çalışıyor çoookkk... :mrgreen: :mrgreen:

bilirim bilirim :queen:
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
ya taktın adama sende he...:p öğrenci adamdır gariban adamdır...ama Boğaziçilidir...seni zekasıyla hırpalar...:queen:

bende iki tane tişört var biri etiketli biri etiketsiz ama ben en çok etiketsizi seviyorum...
heeee yanlış anlama bende de var o etiketten bir tane...
bu arada daha takmadım...
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
mtye yazmaktan nişana ne zaman vakit ayırıcan yenge...:p 1 dakkaya kalmaz cevap geliyor maşallah...nişanda yanında laptop olursa şaşmam...:)

Her an herşeye açık olabilirsiniz, şaşılacak bir durum yok... :mrgreen:

laptopa gerek kalmıycak tüm dostları yanında olucak zaten :p

Aynen canım katılıyorum sana... :cat: :rendeer:

valla yıkılır ortalık...bu ekip salonu yıkar eğlenceden halaydan...:p

Sizde gelin hep beraber eğlenelim...

hakaten ya yapsak mı :p

Nişan sahaplarına sorsak...:p

Ben bilmem beyim bilir... :mrgreen: :mrgreen:

sende gel bilader...
ama kankalarından biri gelirse kavga çıkar...

ya taktın adama sende he...:p öğrenci adamdır gariban adamdır...ama Boğaziçilidir...seni zekasıyla hırpalar...:queen:
::unsure:: ::unsure:: ::unsure::
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
Her an herşeye açık olabilirsiniz, şaşılacak bir durum yok... :mrgreen:



Aynen canım katılıyorum sana... :cat: :rendeer:



Sizde gelin hep beraber eğlenelim...





Ben bilmem beyim bilir... :mrgreen: :mrgreen:




::unsure:: ::unsure:: ::unsure::

adam haklı banucuk...
eleman gitmiş okumuş ama okuduğunu anlamamış...
ama ben ona anlatıcam...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst