- Katılım
- 2 Ara 2008
- Mesajlar
- 4,410
- Konu Yazar
- #801
sıkıntı basmasın rahat ol:rendeer:
Çok rahatım.... ::baaas:: ::baaas:: ::huuuh:: ::xtongue: ::153:: ::156:: ::comico:: :
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:45 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:44 AM ----------
emre ortalarda yok ona basmış galiba...
Çok Çalışıyor çoookkk... :mrgreen: :mrgreen: