B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
esin bakma öyle yaz sende canım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:06 PM ----------

Benimde haberim yok bende gelicem neden abana kimse yarın akşam toplanıyoruz demedi..??? :silent:

sinir etmeyin adamı ya topikmi açayım dükkan da yazıyoruz ya:bounce:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
cadi_hexe.jpg

cadı seninle yemege çıkalım mı
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Beni eşime ispiyonlayan Çağlaya.Ayfere.ve dilaver abiye buradan sitemlerimi gönderiyorum.:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst