B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
terbiyesiz ben hiç bi zaman ikinci istemedim...
Allah Allah şahitlerim var.:p
Tamamda Özellikle niye beraber yemeye gidiyoruz diyorsun.:p:mrgreen:
Banu yapmaz öyle şey:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:36 PM ----------



Bu söze yenge ikinci gözlüğünde hakkından gelir..:mrgreen:

Düşmanı uzakta aramaya gerek yok.:queen: Hem yedeğini bilem yaptırdım gözlüğün.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst