Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Ben uzun süre rölesiz kullandım zaten motoru. Röle kulanmadan hiçbir sıkıntı yaşanmıyor merak etmeyin. Röle ile ışık daha güçlü oluyor sadece. Birde tesisatın ısınıp yanmasını engelliyormuş sanırım.

Topuk vitesi tabiki takılabilir bu motorlarada ama önemli olan o aparatı bulmak :)
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
41
pazartesi gitcem bakalım galeriye ya kkeway yada ledow alıcaz birisini. savaş abi 50 msj atmadığımdan özel msj atamıyomuşum:) sen bana özelden numaranı versen ben seni ararım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:36 AM ----------

savai abi ciddi ciddi pazartesi bi chopperımız olucak allahın izniyle.öncel motor aksaraydaki land cruiser ı 24 ay taksitle vercem dedi ayda 270e geliyo

motosikletcim de yüksel beyde 18ay taksitle ayda 240 a vercem dedi ledow u.çok muallakta kaldım. truvam var elimde patladı 3 yaşında.manifoltunu bile bulamıyorum.ledow uygun elimde patlamasından korkuyorum.kafayı yicem
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pazartesi gitcem bakalım galeriye ya kkeway yada ledow alıcaz birisini. savaş abi 50 msj atmadığımdan özel msj atamıyomuşum:) sen bana özelden numaranı versen ben seni ararım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:36 AM ----------

savai abi ciddi ciddi pazartesi bi chopperımız olucak allahın izniyle.öncel motor aksaraydaki land cruiser ı 24 ay taksitle vercem dedi ayda 270e geliyo

motosikletcim de yüksel beyde 18ay taksitle ayda 240 a vercem dedi ledow u.çok muallakta kaldım. truvam var elimde patladı 3 yaşında.manifoltunu bile bulamıyorum.ledow uygun elimde patlamasından korkuyorum.kafayı yicem

LEDOW alma.elinde patlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Trakya'da mator derler,motora.
Dün verdiğimiz ani bir kararla saat 14.00 e marşa bastık,21.40 ta geri döndük
Zaman kısıtlı olunca orman,dağ,manzara fotoğraflarına fazla zaman ayıramadık
Matorcular;Timur,Savaş,Ömer
Matorlar: 2 Roadstar ve 1 F650Gs
Rota :Çorlu,Velimeşe,Yanıkağıl,Saray,Vize,Demirköy,İğneada,Beğendik Köyü
Toplam km:300,yolda kaybolan Ömer 305 km yaptı.


aslı Manyetik ama yazdıkları "MANYATIK"alan hatırası;
Gerçekte manyetik alan filan yok,Dağlarda ine çıka neresi yokuş,neresi iniş insan şaştığından göz yanılmasını yıllar önce Uğur Dündar ballandıra ballandıra anlatınca bu sıradan olayı "efendim orada manyetik alan var,arabaları yukarı doğru çekiyo" filan dendi.Yolun ortasına su terazisini koyunca gerçek anlaşılıyor
"Manyatik alan" ama biz akıllı sayıyoruz kendimizi yine de:)




İğneada'ya gidene kadar F650Gs in sis lambaları sarsıntıda gevşemiş,ve bir tanesi düşmüş:Tanesi 1 Euro olan civata yerine nalburdan aldığım 10 kuruşluk demir bir civata taktıktan sonra Beğendik istikametine devam ettik.
İğneada çıkışında Jandarma ekibi durdurdu,Ömer'e bir alaka,bir alaka sormayın:)
bize de kask taktığımız için ayrıca teşekkür ettiler.
Beğendik köyünde harika bir Karadeniz kumsalındayım.

Arkada görülen köy Bulgaristan'ın Rezova Köyü,

Ne kadar yakın değil mi?
Biz fotoğrafları yaklaşık 1,5 km den çektik,ama Türk sınırı ile arasında sadece bir dere var,derenin bir yakasında Beğendik köyü,öbür yakasında Rezova köyü,
Sınırda bir askeri birlik var,izin alındığında dereye kadar inip,karşı kıyıda mangalda pişen domuz pirzolalarının kokusu bile duyulabilir.





Köydeki yapıların güzelliğine özellikle dikkat ediniz,Trakya'nın sınır köyleri,ıssız,düzensiz,sürekli göç verdiği için nüfusu azalan ve bakımsız köyler olduğu halde karşısı son derece medeni bir görünüm içinde,altı çizili olan yer köyün kilisesi muhtemelen.


işte orası Avrupa Birliği:)
[img=http://img146.imageshack.us/img146/8117/pict00331.jpg]

[img=http://img146.imageshack.us/img146/8117/pict00331.jpg]
fotoğrafları çektiğimiz kumsal böyle bir yer işte:



ileride tepenin üzerindeki çardağa dikkat

çardağı boş bulabilirseniz,doyumsuz bir manzara eşliğinde akşam yemeği yiyebilirsiniz.

sahildeki seksi irkek ömersirin:)

depoları fulleme zamanı:)

dönüşte yaptığımız hesaba göre
Roadstar'lar km de 10 kuruş,F 650 10,8 kuruş yaktı.
Rota'nın yaklaşık 170 km lik kısmı dağlardan geçiyor,oldukça zorlu bir yol ve gidiş ve dönüşte 10 ar dakikalık molalara rağmen Roadstar'lar av peşinde tazı misali F650Gs in peşinden geldi.
Boşuna mı diyoruz;" Roadstar parasına göre gerçekten iyi motordur" diye.

Geçen yıl Uçmakdere yolunda ömer le beraber geçtiğimiz zorlu yolculuk da bu kadar güzeldi
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
iyi akşamlar arkadaşlar.
savaş abi çok güzel gezi olmuş elinize sağlık.

ben cumartesi nöbetçiydim.motorla gittim nöbete.bizim oraya geçici görevle gelen bir arkadaşın da motoru olduğunu söylediler ve bindim motora gittim tanışmaya.bir de ne göreyim,motoru roadstarmış :) hemen oturduk başladık sohbete.o benim motorla bir tur attı,bende roadstarla bir tur attım.süleymanın dediği gibi roadstarın selesinin gv250 ye göre daha konforlu olduğunu farkettim.

işte roadstar ve gv250 buluşması...







 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
roadstar ile gv250 yan yana durunca gv 250 tam klasik chopper çizgilerine sahip bir motor olarak duruyor roadstar ise daha bir spor çevik duruyor bence o yüzden roadstara ben yan deri çantaları falan yakıştıramıyorum roadstara daha çok spor cruiser aksesuarları gidiyor bence.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Zaten dediğiniz gibi. Roadstar sport cruiser, Gv 250 ise classic model cruiserdır.

Sizin buluşmada arkadaşın motorunda gidonu çok yukarı kaldırmışlar. Roadstar ın gidonu kartal gidon ama bu şekilde kartal gidon özelliği kalmamış. Fakat aynalara bayıldım. Aynı aynalardan arıyorum ama henüz bulamadım.

Roadstara da çanta yakışıyor ama bu üzerinde ki çantalar yakışmamış. Bir arkadaş taktırmıştı armodenin güzel bir modeli çok yakışmıştı motora. http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=45500
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zaten dediğiniz gibi. Roadstar sport cruiser, Gv 250 ise classic model cruiserdır.

Sizin buluşmada arkadaşın motorunda gidonu çok yukarı kaldırmışlar. Roadstar ın gidonu kartal gidon ama bu şekilde kartal gidon özelliği kalmamış. Fakat aynalara bayıldım. Aynı aynalardan arıyorum ama henüz bulamadım.

Roadstara da çanta yakışıyor ama bu üzerinde ki çantalar yakışmamış. Bir arkadaş taktırmıştı armodenin güzel bir modeli çok yakışmıştı motora. http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=45500

Ayna alacaksanız,karartmalı ayna alın,geçen aksam omer'in motor tam arkamdaydı,70 km boyunca gözümü aldı.
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
92
Hafta sonunu motou ile gezenlere bende katıldım. Hanımla beraber bir çift arkadaşlarla Erzincan'a 35 km uzaklıkta fırat kenarında balık tutmaya gittik. Onlarda da BMW R800 vardı. Eski yunus motorlarından. 6 yaşındaki kızımızı ekmek biraz zor oldu, tekzesine kuzenlerine bıraktık fakat, buruk bir şekilde yola koyulduk. 25 km asfalt yolda gidildi. 6-7 km stabilize yol vardı. gerikalan 2 km de sırf taşlı killi dere yatağı idi. Motor asfaltta süper, hiç bir problemi yok. Stabilizede de 30-40 km süratle çok rahat, konforlu ve tehlikesiz gidilebiliyor. Benim gibi bir acem içinse o dere yatağı olan yerlerde bile benim eksikliklerimi motor rahatlıla kapattı. Belık tutamasakta (hava kapalıydı çünkü) güzelce pikniğimizi yaptık. ara sıra yağmur çiselese de pikniğimizi bozmadı. Fakat akşam 7 gibi dönüşte yolda ara ara sağnak yağışa rastladık. Oda bizim kızın ahı tuttu heralde :( Yağmurluğum olmasına rağmen pantolon kısmı dizden aşağısı sırılsıklam oldu. Ama yine de güzel bir gezi oldu bizim için. İlk başta hanım motorsiklete sıcak bakmasa da o özgürlüğün tadını yavaş yavaş hissetmeye başladı. Cep elefonumun hafızasının doluluğunu sonrada farkettim. Çektiğim fotoğrafların hiç birini kaydedememişim. Fakat arkadaşlarda foto makinesi vardı onlardan alıp sizlerle de paylaşmayı düşünüyorum .Herkese iyi ve kazasız sürüşler :cat:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Roadstarların kullanımı gerçekten çok keyif verici. Bu özelliği de sanırım yılların tecrübesi olan Yamaha Virago nun kopyası olmasından kaynaklanıyor. Yıllar öncesinden üretilip üzerinde hertürlü ince hesap yapılmış olan viragoların halen tutulması da aynı sebepten olsa gerek.

Roadstarı il aldığım yıllarda ön maşanın hafif olması ağırlığın arka tarafta olması motorun büyük eksisi diye düşünüyordum ama bu benim acemiliğimden kaynaklandığını zamanla öğrendim. Ben bu motoru kullanırken keyif alıyorum ve insan keyif aldığı motoru kullanmalı diye düşünüyorum.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ne Bisanmış be...pehh...:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:02 PM ----------

Roadstarların kullanımı gerçekten çok keyif verici. Bu özelliği de sanırım yılların tecrübesi olan Yamaha Virago nun kopyası olmasından kaynaklanıyor. Yıllar öncesinden üretilip üzerinde hertürlü ince hesap yapılmış olan viragoların halen tutulması da aynı sebepten olsa gerek.

Roadstarı il aldığım yıllarda ön maşanın hafif olması ağırlığın arka tarafta olması motorun büyük eksisi diye düşünüyordum ama bu benim acemiliğimden kaynaklandığını zamanla öğrendim. Ben bu motoru kullanırken keyif alıyorum ve insan keyif aldığı motoru kullanmalı diye düşünüyorum.

ailecek keyifle kullanıyoruz der gibi...:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Çekemeyenler varrrr :)

anten takıcam çekemiyom ya...:queen: ya kanka senin bu vites olayını görünce kendi makinama daha bi aşık oldum...işçilik kalitesi gerçektende düşük...bence sen doğuştan çapırcı olduğunu sanan bir Tarzansın...yani seni aslanların büyüttüğünü sanıyorsun...:p
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
anten takıcam çekemiyom ya...:queen: ya kanka senin bu vites olayını görünce kendi makinama daha bi aşık oldum...işçilik kalitesi gerçektende düşük...bence sen doğuştan çapırcı olduğunu sanan bir Tarzansın...yani seni aslanların büyüttüğünü sanıyorsun...:p

Traktör şöförüne mercedes verirsen ne yapar ne marşını bulur ne vitesi nasıl değiştireceğini :)

Tarzanı aslanlarmı büyütmüştü bu arada :)

Anlaşılan halen yuttuğun tozların etkisinde kalmışsın. Biliyorsun seninle kapıştığımızda acemi motorcuydum korkudan gaza basamıyordum. İstersen yenileyelim şu drag ı ne dersin :queen:

Çakma makma diye çan çin diye dalga geçiyorsun da bu ce be fe ler acaba nerede üretiliyor. mey din çineee mi yazıyodu o motorda :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka olayı cbf roadstar sidik yarışına çekmek gereksiz...bu hata olur...kulvarlar başka...ben senin en azından bir vırago albilmeni isterim...gerçektende bir dragstara shadova binsen o motöre bir daha binmeye tövbe edersin...abi benim makina sessiz yolların efendisi amacı ulaşım olan bir alet gösterişsiz...seninki traktör gürültü koparan bir iki tekerlekli baş belası...:p
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
kanka olayı cbf roadstar sidik yarışına çekmek gereksiz...bu hata olur...kulvarlar başka...ben senin en azından bir vırago albilmeni isterim...gerçektende bir dragstara shadova binsen o motöre bir daha binmeye tövbe edersin...abi benim makina sessiz yolların efendisi amacı ulaşım olan bir alet gösterişsiz...seninki traktör gürültü koparan bir iki tekerlekli baş belası...:p

Kanka bizim motorlar da sessiz fabrika çıkışı tabi :) Ben özellikle onu tır gibi yaptırdım. Haftasonları bir dere kenarına geçip motoru çalıştırıp onun sesinde rakı içiyorum.

Dragstara da bindim ama yinede roadstarımın yeri ayrı. Hem dragstar da neymiş en güzeli benim olanı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst