- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,090
Ben uzun süre rölesiz kullandım zaten motoru. Röle kulanmadan hiçbir sıkıntı yaşanmıyor merak etmeyin. Röle ile ışık daha güçlü oluyor sadece. Birde tesisatın ısınıp yanmasını engelliyormuş sanırım.
Topuk vitesi tabiki takılabilir bu motorlarada ama önemli olan o aparatı bulmak
Topuk vitesi tabiki takılabilir bu motorlarada ama önemli olan o aparatı bulmak



















