Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
(#1)
darkrose



Online
Mesajlar: 6
Üyelik tarihi: 21-06-09
Bulunduğu yer: fethiye
Motosikleti: cbf 150
cbf 150 motor çalışmıyor - Dün, 21:42 PM

--------------------------------------------------------------------------------


arkadaşlar geçtiğimiz cuma 0km cbf 150 aldım cumartesi günü tes etmek için yola çıktım 20 km sonra birden durdu ve çalışmadı. servis allahtan açıkmış çağırdım çektiler üst kapağı açtılar içinden yağla karışık metal talaş çıktı. pazartesi tamir edelim dediler bende ısrarla yeni motor vermelerini istedim.

haksızmıyım yada ne yapmam gerekir???


Sana en az bunun gibi 50 mesaj daha bulurum. Sen de bana Roadstar hakkında 3 mesaj gösterirmisin ?_?_?_?_?_?_?
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
16100 km :cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan eet arkadaşlar tam tamına bir çinliyle 16100 km :D bide 10000 bini geçmez dıyolardı ben bunla 50 bın de yaparım evellallah :)) nasılsınız bakalım roadstarcılar
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
kadir hoşgeldin.maşallah allah daha nice kmler yaptırsın inşallah.yoktun bayadır.izmirdeydin galiba :)

süleyman gösterdiğin çanta çok hoşuma gitti.sipariş vereceğim hemen :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bu çanta benim de çok hoşuma gitti ama fiyatı çok yüksek. Arkadaş bu çantayı Pınarhisar dan 100 TL ye aldı daha yeni. Aküyü yeniledikten sonra bende istiyorum kısmetse bu çantalardan :)

Kadir hoşgeldin aramıza tekrar. 16100 de birşeymi daha kaç km ler yapıcaz biz bu motorla. Çekemeyenler çatlasın :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Aynı çanta zaten ben aldığı çantayı netten buldum da size linkini verdim. O çanta da armode içi plastik dolgu ile kaplı. Güzel bir çanta.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Dükkanın adresini biliyorum ama telefonunu bilmiyorum. Telefon bilgilerini aldıktan sonra buraya yazarım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Neyse ne ?
varsın içi boş manken gibi olsun,
kuru güzellik olsun.
Üç kuruşa gösterişli cruiser bizde.
Arızasız motor bizde,
Km de 10 kuruş yakıyo sadece
yedek yağ bidonu taşımıyoruz çünkü yağ yakmıyor
Km de 10 kuruş yakıyor sadece
eşşekler gibi gidiyor,dağ yollarında 150 km yi 10 dakka mola ile geçiyor
ama havasından geçilmiyor
Aniden cebimizden 500 kayme çıkmıyor ki
başkalarının motoruna b.k atalım.
haliyle bizim şikayetimiz yok.

ne demek neyse Savaş Efendü...:bounce:

gerçeklerin tokadını yiyince hemen çamura bağlamaya çalışmışsınız durumu...3 kuruşa 5 köfte dersen saygı duyarım...ama abartırsanız karşınıza çıkarım...:bounce:




fesatlıktan barsakların bozuldu dimi nereye gidiyorsun?
Aynı fabrika Yamaha'ya V-star ı üretiyorsa soy kütüğü olmaz:)
Aerodinamiği olmaz.
Çapır alamıyoruz,buna razıyız napalım.
Garibanlık her yerde var elin Kanadalısı'da bunu alıyor,Amerikalısı da
bakınız yamaha kanada dan v-Star 250.
bakınız americanlifan.com


aynı fabrika istese daha kaliteli mal gönderecekde BİSAN istediği için bu

hilkat-ı garibeye binmek zorunda kalıyor garibim Türk Tüketicisi...

Çakma tabiki zaten herkez bunu bilerek alıyor. Yamaha Virago çakması ve Yamaha Viragonun özelliklerini taşıyan bir motor.

ne özelliği len kekoro...sadece görüntü çakması...motor dizaynı alaşım kalitesi aynı olurmu huerto...:queen:

İşçilik sıfır diyorsun da elimizde kalan bir parçası olmadı çok şükür :) Senin elinde kalan kaç parça oldu ?

elde kalmadı ama uzun yola çıkarsan eline alıcan...az kaldı...param yok diye ağlıyon hanımdan izin alamıyon motor yatıyo az gezsen sağlam bi yeri olmadığını görücen ya...3000 km kullanmışlığın var bide motörcüyüm diye geçiniyosun...de get bre zındık..

Tork sıfır diyorsun. Yokuş yukarı beraber çıkmaya başlayabiliriz istersen. Ben bu motorla 2 kişi yokuşta bindim ve vites yükseltmeye devam ederek yokuşu çıktım.


o motor hacmi ben sana diyim 200 cc ya var ya yok...sen gerçek 250 viragoya binseydin anlardın beni...



Herkes parasına göre motora biniyor bu da bir gerçek. Benim bütçem bu ve bunun gibi birçok motora yetiyorken ben gittim de özellikle Roadstar ı seçtim ve sorunsuz olarak kullanıyorum.

parasına göre derken sen hep ağlıyon...olm para yetmiyosa hafta sonları aylak aylak gezineceğine ek iş yap...trafikte su sat cam sil boyacılık yap...bişiler yap yeter ki ağlama...:queen:

Makinanın soy kütüğü yok diyorsun. Lifan firması Yamaha Viragonun motorunu üreten firma Lifan firmasını bir araştırmanı öneririm. Özellikle youtube de lifan yazıp arattır. Adamların ürettiği arabaların ve motorların videolarını bulacaksın. Üstelik dünyanın heryerinden motorlarının videoları var.

Lifanda çakma bir firma...fason üretim yapan kekorolardan farksız...taş yerinde ağırdır derler...Asyada namı vardır...ama bir Kymco kadar kaliteli malmı üretir...kişiliksiz üretici bunlar...neden kendi markasıyla trde satış yapmıyorlar...önüne gelene mal satıyorlar...fason adamlar kanka uyan sende...bir marka değil LİFAN...Kymco SYM neden fason üretim yapmıyorlar kendi markalarını satıyor...

Mühendislikle alakası yok diyorsun neye göre bunu dedin şaşırdım. Bunda mühendislik yok ise yamaha virago da birşeye benzemiyor demektir. Çünki bu makina onunla aynı mühendisliğe sahip.

ba halen mehendislik diyor yav...:pr:

getir lan ölçüleri yanyana...madem aynı milim milim aynıysa özellikler tamam ...

Aero maero dinamik minamik demişsin. Bunun anlamı ne biliyomusun kanka :) Ben senden daha uzun yola giderim ve senden daha az dinlenirim. Motor rahat olduğu için hiçbiryerin ağrımıyor. Sizin gibi öne doğru uzanarak kullanıp bel ağrısı yapmıyor.

o gidon rahatmı diyosun afbuyur şey gibi havada...:pbunu bana anlatma yav ben commuter sınıfı en rahat motoru kullanan biriyim...ha ss kullanıp domalmışsın...ha bu tarz motorlarda kolun havada leyla gibi gezmişin...aynı avanaklık...:queen:

Sayısal dan para çıkarsa dragstarla gelicem kanka merak etme :) Tabi önce sayısal oynamam lazım.

bırak havadan para kazanmayıda alın teriyle almaya bak ...:bounce:

Ne oldu bağırsaklarınmı düğümlendi yaw daha gelemedin.



beni güldürdüğünüz için size minnettarım...çakma çapıra binip kuyruğunu kısıp dökülen sütün başında oturmuyonda asil bir Honda kullancısına laf yetiştiriyon irezil adam...:farao::p

(#1)
darkrose



Online
Mesajlar: 6
Üyelik tarihi: 21-06-09
Bulunduğu yer: fethiye
Motosikleti: cbf 150
cbf 150 motor çalışmıyor - Dün, 21:42 PM

--------------------------------------------------------------------------------


arkadaşlar geçtiğimiz cuma 0km cbf 150 aldım cumartesi günü tes etmek için yola çıktım 20 km sonra birden durdu ve çalışmadı. servis allahtan açıkmış çağırdım çektiler üst kapağı açtılar içinden yağla karışık metal talaş çıktı. pazartesi tamir edelim dediler bende ısrarla yeni motor vermelerini istedim.

haksızmıyım yada ne yapmam gerekir???


Sana en az bunun gibi 50 mesaj daha bulurum. Sen de bana Roadstar hakkında 3 mesaj gösterirmisin ?_?_?_?_?_?_?

ulen 50 tane roadstar kullanıcısı var memlekette 5000 tanede cbf ...sende he...olsun o kadar...:bounce:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Her şey bir yana da bisan roadstar 250 kullanıcısı ve bilgi paylaşım istekçisi olmadığıma sevindim valla..bu ne yav sayfa sayfa geyig..:mrgreen:

laf atar kaçarım hemen :rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
MEtehandro sana bir şey söyleyeyim sadece Çorlu da benim bildiğim kadarıyla 9 tane Roadstar kullanıcısı tanıyorum. KAçtane cbf çi tanıyorum 4 tane :) Bunlar benim tanıdıklarım yani düşün :)

Sana laf anlatmaya zaten gerek yok. Gereken açıklamalar yapılmıştır zaten. Anlayan anladı anlamamakta ısrar edenler biraz daha düşünüp okusun bu başlığı.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
MEtehandro sana bir şey söyleyeyim sadece Çorlu da benim bildiğim kadarıyla 9 tane Roadstar kullanıcısı tanıyorum. KAçtane cbf çi tanıyorum 4 tane :) Bunlar benim tanıdıklarım yani düşün :)

Sana laf anlatmaya zaten gerek yok. Gereken açıklamalar yapılmıştır zaten. Anlayan anladı anlamamakta ısrar edenler biraz daha düşünüp okusun bu başlığı.

heheh noldu ağnayan ağnadı diyip kaçma hemen len...yürrrüüü taş arabasııı...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Size söz verdiğim fotoları eklemek için aldım elime fotoğraf makinesini indim garaja fotoları çekmeye başladım. İlk olarak değişik bir poz alayım dedim.

img5158small.jpg


Daha sonra artçı için yaptırdığım crom basamakların fotosunu çektim.

img5159small.jpg


Yeni taktırmış olduğum far rölesinin fotosunu çekmek istiyordum ki fotoğraf makinesinin pili bitti. Acele ile röleyi çekmeye çalıştım ama pil bitene kadar yakalayamamışım röleyi.

img5160small.jpg


Pil bitince bende cep telefonu ile farların yanık halinin fotosunu çektim ama nekadar net çıktı bilemiyorum.

dsc00182k.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:53 PM ----------

heheh noldu ağnayan ağnadı diyip kaçma hemen len...yürrrüüü taş arabasııı...

Ben taş kafalar milattan önce yaşıyordu sanırdım. Senin kaldığını hesap edememişim ne yapayım. Sana ne desem boş. O yüzden bu konuyu tartışmaktan vazgeçtim. Beğenmiyorsan git ce be fe başlığında tartışma yap arkadaş.

Bu arada duyduğuma göre eve 500 litrelik yağ almışsın. Motorun yağ yaka yaka toptan alayım bari de ucuza gelsin demişsin. İyi olmuş benim motorun bakım zamanı gelmişti zaten 1,6 litre yağ bana da gönder bari kanka.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi bizim makinalarda taş arabası emin ol...ama seninkinden biraz sağlam...haco senin makina yürümüyoki eskisin...öle ebemde tertemiz kalır...

bu topaca gerçek roadstar kullancısı lazım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her şey bir yana da bisan roadstar 250 kullanıcısı ve bilgi paylaşım istekçisi olmadığıma sevindim valla..bu ne yav sayfa sayfa geyig..:mrgreen:

laf atar kaçarım hemen :rendeer:

memnun olduk:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
abi bizim makinalarda taş arabası emin ol...ama seninkinden biraz sağlam...haco senin makina yürümüyoki eskisin...öle ebemde tertemiz kalır...

bu topaca gerçek roadstar kullancısı lazım...

Motoru alalı daha 1 yıl olmadı. Ben bu motorla yaz kış gezdim. Aldığımda motor 3500 km deydi şu an 9000 küsürlerde başka söze ne hacet. Benzin paramı ver seninle Ağrıya kadar gidelim varmısın :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
olm 6000 devirmişsin daha motoru tanımıyosun...yaz kış diyor birde Çorlu içinde yaz kış gezsen ne olur kekoro...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst